Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » סרטון תדמית לעסק -כך תהפכו מעסק למותג

סרטון תדמית לעסק -כך תהפכו מעסק למותג

סרטון תדמית לעסק -כך תהפכו מעסק למותג
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

רבים שואלים את השאלה איך עסק הופך למותג? כלומר מה ההבדל בין עסקים, שנותנים את אותם שירותים, אחד מהעסקים זוכה להצלחה מסחררת, והשני מדשדש במקום, הסיבה העיקרית לכך היא, שהעסק הראשון הפך את עצמו למותג. יש מגוון דרכים להפיכת העסק למותג, כאשר העסק שלכם הופך למותג, אתם יכולים להגיע למגוון רחב של לקוחות שונים ולמכור להם את המוצרים. במאמר זה נציג אחד מהדרכים המקובלות היום להפוך את העסק שלך למותג, והיא סרטון תדמית לעסק. סרטון זה בהחלט יקדם את העסק שלכם בצורה ראויה, ויגדיל את החשיפה של הלקוחות של העסק שלכם. 

מהו וידאו שיווקי לעסק?  

כיום בעולם של ניהול רשתות החברתיות ניתן לראות כי ישנה תחרות רבה על ליבם של הגולשים. העסקים מקפידים להשקיע במיתוג על ידי האתר הכי יפה, המוצרים הכי איכותיים, השירות הכי מקצועי. הגולשים כבר מכירים את האתרים, שרובם בנויים מאותם קטגוריות, כמו אודות, צור קשר, שירותים ועוד, אבל הדבר היחיד, המבדיל בין העסק שלכם לבין המתחרים שלכם ברשת הוא סרטון תדמית בולט, וכן גם משפטי הנעה לפעולה. 

ניתן בהחלט לומר כי הגולשים כיום, בניגוד לעבר, מתרשמים יותר מתכנים ויזואליים, כמו סרטון שיווקי לעסק. סרטון כזה יכול לתרום למיתוג העסקי שלכם הרבה יותר מאשר, לדוגמא, פגישה עם לקוח או שיחת טלפון. ניתן ליצור באמצעות סרטונים אלו ערכים של מותג, ולהפיץ אותם בקלות.

כל בעל עסק יכול ליצור סרטון תדמית, על פי התקציב שיש לו, כי הסרטונים הללו מותאמים לפי התקציב שיש ללקוח.

איך סרטון מבדיל את העסק שלכם מהמתחרים שלכם?

על מנת לעבור את המכשול הזה של בידול העסק כלפי המתחרים שלכם, הדרך הכי טובה ליצור בידול זה, ללא ירידה במחירים ומבצעים שונים, היא ליצור סרטוני פרסום באינטרנט. הסרטונים האלו יכולים להיות בתחומים שונים של העסק, וכן אודות העסק, כמו כן את הסרטונים האלו ניתן להפיץ ביוטיוב, וכך תהיה יותר חשיפה לעסק ממקור ערוץ אחר.

חשוב לדעת כי סרטון וידאו לעסק חייב להיות מקצועי עם תוכן ברור, קליט, וממוקד. חשוב לדעת, שעל מנת ליצור סרטון שיווקי מעולה, עליכם להשתמש בציוד צילום מקצועי, וכן לדאוג שהקריינות תהיה ברורה, וכדומה.

בהפקת הסרטון חשוב להשקיע מחשבה מקדימה בהכרת קהל היעד המתאים, ולפנות אליו בסרטון, שכן חשוב שתהיו מעורבים בהכנת הסרטון, ותחוו את דעתכם עליו, שכן סרטון זה אמור להציג אתכם ברחבי הרשת.

מה היתרונות של סרטוני תדמית? 

אפשר להציג את הסרטון הזה כהכרה של העסק במפגשים או בקבוצות עסקיות 

  • מבסס את המותג בעיני הגולשים כי הוכח, שכיום הגולשים מגיבים טוב יותר לתמונות או סרטונים, מאשר לטקסט כתוב.
  • ניתן להתאים את הסרטון לקהל יעד מסוים, על ידי פילוח קהל יעד. 
  • סרטון שיווקי יכול להכיל יותר מידע, ולכן הוא מקצר את תהליך המכירה של המוצר. 
  • הסרטון יכול "לעבוד" ללא הגבלת זמן גם בשעות הלילה.

שלבים ביצירת סרטון

חשוב לציין כי לא כל השלבים המוזכרים יתאימו לכל עסק 

  1. מגדירים את התקציב שיש להכנת הסרטון, מטרות , ולוחות זמנים.
  2.  מתכננים את הסרטון, על ידי  התאמה לקהל היעד
  3.  מצלמים את הסרטן עורכים אותו מעצבים אותו ומוסיפים סאונד מתאים וקליט.

סרטוני התדמית משמשים ככרטיס דיגיטלי לעסק, כמו כן הם פונים בדיוק לצרכי הלקוח. סרטון זה בעצם הוא הפנים של העסק, וגורם ללקוחות להיחשף לקהל גם דרך יוטיוב, ומספר את סיפורו של העסק בצורה אחרת. 

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page