שירות קידום אורגני + אתר במבצע קורונה
Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » מילוורד בראון קבעו: המחקר בפייסבוק אפקטיבי!

מילוורד בראון קבעו: המחקר בפייסבוק אפקטיבי!

פרסום בפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מילוורד בראון קבעו: המחקר בפייסבוק אפקטיבי!

עפ"י מאמר של נייג'יל הוליס באתר איגוד השיווק הישראלי, נבדקו בשלוש השנים האחרונות שלל פרסומות בפייסבוק, מול פרסומות ברשת ובאתרי מדיה אחרים וחשוב מאוד להבין את התוצאות האלה בשביל לדעת שאין כמו פרסום בפייסבוק ולפחות אתה חייב אותו כמו פרסום בגוגל.

כאשר פייסבוק הנפיקה את עצמה ב-2012, רבים מהפרשנים היו ספקניים באשר לכוחה של הרשת כפלטפורמה לפרסום. היו שטענו כי יעילותה אינה מוכחת, אבל אז החלו לזרום נתונים מחברת המחקר מילוורד בראון וכל הספקנים אכלו את הכובע.

הנתונים היו חד משמעיים ובמקרה הזה גם חלק ממחקר: לביצועים של הפרסומות בפייסבוק יש יעילות גדולה יותר מאשר פרסומות אחרות ברשת ובמדיות אחרות.

ואם מישהו פקפק ביעילות הבדיקות, הרי שעד היום 4 שנים אחרי, הפכו כלי הבדיקה של המחקר הזה לסטנדרט המקובל והרצוי בבדיקה של אפקטיביות פרסום בפייסבוק ובכלל ברשת.

חדשנות בפרסום בפייסבוק טובה או רעה למפרסמים?

אחת השאלות שנבדקו במחקר הזה היא האם לפרסומות תצוגה בפייסבוק שהיו עדיין בחיתוליהן אז, יש השפעה על תגובת הגולשים. בתהליך בחינת הפרמטר הזה היו הוכחות כי לפורמטים חדשים של פרסום בפייסבוק וכמובן קידום בפייסבוק, היו תחילה ביצועים טובים אבל לאט לאט ובהדרגה הם כבר לא הלהיבו איש והשתוו לתוצאות של כלל הפרסום און ליין.

דבר נוסף שנבדק הוא האם הקשר של הפרסומות בפייסבוק לסינכרון עם קמפיין פרסום בערוצי און ליין אחרים, העלה את רמת החשיפה והתגובות החיובית ואכן הוכח כי יעילות הפרסומות אכן תלויה בקמפיין הכולל שלהן.

האם הכרת המותג תורמת ללייקים?

בגלל ה- REACH הממוקד של הפייסבוק והחשיפה המתמשכת של אנשים לפרסום, נבדק אם עצם החשיפה לאותו תהליך מיתוג וכמובן המותג מעצימה את כמות הלייקים והתגובות בגלל ההיכרות המוקדמת עם המותג והאם זו אינה תגובה מוגזמת.

מהמחקר עלה כי התגובתיות נובעת מעצם היכולת של פייסבוק להגיע לפילוח של קהלי יעד ברמה הבסיסית ואין לזה קשר לחשיפה המוקדמת למותג כלשהו.

יש כוונת רכישה בלייקים לקמפיין בפייסבוק!

עוד עלה מהמחקר כי למרות היכולת המוגבלת של קמפיין בפייסבוק, ליצור מודעות אצל גולשים, הרי שהוא כן מעודד רכישה באופן חיובי למדי. באחד המחקרים שבדק השפעה על שיקולי רכישה של חטיף כלשהו מוכר, נרשמו תוצאות החזר חיוביות בכל הערוצים ובעיקר בפייסבוק ברמה של החזר השקעה. כן הוכח כי השפעה של טלוויזיה למשל לא תהיה אפקטיבית על מי שכבר הושפע מקמפיין בפייסבוק. כלומר- הקמפיין מספק את החשיפה השלמה.

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה