Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » פרסום בפייסבוק » ניתוח מתחרים

ניתוח מתחרים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

ניתוח מתחרים

ניתוח אתרי מתחרים

ישנן מספר תוכנות אשר סורקות את האתר של המתחרה, נותנות נתונים כמו מילות החיפוש אותן המתחרה מנסה לקדם בגוגל, הן בקידום ממומן והן בקידום אורגני ואת המיקומים של האתר במילות החיפוש הרלוונטיות. מתוך הנתונים האלו אפשר לגזור חלק מהאסטרטגיה של המתחרה. ניתן לבחור האם ללכת על אותה הנישה של המתחרה, או למצוא את החולשות באסטרטגיה השיווקית שלו ושם למקד את הפעילות של האתר בקמפיין פרסום בגוגל.

ניתוח רשתות חברתיות

מבצעים מחקר בנוגע לדף הפייסבוק של המתחרה, חשוב לבחון את הקריאטיב והמסרים שהוא מעביר לקהילה שיצר, לבחון את הקמפיינים הממומנים (כמות, קריאטיב, מעורבות), לבחון את כמות העוקבים שלו. מכאן ניתן להסיק ולראות איזה קמפיינים עבדו טוב (מבחינת מעורבות הקהילה שמתבטאת בלייקים ובתגובות) ואיזה פחות בשלב של קמפיין פרסום בפייסבוק.
מידע עסקי נכון ומדויק הינו ערך חשוב מעין כמותו עבור השחקנים השונים בשוק. גם בעולם הדיגיטלי, לניתוח מיתוגי, ניתוח פעילות בגוגל וניתוח פעילות ברשתות החברתיות ישנה חשיבות גבוהה ביותר, אשר עשויה לספק מידע חיוני והיערכות עסקית-אסטרטגית.

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page