שירות קידום אורגני + אתר במבצע קורונה
Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » 15 הדרכים הטובות לייצר פוסט ויראלי

15 הדרכים הטובות לייצר פוסט ויראלי

פרסום בפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

15 הדרכים הטובות לייצר פוסט ויראלי

בטח יצא לכם להיתקל לא פעם בעסקים שכל פוסט שלהם גורר מאות לייקים ועשרות תגובות ולתהות לעצמכם: כיצד הם עושים את זה? מה הופך את התוכן שלהם לויראלי? במאמר הבא ננסה לעזור לכם להבין מה הדרך הנכונה לבצע קידום בפייסבוק ואיזה תוכן הוא כזה שייצר עניין ותגובות כל פעם מחדש.

קידום בפייסבוק שעובד – קצת מספרים!

  • פוסט עם תמונות זוכה למעורבות גבוהה יותר! 53% יותר לייקים ו- 104% יותר תגובות, מאשר פוסט שמכיל רק טקסט! המסקנה >>  קידום בפייסבוק עובד הרבה יותר טוב כאשר משלבים תמונות בכל פוסט.
  • פוסטים עם פחות מ- 80 תווים זוכים ל- 66% יותר לייקים ותגובות. המסקנה >> קצר ולעניין זה טוב!
  • פוסטים שמסתיימים בשאלה פתוחה זוכים ל- 100% יותר תגובות מאשר פוסט ללא שאלה. המסקנה>> הקהל שלנו אוהב לענות ולדבר על עצמו 😀

קידום בפייסבוק – דרכי פעולה מומלצות

  • קידום בפייסבוק מוצלח מתחיל בביצוע על פעילות המתחרים בפייסבוק, קהלי היעד הרלוונטיים לכם  ונתוני הגלישה באתר הבית שלכם ובעמוד הפייסבוק העסקי שלכם. כך תבינו את צרכי קהל היעד שלכם- ואת הדרכים בהם תוכלו להניע אותם לפעולה. ככל שתדעו על הלקוחות שלכם – כך תוכלו ליצור קידום בפייסבוק בעל ערך מוסף ומעורר  עניין.
  • שמרו על רלוונטיות! התעדכנו ב"שיחת הים" וצרו פוסטים רלוונטיים. כך תזכו לחשיפה גדולה וכן תשדרו לקהל שאתם מעודכנים.
  • צרו לעצמכם שפה ייחודית, בעלת טון אישי המתקשרת עם הלקוח בגובה העיניים ומנגד בעלת ערך מוסף.
  • לכל קהל יעד יש שעות גלישה מעודפות. מומלץ להתאים את הפוסט בתזמון המתאים לקהל היעד.
  • האלמנט החשוב ביותר הוא התוכן. תוכן מעניין לא צריך סיוע נוסף. הכירו את קהל היעד שלכם.
  • קידום בפייסבוק לרוב עובד עם תכנים שמעוררים רגש – שמחה, תשוקה, כעס, עצב.
  • תוכן חיובי משיג תוצאות טובות יותר מתוכן שלילי. פוסטים שמציפים תופעות חיוביות מצליחים לעורר את הגולשים.
  • אנו נמשכים לתוכן ויזאולי וספציפית לווידיאו. שלבו סרטונים קצרים ומעניינים ככל שאפשר.

תוכן שמקודם על ידי אדם משפיע לרוב מגיע לאוכלוסיה גדולה ורלוונטית. שימוש במשפיענים יסייע בוויראליות דוחף קידום בפייסבוק.

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page