שירות קידום אורגני + אתר במבצע קורונה
Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » מה הקשר בין רשתות חברתיות ושיווק?

מה הקשר בין רשתות חברתיות ושיווק?

פרסום בפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מה הקשר בין רשתות חברתיות ושיווק?

קמפיין שנעשה בבריטניה מראה את החשיבות של הרשתות החברתיות אונליין. איך רשתות חברתיות משפיעות עלינו ועל הצריכה הפוטנציאלית שלנו. לדוגמא: אשטון קוצ'ר. כולנו מכירים אותו, אך לא כולנו באמת מושפעים ממנו. אשטון קוצ'ר הוא ה"פוסטר בוי", הוא שכנע אנשים לעקוב אחריו בטוויטר בשלטי חוצות. הוא לקח את זה שלב אחד קדימה. השאלה היא אם אנו יכולים להגיד משהו על ההשפעה שלו רק על סמך מספר העוקבים שלו בטוויטר? גם כשאנו מנסים למדוד את זה עלינו לחשוב איך אנחנו מודדים השפעה כזו. זה מורכב ולא תמיד ניתן לעשות זאת אבל אין ספק שאשטון קוצ'ר הוא מותג, וכפי שאנחנו יודעים – מיתוג, עובד.

ניתוח רשתות חברתיות זה כלי מאוד חזק שיכול לעזור לנו גם בהקשר של עבודה. הן יכולות לעזור לנו למצוא עבודה, ולעזור לנו ברגע שכבר מצאנו עבודה. להיות יותר פרודוקטיביים, ליצור קשרים, לקבל רעיונות חדשניים ועוד.

6 סיבות טובות לחקור רשתות חברתיות!

6 סיבות טובות לחקור רשתות חברתיות ולהבין בדיוק מה זה פרסום בפייסבוק!

  • אנחנו נמצאים היום בדור שבו אנו יותר מחוברים אחד לשני, יש לנו אפשרויות לתקשר אחד עם השני בצורה יותר שכיחה. היום זה כמעט טריוויואלי. לכולנו יש מחשבים, סמארטפונים.
  • קצת סטטיסטיקה- אנשים בארה"ב בודקים את הפייסבוק כל 37 דקות בממוצע. זה מאוד מושפע ממשתמשים כבדים אבל צריך לקחת זאת בחשבון.
  • אנחנו חיה חברתית- תמיד אנשים חיו בקבוצות, והשימוש הגובר ברשתות חברתיות מבטא את הצורך הבסיסי הזה.
  • השינוי היותר מהותי- יש לנו כל הזמן את הנתונים האלה זמינים. כל הנתונים, ע"פ האקונומיסט, כל המידע שיש עלינו ברשתות החברתיות מתועל. יש לנו המון מידע, זה לא רק תקשורת אלא גם נתונים.
  • בנוסף לנתונים, יש צורך לדעת לנתח אותם בזמן אמת. זוהי המהפכה הגדולה. זה רלוונטי לגבי כל משתמש בפייסבוק או בגוגל.
  • אנחנו מתקשרים המון עם אנשים, הנתונים האלה מתועדים וצריך לדעת לנתח אותם בזמן אמת. זה נושא מספיק חשוב כדי להתעסק בו.

קידום בפייסבוק הוא תהליך שמאפשר הגעה לקהל האידיאלי ביותר שמתעניין במוצר כלשהו, הרשת החברתית נותנת לנו את המידע המופרט על אנשים, קבוצות, תחומי עניין ועוד.

 

רשתות חברתיות והמרחב החברתי!

תחום נוסף הוא כל מה שקשור למרחב החברתי- "המהפכה הזו תהיה בטוויטר" (האביב הערבי). טוויטר היה כלי חזק לגייס את האנשים האלה ולהוציא אותם החוצה. יש המון חברות שמציעות מדד- כמה אנשים באמת מומרים (conversion rate). כמה אשטון קוצ'ר באמת גורם לאנשים להיענות לקריאה לפעולה, ללחוץ על לינקים ולפעול, להמיר. ככה זה פרסום, השאלה היא האם ברגע שפייסבוק מציגים לי פרסומת ממומנת בפיד שלי זה ישפיע יותר מפרסומת שפרסם חבר שלי או מכר שלא דיברתי איתו שנים? האם דודה שלי, שאני לא סומך עליה בתחום המחשבים, תשפיע עליי יותר בפרסומת למחשב מאשר פרסומת ממומנת?

"רשת" מורכבת מסדרה של אובייקטים המקושרים בניהם, האלמנטים ברשת קרויים "צמתים". ככל שיש יותר צמתים ברשת ויותר קשרים ביניהם, כך הרשת מורכבת יותר. הרשת מאפשרת לנו לארגן מורכבות במעין סדר מסוים.

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page