Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » מיתוג ערים- האם רק תל אביב בלי הפסקה?

מיתוג ערים- האם רק תל אביב בלי הפסקה?

מיתוג
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מיתוג ערים- האם רק תל אביב בלי הפסקה?

העיר הראשונה בארץ שנתנה דעתה על מיתוג היא העיר תל אביב שיצאה עם הסלוגן הידוע "עיר בלי הפסקה". רוצה לומר הכול פה מעניין, מרתק, ססגוני, מלהיב. חגיגה אחת גדולה, עיר בלי הפסקה.

זה יכול לכוון נכון למסרים שהעיר רוצה להעביר וגם מקיימת אותם במציאות. תל אביב הייתה העיר הראשונה בארץ בה מרכולים היו פתוחים בשבת (וזה כמובן קורה גם היום). היא הייתה העיר הראשונה שהפעילה בתי קולנוע בשבתות. אירועי תרבות, מופעים ותערוכות מושקים בה לראשונה ויש לה תדמית של עיר שיש בה הכול מהכול והיא גם אף פעם לא מפסיקה לחיות.

האם התדמית של עיר ללא הפסקה הייתה מתאימה לכל עיר? מומחי המיתוג של חברת ג'נסיס מסבירים שבמקרה של תל אביב, השטח התחבר עם התדמית. תל אביב היא בהחלט עיר שהכול בה מתרחש בד בבד ובצפיפות, ולכן הסלוגן עיר ללא הפסקה מגדיר בדיוק את מה שמתרחש בה  ומי שאוהב לחיות בלי הפסקה מוזמן לחיות בתל אביב.

טבע והיסטוריה כמוטיב במיתוג ערים!

מיתוג של העיר תל אביב מסתמך על מה שקורה היום בעיר וזה עובד נכון עם הרצון להציג את העיר כחדשנית, מעודכנת, עיר של צעירים והמון שמחת חיים. מצד שני יש הרבה ערים שבמיתוג ערים שהן עוברות, נעשה שימוש בעבר ובהיסטוריה שלהן.

הרבה פעמים מיתוג ערים יעשה על סמך העבר של העיר, אומרים מומחי המיתוג של חברת ג'נסיס. פיתוח והשקעה בשרידים היסטוריים יהפוך אותם לאתרי תיירות שימשכו מטיילים אל העיר וכן תושבים שאוהבים לחיות במקום עם עבר והיסטוריה ייחודית.

עיר כזו תפתח את משאבי הטבע שלה, כדי שהמטיילים ימשיכו לבלות בה. זה פחות או יותר מה שמציעות היום כמעט כל הערים בצפון אשר בתחומיהן שרידים היסטוריים או שיש להן עבר מרתק. הם משקיעים משאבים ותקציבים בהיסטוריה לצד מיתוג העיר כעיר תיירות ובילוי בין אם זה באמצעות פרסום בגוגל, בעיתון, בטלוויזיה, ברדיו או בכל מקום אחרת.

ירושלים- מקומות קדושים ומסעדות…

אם כבר הזכרנו מיתוג ערים, ירושלים היא העיר הקדושה ביותר בעולם לשלושת הדתות. מומחי המיתוג של ג'נסיס אומרים שזה לא במקרה שהעיר עושה לעצמה מיתוג בתחום של אוכל ותרבות, כי קדושה כבר יש לה ובשפע. רוב התיירים שמגיעים לירושלים מגיעים מסיבות דתיות כדי לבקר במקומות הקדושים להם. במשך כל השנים ניתן להבחין בדרך שבה ירושלים מנסה לצאת מהקדושה ולהציע גם סוגי בילוי אחרים שפונים לצעירים ומשפחות כמו מסעדות ותרבות מסבירים בג'נסיס.

עיר לא יכולה רק להתקיים בגלל אמונה, אנשים רוצים לבוא לעיר שיש בה מסעדה מעולה, מדרחוב מעניין ואירוע תרבות מיוחדים במינם. חלק מתהליך מיתוג ערים שעוברת ירושלים נוגע גם ליצירת אירוע התרבות והמוזיאונים שבתחומה וניתן למצוא באמצעות פרסום בפיייסבוק מידע רב על האירועים השונים בעיר הקודש. יש בהחלט הבדל בין אירועי התרבות שמתקיימים בירושלים לבין אירוע התרבות שמתקיימים בתל אביב. בתל אביב יש המון אירועים קטנים בהמון מועדונים ומקומות בילוי, בירושלים יש אירועי ענק שמזמינים את כל המדינה לבוא וליהנות ממופע בבריכת הסולטן או מיריד חוצות היוצר במקום שבו כל אבן ירושלמית נולדה ירושלמית ואם היא הייתה מדברת היא הייתה אומרת "מאתיים" כמו שרק בירושלים אומרים.

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page