Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » מדוע אף עסק לא יכול להסתדר ללא פרסום?

מדוע אף עסק לא יכול להסתדר ללא פרסום?

פרסום
דגשים לפרסום באינטרנט

מדוע אף עסק לא יכול להסתדר ללא פרסום?

הנתונים מראים כי כל שנה אלפי עסקים, קטנים, גדולים ובינוניים נסגרים. לא נגזים אם נאמר כי על כך עסק שמצליח יש חמישה או עשרה עסקים אשר נכשלים ונסגרים. אז מה מבדיל בין עסק מצליח ובין עסק כושל? מדוע יש עסקים אשר משגשגים ואילו אחרים לא מצליחים להרוויח? אם כן נראה כי המשתנה החשוב ביותר אשר משפיע על העסק הוא השאלה כמה פרסום הוא מבצע. נכון פרסום מחייב אותנו להכניס את היד לכיס ולהוציא כסף, בשלב הראשוני, אך מיד לאחר שאנו מבצעים זאת אנחנו נקבל הרבה יותר כסף מן הלקוחות החדשים שנקבל ועל כן כל חברה הרוצה להצליח חייבת להשקיע בפרסום כמה שיותר ולא לזלזל בכך אם היא רוצה לשרוד ואף לשגשג.

כיצד שוק הפרסום השתנה בשנים האחרונות?


בעבר כאשר היינו מדברים על משרד פרסום, היינו מדברים על פרסומות בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות או פליירים. הכל נוטה לכיוון הדיגיטל, מרכזיות בענן אאפילו ההנהלת חשבונות מוציאות חשבונית דיגיטלית וירוקה ולא ניירות שיתפזרו לנו במשרד. נכון נכון העולם השתנה. כך יצא כי אלפי עסקים היו מודרים משוק הפרסום מכיוון  שפרט לחלוקת פליירים (שהאפקטיביות שלה מאוד נמוכה) הם לא היו יכולים להרשות לעצמם לפרסם את המותגים שלהם. אך כיום המצב בשוק הפרסום הוא שונה לחלוטין וזאת עקב העובדה כי כיום ניתן לפרסם באינטרנט.
כך עסק קטן יכול לפרסם את עצמו בכמה אלפי שקלים בחודש ולהגיע אל עשרות אלפי לקוחות חדשים וזהו יתרון עצום אל מול המצב שבו היינו חיים לפני כן. על כן גם עסקים קטנים יכולים לפרסם את עצמם היום וכדאי לבעלי עסקים אלו להכיר בכך.

תמהיל הפרסום האינטרנטי – נקודה חשובה ביותר שיש לתת עליה את הדעת


אך גם פרסום באינטרנט חייב להיות חכם, איכותי וטוב.
פרסום באינסטגרם או פרסום בגוגל זה לא  דבר קל וחשוב מאוד להבין מה אתם עושים. עליכם להבין כי לא כל פרסום אינטרנטי ישיג את המטרות שלו ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת. נקודה חשובה ביותר שאתם צריכים להבין בהקשר של פרסום אינטרנטי היא העובדה כי אתם צריכים לקבוע את תמהיל הפרסום שעל פיו תעבדו. למה הכוונה? עליכם להחליט בשיתוף חברת הפרסום שתבחרו, כמה כסף יושקע בקמפיין בגוגל, כמה בפייסבוק, כמה ביוטיוב, כמה באינסטגרם וכך להחליט לגבי כל פלטפורמה. ההחלטה הזאת היא חשובה ביותר והיא תקבע האם הקמפיין שלכם יזכה להצלחה או שמא ייכשל. כמובן שאת ההחלטה אתם לא צריכים לקבל לבד אלא בשיתוף עם חברת הפרסום שלכם ועל כן הבחירה בחברת הפרסום צריכה להיות מאוד מושכלת.

מחפשים אחר חברת פרסום אינטרנטי? בחנו קמפיינים קודמים שלה


עליכם לבחור סוכנות קידום אינטרנטי איכותית וזאת בכדי להבטיח כי הקמפיין שלכם יהיה איכותי. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אתם צריכים לבחון קמפיינים קודמים של חברת הפרסום בכדי להחליט אם היא מתאימה לכם והאם כדאי לבחור בה או לא. ברגע שתראו כיצד החברה פעלה בעבר יהיה לכם מושג יותר טוב בנוגע ליכולות העתידיות שלו ותוכלו לקבל החלטות בנוגע לשאלה האם החברה תוכל לשרת אתכם בצורה טובה או לא וזהו משהו שאנחנו ממליצים לכם לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים חברת פרסום כלשהי.

ג'נסיס – חברת הפרסום מספר אחת בארץ


ג'נסיס היא חברת הפרסום המובילה בישראל עם אלפי קמפיינים מוצלחים אשר שינו את שוק השיווק האינטרנטי בישראל מן הקצה אל הקצה. כאחת החברות הגדולות בארץ של קידום אינטרנטי אנחנו מציעים ללקוחות שלנו מחירים מנצחים לצד יצירתיות רבה ומקוריות עצומה. אם יש דבר שאנו גאים בו במיוחד זו העובדה כי אנחנו מקדישים לילות כימים בכדי ליצור את הקמפיין הטוב ביותר וזהו משהו שאנו לא מוכנים להתפשר עליו. לא אכפת לנו אם אתם חברת ענק או חברה קטנה אצלנו תזכו למלוא הקשב ולקמפיין ברמה עולמית אשר יוביל את החברה שלכם אל הצלחה עסקית שכמוה לא חשבתם שאפשרית. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אל הלקוחות שעבדו עמנו בעבר ולשמוע מהם מדוע ג'נסיס היא חברת הפרסום המובילה בארץ.

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page