Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » מיתוג העסק הפרטי – הקלף המנצח לשיווקו בהמשך

מיתוג העסק הפרטי – הקלף המנצח לשיווקו בהמשך

מיתוג העסק הפרטי – הקלף המנצח לשיווקו בהמשך
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מיתוג מוצלח של העסק הפרטי פותח לכם צוהר לעולם שלם של שיווק וקידום העסק בצעדים הרבה יותר פשוטים ממה שמספרים לכם. כמה פעמים אדם שהציג את עצמו כמאמן עסקי, מקדם אתרים או בונה אתרים סיפר לכם על הצורך בקידום? הכורח שיהיה כותב מאמרים קבוע? הדברים הללו כולם נכונים, אבל זה לא סוד שיש עסקים שמוציאים אלפי שקלים על תשתיות אלו ובקושי מתקדמים ויש עסקים שכל מאמר הכי קטן שהם מפרסמים בגוגל מקפיץ אותם 5 שורות בחיפושים. מה הסוד של האחרונים? מיתוג. במאמר שלפניכם תלמדו איך עושים את זה נכון.

השקעה בלוגו עסקי יפה ומרשים

הלוגו לא צריך להיות רק מעוצב אלא גם מוכר בפרסום באינסטגרם. התבוננות בו תגרום להבין מיד מה העסק עושה, ואם מדובר בנישה ספציפית של תחום מסוים, גם להבין מהו אותו תחום ספציפי בתוך התחום התיאורטי המקצועי המדובר. זה לוגו מוצלח שממנף אתכם עשרות צעדים מעל המתחרים עוד לפני שהם בכלל התחילו להתחרות בכם. זוהי בדיוק תמצית פעולת מיתוג עסקי מוצלח. רעיונות ללוגו שכזה: שימוש בפונטים מעוצבים שניתן לעצב בפוטושופ, במקום להשתמש בפונטים של מייקרוסופט. מומלץ לצבוע אותם בצבעים הקשורים למקצוע שלכם. אם המקצוע שלכם הוא משהו שקשור לים, למשל (דייג, ביולוגיה ימית וכד') כמובן שהצבע המתבקש הוא כחול בהיר. אם המקצוע שלכם הוא ריקוד, צבעים כמו אדום וורוד תמיד תופסים. ניתן להתבסס על השם של העסק בלבד, או גם לפנות למחוזות האייקונים, ולבחור אובייקט המייצג את עבודתכם שנראה קליט ומזוהה מידית. אם יש לכם ספייס נוסף בתבנית הלוגו שיצרתם ניתן לנצלו להטמעת משפט מכירתי המבטא את האני מאמין שלכם: "מאמינים במצוינות", למשל.

חיבור תשתית של משפטים המייחדים את פעילותכם

את המשפטים הללו מומלץ לשלב בפרויקטים של מיתוג שתבנו בתחילת הדרך: משפטים המעידים כי אתם הראשונים בישראל בתחום שלכם (אם זה נכון, כמובן), משפטים המעידים כי העסק ממוקם בסביבה כפרית ופסטורלית (אם זה נכון ורלוונטי ללקוח), משפטים המעידים על מצוינות העסק, וכד'. דוגמאות מעשיות: "עשרות שנים של ידע וניסיון מוכח", "לקבל שירות בסביבה כפרית אותנטית", "מקבלים שירות כאן, ובערב יוצאים לבלות במרכז העיר" וכד'. חלק מהדוגמאות מעידות על הניסיון והידע המקצועיים של העסק, חלקן על תיאור מקום וחלקן על אנכרוניזם תעסוקתי, בו העסק שלכם הוא חלוצי בתחום. הייחודים הללו הם שיוצרים עבורכם מיתוג ומאפשרים לכם להתקדם בקלות אחר כך, בשלב השיווק.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page