Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » ניהול קמפיין בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פייסבוק כבר מזמן איננה רק רשת חברתית, אלא זירת עסקים חיה ובועטת למרחקים. עסק שאין לו דף פייסבוק עסקי, מחמיץ הזדמנות אמתית לעשות עסקים ברשת. גם עמוד עסקי אחד יכול לשנות לחלוטין את העסק שלכם אם בחשיפה ללקוחות חדשים, ואם בשימור לקוחות ותיקים. אתם יכולים לפנות לכולם, אבל בעיקר להפגין נוכחות בערוץ הכי חם היום לעסקים.

בעולם יש לפייסבוק בערך 2.3 משתמשים. זה לא הנתון שצריך לעניין אתכם כעסק, אבל יש כמה נתונים מאוד חשובים שכדאי לכם לדעת, כי אם הלקוחות החדשים שלכם נמצאים באיזה שהוא מקום- זה בפייסבוק. הקמת דף פייסבוק עסקי זה לא רק הזדמנות זה מכרה זהב עבורכם. בהמשך חשוב לפנות למשרד פרסום שיעשה עבורכם ניהול קמפיין בפייסבוק.

בארץ יש 6 מיליון משתמשים . 53% מהם גברים ו-47% נשים. מה שאומר שאם יש לכם מוצרים לגברים זאת הפלטפורמה וגם אם אתם משווקים לנישה הנשית, 47% זה הרבה מאוד ואלה יכולות להיות הלקוחות שלכם.

גילאי המשתמשים בפייסבוק הם בני 25-34 המהווים 29%. גילאי 18-24 מהווים 24%. אבל הכי הרבה הם משתמשים בגילאי 35 עד 44, ו-19% יותר מבוגרים מהם.

קמפיין בפייסבוק ללקוחות בני 35 פלוס

בהתחלה כולם היו בפייסבוק, אבל היום אפשר בהחלט לפלח את הנתונים ולראות שהכי הרבה משתמשים בפייסבוק הם בני 35 פלוס. הצעירים פנו לאינסטגרם. הם פחות אוהבים פוסטים ויותר נמשכים להעלאת תמונות וסרטונים, ככה הם מתקשרים היום עם העולם.

זה אומר שאם יש לכם מה למכור לגילאי 35 , אתם חייבים לפתוח דף עסקי, אחרת איך ידעו כל הגולשים שיש לכם מה למכור להם, מה יש לכם?

גם היותר מבוגרים מגילאי 44 מעדיפים את הפייסבוק על פני כל ערוץ אחר, וקשה למצוא היום מישהו בגילאים האלה שלא שייך לאיזה שהיא קבוצה בפייסבוק, מחובר לרשת, מעלה פוסטים, מפיץ ונכנס לפייסבוק לפחות 8 פעמים ביום זה מה שאומר מחקר שנעשה על הרגלי השימוש בפייסבוק.

ההמלצה שלנו היא להקים דף פייסבוק אבל גם לעלות עם קמפיין ולעשות את זה באמצעות  משרד פרסום דיגיטלי שיודע מה זה ניהול קמפיין בפייסבוק ברמה מקצועית.

חשיפה מהירה – ככה עושים עסקים

נאמר שאתם חברת ריהוט שהחליטה לרגל הקיץ לעשות מכירת קולקציה קודמת בהנחה משמעותית, איך תגיעו ללקוחות שלכם. גם אם יש לכם אתר אינטרנט חייב להיות לכם דף עסקי בפייסבוק, כך תוכלו להעלות פוסטים בקשר למבצע המכירות הזה. הדף הזה מגבה קמפיינים אחרים אם יהיו לכם בגוגל או פרסום באתר עצמו.

כיוון שכל כך הרבה אנשים בארץ משתמשים בפייסבוק ובעיקר הגילאים שרהיטים זה מוצר שיכול לעניין אותם, אין ספק שמשרד פרסום דיגיטלי המתמחה בפרסום בפייסבוק, יוכל למצוא עבורכם קונספט מעניין של קמפיין וגם לעשות ניהול קמפיין בפייסבוק.

לא, אנחנו ממש לא מתכוונים שהם יפרסמו רהיטים עם המחיר אחרי הנחה, אנחנו מתכוונים שאסטרטג השיווק שלהם כבר יגיע עם הצעה הרבה יותר מעניינת שתעשה לכם גם חשיפה, גם שיווק וגם מוניטין.

ג'נסיס מדיה מספקת שירותים נוספים כגון: שיווק בSMS, קידום באינסטגרם, קמפיין באנרים ועוד.

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה