Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » יצירת לידים לעסק, כך תצרו לקוחות חדשים

יצירת לידים לעסק, כך תצרו לקוחות חדשים

יצירת לידים לעסק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כיום כולנו נמצאים במדיה החברתית, כלומר ברשתות החברתיות, אז מציאות זו טרפה את הקלפים לפרסומים, שהיו נהוגים בעבר. יצרת לידים זה הצעד נכון. הפרסום באינטרנט נעשה משתלם במיוחד, וכן קל מאד היום לבעל העסק להגיע לקהל היעד שלו בכל מקום ובכל זמן בלי התחשבות בשעה, אז צריך רק מחשב או טלפון נייד עם חיבור לאינטרנט. בעלי עסקים רבים משתמשים באינטרנט ליצירת לקוחות חדשים, ולמודעות למותג שלהם ברחבי הרשת, עם זאת חשוב לדעת כי שיווק ברשת עולה לא מעט כסף, אבל יש דרכים אחרות להגדלת לקוחות העסק באופן  משמעותי בסכום נמוך בהרבה. על ידי השגת לידים, אז מה זה לידים? איך משיגים אותם? 

מהו ליד?

לפני שמציגים את דרכי יצירת הלידים, חשוב מאד לדעת מהו ליד? לידים הם בעצם פרטי הקשר שמשאיר הלקוח, שמעוניין בשירותי העסק או במוצר שלכם.

איך משיגים לידים?

השגת לידים לפני עידן האינטרנט היו במגוון רחב של דרכים, כמו טלוויזיה, רדיו, פרסומי חוצות, וחבר מביא חבר. 

אלו הדרכים שהיו מעולות בעבר, והם אכן מועילות גם היום, ורבים מבין העסקים משתמשים בהם היום ומשיגים לקוחות לעסק שלהם, אך שיטות אלו מתאימות לעסקים ותיקים כאלו שכבר מוכרים לקהל הישראלי, ורק נשאר להם לתחזק את העסק.

לעומתם הדרכים ליצירת לידים כיום הם גם מגוונים, אז נפרט לגבי העיקריים. 

  • אתר אינטרנט ודף נחיתה 

מדובר בשני אמצעים שהם הבסיסים ביותר לשיווק העסק ברשת. גם אם בעל העסק יבחר לשווק ברשתות החברתיות, חשוב גם שיהיה לעסק שלו אתר אינטרנט או דף נחיתה.

אל אתר אינטרנט או אל דף הנחיתה יגיעו כל הלידים מהמודעות, שהעסק יפרסם וכן שוב לא משנה באיזה רשת חברתית הוא יבחר, אתר האינטרנט הוא בעצם כרטיס הביקור שלך, ובעצם תעודת הזהות של העסק באתר יוכלו הגולשים להתרשם מהיכולות או מהשירותים של העסק שלך. באתר האינטרנט תוכל להציג את השירותים שלך את היתרונות שלך מול המתחרים שלך, מבצעים, והטבות.

אל דף הנחיתה מגיעים בדרך כלל מקמפיין ממומן מטרתו של הקמפיין הוא לאסוף לידים לבית העסק. הלקוח מגיע לדף נחיתה, שמטרתו להשאיר בה את הפרטים שלו לקבלת הצעת מחיר המתאימה לו. בעמוד הנחיתה הגולש לא יכול לעבור אל עמודים אחרים, אשר יגרמו לו להסחת דעת.

 

  • פרסום בפייסבוק 

הפרסום בפייסבוק יכול לתת לך לידים איכותיים אם תעשה אותו נכון. הפרסום בפייסבוק מאפשר לך לפלח את קהל היעד שלך על פי גיל, מוצא, מין, תחומי עניין וכדומה, ולהגיע בדיוק אל קהל היעד המדויק, וכך להשקיע את מירב המשאבים בקהל היעד שלך, ובכך להשגת לידים איכותיים ניתן להקים דף עסקי בפייסבוק.

 

  • פרסום בגוגל 

פרסום בגוגל מתאים לבעלי עסקים שיש להם מוצר או שירות, אלא הוא מיועד לקהל יעד מאד מסוים למשל כמו נגר, חשמלאי, וכדומה. גם אם האתר של בעל העסק לא נמצא במקום גבוה, אז מודעת גוגל תעשה את התפקיד הזה טוב מאד.

  • פרסום בטבולה 

פרסום ברשתות אלו מאפשר לאדם לקדם את העסק שלך באופן איכותי, על ידי פרסום וקידום השירות שלך באתרים גדולים כמו גלובס, מאקו ועוד. ניתן לראות כי גולש שקרא כתבה של העסק מכיר ביכולות העסק, ולכן הוא מעוניין לרכוש את שירותיו.

ניתן לראות שיש  דרכים רבות להשגת לידים, וכל עסק יבחר את הדרך שהכי מתאימה לו, וכן לדרך הכי מטיבה עם העסק שלו, וכך יצליח להקפיץ את העסק במספר רמות על ידי לקוחות חדשים . 

 

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page