Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » למה כל עסק מוכרח לבצע מיתוג עסקי?

למה כל עסק מוכרח לבצע מיתוג עסקי?

מיתוג עסקי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שאלתם את עצמכם בשביל מה אתם צריכים להשקיע על מיתוג עסקי? הרי זוהי הוצאה כספית שיכולה להיראות אולי בתחילת הדרך כהוצאה כספית מיותרת. אך בפועל היא מביאה איתה תועלת שלא ניתן לזלזל בה, וזה לא משנה על איזה סוג של עסק מדובר. לפני שתעשו החלטה שאולי תצטערו עליה, אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא שיסביר לכם את החשיבות של מיתוג לעסק שלכם. אולי אחרי שתקראו את כל הפרטים החשובים תוכלו לעשות החלטה נכונה.

קחו בחשבון כי כל החלטה שתעשו תשפיע ישירות על סיכויי ההצלחה העסקית. חלק מההחלטות ישפיעו לטובה על סיכויי ההצלחה, וחלק מההחלטות ישפיעו לרעה. האינטרס שלכם הוא כמובן שכל החלטה שתעשו תהיה כזאת שתסייע לכם לקחת את העסק למקומות שלא חלמתם עליהם. ברוב המקרים דווקא מיתוג עסקי הוא הפרמטר שיכול לקחת את העסק שלכם קדימה, ומוטב כי לא תשאירו אותו מאחור. כי אם תשאירו אותו מאחור, תצטרכו לשלם על כך בהצלחה העסקית.

מיתוג חזק לעסק מגדיל את אמון הלקוחות

מיתוג עסקי משפיע בצורה ישירה על אמון הלקוחות בעסק שלכם. ברגע שיש מיתוג איכותי ומקצועי, זה אוטומטית מגדיל את האמון של הלקוח ואת הרצון שלו לבצע אתכם אינטראקציה. באופן מוכח עסקים שאין להם מיתוג עסקי, נתפסים בצורה קצת פחות חיובית אצל הלקוחות שמגיעים אליהם. כך שאומנם ישנה עלות כאשר מבצעים מיתוג לעסק, אך העלות היא עלות שאמורה להחזיר את עצמה. אחת מהסיבות המרכזיות לאי הצלחה של עסק היא שלקוחות פשוט לא מגיעים אליו בגלל היעדר מיתוג.  

מיתוג עסקי יכול להביא ליתרון על פני המתחרים

אתם עובדים ימים כלילות על מנת לגבור אל המתחרים שלכם? לעיתים דווקא המיתוג העסקי הוא הפרמטר שיכול לתת לכם את הדחיפה הרצויה. כאשר יש לכם מיתוג שהוא חזק יותר מאשר המיתוג של המתחרים, אתם תשיגו יתרון על פניהם. לעיתים היתרון הוא קטן ושולי, אך בחלק מהמקרים היתרון הוא כזה שנותן לעסק דחיפה מאוד חזקה קדימה.

המיתוג מבדיל בניכם לבין כל השאר

אחת מהסיבות לבצע מיתוג עסקי היא שהמיתוג יוצר על הבידול בין העסק שלכם לבין כל העסקים האחרים. הרי אם כל העסקים נראים בדיוק אותו הדבר, הלקוח לא ידע מדוע הוא צריך להעדיף דווקא אתכם. כאשר יש מיתוג חזק שמציג בצורה ברורה את היתרונות שלכם בהשוואה למתחרים, זה ללא ספק יעשה את העבודה. פתאום הלקוחות יבינו מה אתם שווים מבלי שבאמת תצטרכו לדבר על כך.

מיתוג מסייע בחיזוק הפעילות האינטרנטית

כל בעל עסק יודע עד כמה הפעילות האינטרנטית היא קריטית להצלחה, ואם לעסק אין פעילות אינטרנטית הוא יתקשה מאוד להצליח. בעזרת המיתוג הנכון יהיה לכם הרבה יותר קל להרים גם אתר אינטרנט ולהקים פרופילים ברשתות החברתיות. ללא מיתוג לא יהיו לכם את הכלים הדרושים כדי להוציא לפועל את כל הפעילות המקוונת שאותה אתם רוצים לעשות. ללא פעילות מקוונת אתם תישארו הרחק מאחורי כל המתחרים שלכם.

מיתוג עסק יכול להיות רלוונטי לתמיד

כל עסק צריך מיתוג מכיוון שמדובר על השקעה חד פעמית שיכולה להביא ללא מעט תועלת. אך הכי חשוב כי מדובר על השקעה שתהיה רלוונטית לתמיד, כל עוד המיתוג הוא מספיק חזק. אם המיתוג לא יהיה מספיק חזק יהיה עליכם להחליף אותו, אך אתם בוודאי לא תרצו להגיע למצב הזה. תבחרו את האנשים הנכונים, ותוכלו לראות איך המיתוג עושה את העבודה הרצויה.

מיתוג הוא לא רק הלוגו של העסק או הבאנר שאותו החברה מציגה כמעט בכל מקום. מדובר על כל מה שאמור להביא לאינטראקציה בין העסק לבין הלקוח. כך שתוכלו למצוא בתוך התחום של המיתוג לא מעט תחומים קטנים שקשורים אליו. כך שמוטב כי תסתכלו על המושג בשלמותו, ולא רק על נושא אחד מתוך נושאים רבים.

מיתוג עסקי רלוונטי לכל עסק, לא משנה אם מדובר על עסק גדול או עסק קטן. עסקים צריכים להיות ממותגים כך שכל לקוח ידע בדיוק איזה חוויה הוא אמור לקבל כאשר הוא פונה אליהם. כל לקוח יעדיף לפנות לעסק שיש לו מיתוג, והגודל של העסק לא בהכרח מהווה פקטור מסוים מבחינת הצורך במיתוג.

לא מעט בעלי עסקים נוטים לחשוב כי אם הם עושים מיתוג עסקי, הם לא באמת צריכים לעשות שום דבר נוסף. אז המציאות היא שהמיתוג עשוי לסייע, אך בנוסף למיתוג יהיה עליכם לדאוג לחוויה של הלקוח בזמן מתן השירות. אם השירות לא יהיה מספיק איכותי, גם המיתוג הכי מוצלח לא יוכל לעשות את ההבדל.

יכולות להיות לא מעט סיבות שיביאו אתכם למצב שבו תרצו להחליף מיתוג עסקי. אך באופן עקרוני חשוב לדעת כי מיתוג יכול להישאר לאורך זמן רב. ניתן יהיה להחליף את המיתוג הקיים כאשר הוא יהיה ישן מידיי או כאשר הוא כבר לא יניב תועלת גבוהה. אך גם כאשר מחליפים את המיתוג הקיים, מוטב לעשות זאת בצורה נכונה ומדויקת.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page