Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » הקמת קמפיין ביוטיוב – המדריך המלא

הקמת קמפיין ביוטיוב – המדריך המלא

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

איך להקים את הקמפיין הראשון שלך ביוטיוב

כל עסק חושב על דרכים כיצד לחשוף את המוצרים והשירותים שלו בפני קהל גדול ככל הניתן והכל מבלי לרוקן את הכיס. הקידום ב- YouTube יכול להיות דרך חסכונית להגדיל את החשיפה לעסק שלכם, אם משתמשים בו באופן קבוע כחלק מאסטרטגיית השיווק שלכם.

יוטיוב היא פלטפורמת הווידאו הגדולה בעולם עם למעלה מ-37 מיליון יוצרים. בעזרת קידום מודעות בYouTube -, ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהניע אותם לפעולה  כאשר הם צופים או מחפשים סרטונים ביוטיוב ואתם משלמים רק אם הקהל שלכם אכן מגלה עניין ומקליק או צופה בסרטון

למה לקדם ביוטיוב?

גודל הקהל הפוטנציאלי –  ישנם למעלה ממיליארד ביקורים ייחודיים ב- YouTube מדי חודש ברחבי העולם , והמבקרים צופים ביותר משש מיליארד שעות וידאו. מבין כל ערוצי השיווק הזמינים, ל- YouTube יש פוטנציאל להגיע לאחוז הגדול ביותר של האוכלוסייה.

קהל ממוקד- עם פרסום ביוטיוב תוכלו להשתמש במיקוד מדויק על סמך דמוגרפיה, מיקום, תחומי עניין, מכשירי צפייה (מחשב נייד, טלפון סלולרי, טאבלט וכו ') ואפילו זמן ביום כדי להבטיח שהמסר שלכם יגיע לקהל הרלוונטי

משתלם – אינכם זקוק לתקציב שיווקי גדול כדי לפרסם ביעילות ב- YouTube.

משלמים רק על מי שצופה – משלמים רק כאשר מישהו בוחר לצפות בסרטון שלך, על ידי לחיצה עליו או צפייה. 

פרסום ב- YouTube עוזר למצוא אותך בגוגל-על ידי שימוש עקבי ביוטיוב אתם מגדילים את הסיכויים שלכם להופיע בתוצאות החיפוש ולשפר את הדירוג שלכם בגוגל, ועוזר לפרסום בגוגל.

יעילות – הכלי הכי טוב להביא צפיות בוידאו שלכם

 

סוגי המודעות ביוטיוב

מודעות וידאו שניתן לדלג עליהן (Skippable Video Ads) – מודעות וידאו האפשרות למשתמש לדלג עליהן לאחר חמש שניות, על ידי לחיצה על "דילוג". מודעות אלו מופיעות לפני הסרטון בו בחר המשתמש לצפות, במהלכו או אחריו.

מודעות וידאו שלא ניתן לדלג עליהן (Non-Skippable Video Ads) – מודעות וידיאו שלא ניתן לדלג עליהן ויכולות להופיע לפני סרטונים, במהלכם או בסופם, בעת צפייה בתוכן של שותפים. משך הסרטון הוא בין 15–20 שניות, והמשתמש חייב לצפות במודעה קודם הצפייה בסרטון בו בחר לצפות.

מודעות "באמפר" (Bumper Ads) – מודעות וידאו שלא ניתן לדלג עליהן, באורך של עד 6 שניות. המשתמש חייב לצפות בהן לפני הצפייה בסרטון בו בחר לצפות.

כרטיסים ממומנים (Sponsored Cards) – כרטיסים ממומנים מציגים תוכן העשוי להיות רלוונטי לסרטון בו בחר המשתמש לצפות, או העשויים לעניין אותו גם כן, מלבד הסרטון הנוכחי בו בחר לצפות. יופיע למשתמש טיזר בכרטיס במשך מספר שניות. הצופה יוכל להקיש על הסמל שממוקם בפינה השמאלית של הסרטון- כדי לדפדף ברשימת כרטיסים ממומנים נוספים.

בניית קמפיין ביוטיוב

קודם כל, יש לבחור קמפיין ללא מטרה מוגדרת מראש על מנת שרוב האופציות האפשריות יהיו פתוחות בפנינו.

במידה ורוצים להשתמש ב- Target CPA, יש לבחור באופצית Leads:

לאחר כן בוחרים באופצית וידאו:

ניתן להגדיר תקציב יומי או תקציב כולל לכל תקופת הקמפיין:

כעת נעבור על אפשרויות התשלום:

Maximum CPV – הגדרת מחיר מקסימלי לצפייה

Maximum CPM – הגדרת מחיר מקסימלי ל 1000 חשיפות

Target CPM – הגדרת מחיר מטרה ל 1000 חשיפות

Target CPA – הגדרת מחיר יעד לליד

בשלב הבא תוכלו לבחור בדיוק היכן המודעות שלכם יוצגו:

דפי החיפוש של יוטיוב

סרטוני יוטיוב

פלטפורמות השותפות של גוגל

נגיע לשלב בחירת שפות ומיקומים:

נבחר אחד מסוגי התוכן:

* מומלץ שהמודעות לא יוצגו בסרטונים שמוטמעים באתרי אינטרנט, סרטוני לייב, ומשחקים:

כעת בחרו באילו מכשירים יראו את המודעות שלכם, את הכמות הפעמים שהמודעה שלכם תוצג לגולש ובאיזה שעות המודעות שלכם יוצגו:

כעת בחרו שם לקבוצת מודעות – חשוב לחלק את קבוצות המודעות לפי הפילוח: קהלים בנפרד, סרטונים בנפרד וכו'..

ככה יהיה לנו סדר בקמפיין ויהיה לנו קל לעשות אופטימיזציה.

ישנן מספר אפשרויות בקבוצת המודעות: גילאים, מין, ומצב הורי.

* חשוב לציין שבישראל הנתונים אינם מדוייקים, ורצוי לא להסתמך עליהם.

ישנה אפשרות פילוח על פי מילות מפתח. אפשרות זו עובדת כמו Broad בגוגל חיפוש. אופציה זו מאוד לא מומלצת – מביאה סרטונים לא קשורים.

אפשרות פילוח שנייה היא לפי תחומי עניין / רשימת נושאים שאפשר לבחור: הרשימה יחסית מצומצמת, גוגל אומרים שהיא מדוייקת ושווה לנסות אותה במידה והתחום שלכם מופיע ברשימה.

אפשרויות פילוח נוספות:

 

מיקומים ביוטיוב – בין הכלים החזקים בפרסום ביוטיוב

ערוצי יוטיוב וסרטוני יוטיוב – אפשר לבחור ערוצים ביוטיוב, סרטונים ביוטיוב, אתרים – רשימות רימרקטינג

רשימת לקוחות (מבוסס מייל) – *רק לחשבונות עם מנהל מגוגל

אפליקציות וקטגוריות של אפליקציות – מומלץ להסיר את כל האפליקציות ואת כל הקטגוריות של האפליקציות

כעת נגדיר את בחירת הביד – יש להכניס את הביד ההתחלתי לקבוצת המודעות.

 

רצוי להתחיל בביד גבוה יחסית לביד שאתם רוצים בפועל וברגע שהקמפיין מתחיל להוציא כסף להוריד את הביד בהדרגתיות.

הגענו לשלב יצירת המודעה – מכניסים את הלינק לסרטון יוטיוב ובוחרים את סוג הפורמט של המודעה שנרצה.

קהלים מיוטיוב

  • ניתן לבנות קהל של ערוץ יוטיוב שמחובר לחשבון:
  • צפה באיזהשהוא סרטון מהערוץ
  • צפה בסרטון מהערוץ
  • צפה בסרטון פרסומות מהערוץ
  • צפה בסרטון פרסומת מסוים בערוץ
  • נרשם לערוץ
  • היה בערוץ
  • עשה לייק לאחד מהסרטונים בערוץ
  • הוסיף סרטון מהערוץ לרשימת השמעה
  • הגיב לסרטון בערוץ
  • שיתף סרטון מהערוץ

לסיכום

סרטונים ממירים טוב יותר מטקסט או תמונות  ויוטיוב היא הפלטפורמה היחידה שתתן לכם את האפשרות לחשוף את המוצרים והשירותים שלכם בפני קהל גדול ככל הניתן והכל מבלי לרוקן את הכיס, ולהביא הרבה צפיות בסרטון שלכם לקהל רחב ככל האפשר

על הכותב 

אור פיאלקוב, בן 37, מייסד ומנכ”ל חברת פרסום פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בפייסבוק ומגוון ערוצים נוספים. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. 

הבעלים של EasyCloud – חברת אחסון אתרים בענן. חברה שמנגישה את עולם אחסון אתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

 

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה