צבע בעיצוב גרפי
בין האלמנטים הכי חשובים במיתוג לעסק הוא צבע המותג. צבעים מעוררים רגשות המעצב בדיוק יודע איזה צבע מתאים לאיזה חברה. המעצב לדוגמא יודע בדיוק איזה צבע יתאים לחברת ביטוח צבע שמשדר ביטחון או צבע למותג קוסמטיקה שמשדר עדינות ורכות.
פונטים בעיצוב גרפי
כל מוצר כמעט מורכב מטקסט. יש כל מיני סגנונות לכתב גם הכתב בדומה לצבע מעוררר בנו רגשות ותחושות מסויימים. מאוד חשוב שהכתב יתאים למוצר ולאווירה שהמעצב רוצה ליצור. לדוגמא לוגו של חברת ביטוח יראה רשמי אותיות יוקרתיות וישדר ביטחון לוגו של חברה לקוסמטיקה יראה עדין אותיות רכות ונעימות מראה.
לסיום מטרת העיצוב הגרפי היא העברת מסרים באמצעות אלמנטים ויזואליים והעברת תחושות ורגשות בקרב הסובבים. ניתן לעצב מוצרים ולהדפיס אותם מוצרים אלה הם מוצרים ל”פרינט” וניתן גם לפרסם אותם באינטרנט מוצרים אלה הם מוצרי דיגיטל.