Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » איך לבצע פרסום ממומן בפייסבוק עם תוצאות?

איך לבצע פרסום ממומן בפייסבוק עם תוצאות?

פרסום ממומן בפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

נמאס לכם לראות את כל המתחרים שלכם מצליחים לגבור עליכם? ככל הנראה הגיע הזמן לעשות חישוב מסלול מחדש. אם כל הפעולות שאותן נקטתם עד כה לא מצליחות, תוכלו לחשוב על פעילות אחרות. הפעולות שתעשו הן אלה שיקבעו את מידת ההצלחה העתידית. פרסום ממומן בפייסבוק יכול להיות כמו הפעולה האידיאלית מנקודת המבט שלכם. פעולה שתביא לכם את היתרון הכי משמעותי על פני כל המתחרים הקיימים. לעיתים זה מה שיעשה מבחינתכם את כל ההבדל.

כולנו נמצאים ברשתות החברתיות, אך האם אתם משתמשים ברשתות החברתיות לקדם את העסק? התשובה היא ברוב המקרים שלא, וזה פספוס שיכול להיות פספוס אדיר. ברשתות החברתיות נמצאים לא מעט לקוחות פוטנציאלים, כאלה שמחכים שתפנו אליהם. אם תדעו להרים את המודעה הנכונה, תוכלו לראות איך כמות הלקוחות מגדילה את עצמה. לעיתים אפילו הפעולות שתנקטו בפועל יהיו פעולות קטנות בהשוואה לפעולות שאותן נקטתם עד כה. אך אולי דווקא הפעולות האלה יעשו את ההבדל שאתם כל כך זקוקים לו.

פרסום ממומן בפייסבוק מתבסס על פיקסל

כל מי שמכיר את הנושא של פרסום ממומן בפייסבוק ככל שמע על פיקסל פייסבוק. על הפיקסל הזה מתבסס כל הקידום ברשת החברתית, ובלעדיו יהיה לכם קשה מאוד להביא תוצאות. אז מהו אותו פיקסל מסתורי? מדובר על קוד קטן שמטרתו לעקוב אחרי הפעילות של הגולשים ולהבין מה מעניין אותם. כך תוכלו לדעת כי המודעה שלכם תופנה ישירות אל גולשים שיכולים להיות גם לקוחות פוטנציאליים. הרי אין לכם סיבה אמיתית להפנות את המודעה לגולשים לא רלוונטיים.

תעלו את הפוסטים דווקא בשעות הערב

מה הופך את שעות הערב להיות השעות המיוחדות? בשעות האלה אנשים חוזרים מהעבודה, ולכן הם מבלים לא מעט זמן ברשתות החברתיות. כך שאם תעלו את הפוסט בערב, תוכלו להיות בטוחים כי הוא יגיע לכמה שיותר אנשים. אם תעלו את הפוסט בשעות שבהן כולם בעבודה, הוא עלול ליפול בין הכיסאות. לתזמון יש תפקיד משמעותי יותר ממה שנראה לכם בשלב הזה ולכן בין אם זה אתם או החברה שאחראית על ניהול דף פייסבוק של העסק – חשוב לתזמן את הפוסטים בשעות רלוונטיות.

תיצרו גירוי לתגובה אצל הגולשים

פרסום ממומן בפייסבוק יהיה יעיל רק כאשר תהיה אינטראקציה בניכם לבין הגולשים. האינטרס שלכם הוא להביא לכמות גדולה של תגובות ולייקים מצידם של הגולשים. ככל שיהיו יותר תגובות כאלה או אחרות, כך הפוסט עצמו יביא ליותר עניין. אם הפוסט יהיה מנומנם, אפילו פרסום ממומן לא יסייע לו להצליח. כך שאתם מתכננים את הפוסט, מוטב כי תחשבו איך תוכלו ליצור גירוי. לעיתים דווקא הגירוי הזה יכול לעשות את כל ההבדל.

אל תפחדו לסנן את קהל היעד

אחד מהדברים החיוביים ביותר של פרסום ממומן בפייסבוק זה שניתן לשלוט עליו. בשונה מאלמנטים אחרים שעליהם אי אפשר לשלוט, כאן אתם מקבלים אפשרות לשליטה מלאה. מהסיבה הזאת תצטרכו לקחת את אפשרויות הסינון בשתי ידיים ולנצל את האפשרויות הללו עד תום. הרי באמצעות הסינון תוכלו להביא את הפוסט ללקוחות פוטנציאליים, ולמנוע מאנשים לא רלוונטיים להיחשף אליו. הסינון כמעט ולא יביא אתכם למצב שבו בגללו תפסידו לקוחות. 

פרסום ממומן בפייסבוק דורש הרבה סבלנות

זה נכון שאתם רוצים לראות תוצאות כאן ועכשיו, אך לפעמים דווקא הסבלנות היא הכוח הכי חזק שיש. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם תהיו חסרי סבלנות, כי זה עלול לבוא על חשבון הקמפיין עצמו. לעיתים קמפיינים טובים מתחילים בצורה מעט מדשדש ועם הזמן הם צוברים תאוצה. מוטב לוותר על קמפיין רק כאשר אתם רואים כי הוא פשוט לא מביא תועלת.

כל מי שיש לו עמוד עסקי בפייסבוק יכול להשתמש בו כדי להריץ קמפיין ממומן. זה יכול להיות עסק גדול או עסק קטן, או כל חברה שמחזיקה בעמוד עסקי. כך שאפילו בעלי מקצוע קטנים שרוצים להשיג חשיפה, יכולים לבחור בפלטפורמה הזאת כדי להביא תועלת.

אם לא בטוחים האם פרסום ממומן ברשתות החברתיות מתאים לכם? אנו בהחלט יכולים להבין את החשש. אך באופן מוכח מדובר על פרסום שמתאים לכל מי שרוצה להגדיל את החשיפה. בין אם הכוונה היא לחברות או עסקים קטנים או מצד שני על חברות או עסקים גדולים. כאשר עושים זאת נכון השמיים הם הגבול וההצלחה נמצאת בהישג יד.

מוטב להקפיד על פוסט שיהיה מספיק מעניין ומגרה, כך שהגולשים לא יוכלו להישאר אדישים כלפיו. תוכלו להוסיף גם תמונה או סרטון שזה תמיד עושה את העבודה. לרשותכם עומדים לא מעט כלים כדי שתוכלו להפוך את הפוסט הפשוט למעניין. רק תנצלו את הכלים השונים כדי להוציא מהלימון שיש לכם ביד לימונדה שתוכלו להשתמש בה.

כל עוד הקמפיין מנוהל כמו שצריך אין שום סיבה שהוא לא יצליח. זוהי הסיבה המרכזית שבגללה מוטב לעבוד עם חברות גדולות ומנוסות. אך במקרה שבו קמפיין ממומן בפייסבוק לא מצליח, תמיד אפשר לבחון היכן נכשלתם ולבצע את התיקונים המתאימים. בסוף תוכלו למצוא את הנוסחה המנצחת שתביא אתכם כל הדרך להצלחה מסחררת.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page