Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » הפרסום באינטרנט צפוי לנצח את כל המדיות!

הפרסום באינטרנט צפוי לנצח את כל המדיות!

פרסום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הפרסום באינטרנט צפוי לנצח את כל המדיות!

עפ"י מחקר של משרד רואי החשבון PWC ISRAEL שפורסם בגלובס, בשנת 2016 יגדל בישראל ואחר כך בעולם כולו, נתח הפרסום באינטרנט ויעבור את נתח הפרסום בטלוויזיה.

על פי הצפי הפרסום בטלוויזיה (מסחרית, ערוצית ורב-ערוצית) יעמוד בשנת 2016 על כ- 270.09 מיליון דולר והפרסום באינטרנט בערוצים שונים כולל כמובן פרסום בגוגל, מוערך ב- 285.4 מיליון דולר. מומחי המחקר מסבירים כי הם רואים איך הפער לטובת האינטרנט הולך וגדל ובשנת 2018 צפוי לעמוד נתח הפרסום באינטרנט לעמוד על כ- 356.7 מיליון דולר בעוד שהפרסום מהטלוויזיה יכניס כ- 286.7 מיליון דולר.

המגמה הזו של נתח פרסום גדול באינטרנט בערוצים שונים ובפרסום בגוגל, הוא מגמה עולמית ולא רק בישראל. בדרך כלל הנתונים בישראל מפגרים אחרי נתונים של מדינות אחרות, אולם דווקא בתחום זה תקדים ישראל את שאר מדינות העולם בשנתיים.

הרמז העבה- הנפקות מוצלחות של חברות אינטרנט!

אחד הרמזים העבים על מה שצפוי להתרחש בתחום הפרסום הדיגיטלי, הוא הנפקתן המוצלחת של חברות ישראליות בבורסה בלונדון שתחום עיסוקן הוא אופטימיזציה של פרסום דיגיטלי כולל פרסום בגוגל, וכן ריבוי חברות אינטרנט שעוסקות בהיבטים שונים של פרסום ברשת. גם הפרסום הדיגיטלי עצמו צבר תאוצה ואין היום בעל עסק קטן כגדול שמוותר על קמפיין ברשת ושיש לו לפחות אתר אחד לקדם באיזה שהוא אופ

טלוויזיה תמיד תהיה!

למרות הנתונים הנ"ל על פיחות בכוחה של הטלוויזיה מול אמצעי הפרסום הדיגיטליים כולל פרסום בפייסבוק ובגוגל, עדיין לא נס ליחה והיא תישאר ככח ומנוף לחשיפה וחלקה יגדל באופן הדרגתי אם כי הרבה פחות מהפרסום הדיגיטלי.

תעשיית הטלוויזיה עברה בשנת 2012 משבר גדול ורק כעת רואים סימני התאוששות שהחזירו אותה לנתונים סבירים.  לראשי הטלוויזיה המסחרית בארץ יש בטן מלאה על הפרסום הדיגיטלי- פרסום בגוגל ובפייסבוק שלטענתו גוזל הון ממדינת ישראל ומוציא אותו מחוץ לגבולותיה ללא חיובי מס וללא פיקוח בעוד שחברות הטלויזיה המסחרית בארץ מחוייבות במיסים שונים.

לכל עיתון פרינט יש היום פורטל חדשות!

הדבר הכי גרוע שאפשר לראות זה עיתון סגור. זה מעיד על כישלון ואנשים שרגילים לקרוא עיתון יומי כלשהו, לפעמים לא יבחרו להחליף אותו באתר לא משנה כמה קשה האתר עבד על קידום בגוגל לפרסום האתר, לפיכך לצד כל עיתון פרינט בארץ רואים שגם אתר דיגיטלי שתומך בפרינט כמו שהפרינט תומך בו.

מומחי דבר מציינים כי פרינט הוא כבר לא נכס צאן ברזל וגופי תקשורת גדולים בנו נכסים דיגיטליים לצד הפרינט שלהם, ומה שבסופו של דבר יעצים את כוחו של כל גוף תקשורת הוא היכולת שלו לשלוט ולבלוט בכמה פלטפורמות והיום יותר מתמיד, זהו אתגר קשה מאוד בזירה התחרותית והלא פשוטה.

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page