שירות קידום אורגני + אתר במבצע קורונה
Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » פרסום באינסטגרם הדור הבא

פרסום באינסטגרם הדור הבא

פרסום באינסטגרם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אינסטגרם הדור הבא

פרסום באינסטגרם הינו תהליך חשוב לכל חברה שרוצה למתג את עצמה ברשתות החברתיות השונות, כאשר חברה פעילה באינסטגרם היא מראה ללקוחות שלהם שהיא קיימת. אז מה הופך את האינסטגרם לפופולרי? ובכן זה היה רק עניין של זמן עד שהמצלמה של הסמארטפון הפכה ללהיט בעצמה וזה עוד היה לפני שהומצא המושג "סלפי, כי בהתחלה לא היינו כל כך אגואיסטיים ונראה לנו יותר מוצלח לצלם פרפר בדיוק כשהוא מוצץ צוף מלוע הארי בהרי ירושלים…

לאט לאט התחילו התמונות לשחק תפקיד מרכזי בחיים שלנו, עד שבשנת 2010 פותחה אפליקציית האינסטגרם באמצעותה ניתן לצלם תמונות ולשתף אותן ברשתות החברתיות כמו: פייסבוק, טוויטר, טאמבלר, פליקר וכמובן מיילים ולכן חברות רבות משתמשות בפלטפורמת פרסום באינסטגרם כדי לקדם את העסק שלהם בצורה שכזו ולהגיע לקהל שלהם באופן נוסף.

פרסום באינסטגרם – כי הנייד שלנו הוא מעבדת צילום פרטית!

זה הפך להיות הדבר הכי מגניב שאפשר לעשות. לצלם ולהצטלם, לשלוח ולקבל לייקים כלומר- אפילו התמונה שלך שווה משהו ולא צילמת אותה סתם בשביל הכיף כי לייק שווה המון ויש סלבס שיש להם מיליוני עוקבים והם מנצלים את האיסטגרם כדי להגיד משהו לעולם, והיום אם קים קרדשיאן מצייצת משהו באינסטגרם ושולחת את העירום הקבוע שלה, כאילו והמלט אומר "להיות או לא להיות". קים קרדישאן היא מותג שמשתמש בתהליך של פרסום באינסטגרם לטובתה, ואם היא יכולה, כל מוצר יכול.

מה שטוב באפליקציה הזו שמשתמשיה יכולים לעצב את התמונות, ללטש אותם ולהפיץ אותם בעולם כשהם מוצר מרשים גם מבחינה ויזואלית אין ספק שזה גם מוסיף לייקים. בשנת 2011 זכתה האפליקציה "כאפליקציה של השנה" וזה מאוד לא פשוט בים האפליקציות של היום לקבל כזה תואר. אין ספק שאפליקציה זו יכולה ותורמת בתהליכי מיתוג עסקי של כל חברה וחברה.

שקט מצלמים !

עד היום באינסטגרם ניתן היה להעלות לא רק תמונות אלא גם סרטונים באורך של עד 15 דקות אבל לא ניתן היה לדעת כמה אנשים צפו בסרטון. כל העניין של פרסום באינסטגרם הוא הפופולאריות של מה שמעלים, לגבי התמונות היה מעקב לייקים אבל לסרטונים לא. אינסטגרם הקשיבה לקולות המאוכזבים של משתמשי האפליקציה והודיעה לא מזמן כי בעדכון הבא של האפליקציה יהיה גם מונה צפייה לסרטונים הוא ימוקם בדיוק איפה שממוקם היום מונה הלייקים.

מי שהעלה תמונות יכנס לתצוגה ויראה כמה לייקים ומי שירצה לדעת כמה צפו בסרטון שלו יחליף את התצוגה למונה של הסרטים. תהיה גם אפשרות לדעת מי צפה בסרטון וכך להבין מיהו הקהל שלך. כמו שמשתמש משתף את הסרטונים שלכם גם אתם, כבעלי עסקים יכולים להשתמש בפרסום באינסטגרם לטובתכם ולהראות לעוקבים שלכם סרטונים על החברה. בין אם אתם בוחרים בפרסום באינטרנט, פרסום בפייסבוק או פרסום באינסטגרם שתפו את הקהל שלכם, תתנו לו להרגיש חלק מהמותג, וכך תהפכו כל לקוח ללקוח נאמן שמרגיש שהמותג תורם לו והוא בחזרה.. תורם למותג

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה