שירות קידום אורגני + אתר במבצע קורונה
Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » פרסום באינטרנט ופער הדורות- זה עובד הדבר הזה?

פרסום באינטרנט ופער הדורות- זה עובד הדבר הזה?

פרסום באינטרנט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פרסום באינטרנט ופער הדורות- זה עובד הדבר הזה?

מגוחך לראות לפעמים עד כמה הדור הקודם מנסה ליישר קו עם הטכנולוגיה והעולם הדיגיטלי. זה מתחיל עם הסמארטפון שיש לכל קשיש בכיס שיש לו אותיות יותר גדולות מאשר על שלט חוצות, עם צלצול כמו בפעמון של מוכר הנפט בשנות ה-60. הדיגיטל הפך את הקשישים למומחים למקשים והם מייצרים את התקשורת שלהם, ממש כמו הצעירים של היום, עם כמה הבדלים קטנים בין סוגי הסמארטפון, מהירות הגלישה וההבנה כי הדיגיטל כבש את העולם ושום דבר לא מחכה בפינה, להיפך- זה כל הזמן רק מתקדם ומתקדם במהירות עצומה בדיוק כמו תהליך מיתוג מנצח של עסק.

אבל עם כמה שהם מנסים ליישר קו, יש רבים מהם ובעיקר בלי עסקים וחברות שלא ממש מבינים איך עובד העולם הדיגיטלי, כמו אותו בשלן גפילטע פיש שממשיך לפרסם את אותן מודעות כל יום שישי בעיתון ביידיש שיוצא ב-50 עותקים וחושב שזה הפרסום הכי יעיל. הגיע הזמן לדעת – פרסום באינטרנט, זה הכלי שעובד הכי טוב. כאשר אתם מראים השקעה בתהליך כמו פרסום בגוגל אתם משקיעים בלקוחות. משקיעים בעצמכם. משקיעים בעסק.

גם אנחנו רוצים גפילטע פיש

להרבה אנשים וזה לא עניין של גיל, אלא עניין של תפיסת עולם, קשה מאוד להבין איך פועל העולם הדיגיטלי ולכן מודעות "דרושים משרד פרסום" מחפשים את הטובים ביותר בתחום. אלה הם האנשים שיתעקשו ללכת לחנות המכולת השכונתית ולממש את הלחם החי שהגיע חם ממש עכשיו, אלה האנשים שממשיכים לקנות את החולצות שלהם אצל אותו מוכר בבית רומנו ואלה האנשים שהולכים לאותו ספר כבר 30 שנה ולא מתכוונים להחליף אותו בשום מעצב שיער אחר.

האנשים האלה חיים עפ"י הרגלים שמקנים להם סוג של ביטחון ואמונה שמה שהם עושים הכי נכון וטוב ולכן, גם אם לאחד מהם יש עסק שרק מחכה לתהליך של פרסום באינטרנט כמו בנייה של אתר מעולה ברשת, להיחשף לקהלי יעד חדשים ולהפוך אותו להצלחה קופתית, הם עדיין יתקשרו עם סוכן המודעות שלהם (חגג לא מזמן 80…) ויבקשו לפרסם את הגפילטע פיש שלהם באותו נוסח, באותו מקום, על אותה משבצת כבר 30 שנה. למה? ככה.

הגפילטע פיש של חמותי הכי אחי!

אבל מה שהם לא מבינים זה שהעולם השתנה. היום כולם חיים בעולם הדיגיטל, היום כל עסק בוחר פרסום באינטרנט כי זה הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל יעד שלו. היום לא מוכרים עיתונים כמו לחמניות חמות, וכמה אנשים בכלל נחשפים למודעה שלך ביידיש. לך תיקח את הגפילטע פיש שלך תן לו שם מפוצץ "הגפילטע פיש של חמותי", עצב לו אריזה טרנדית, תבנה לו אתר אינטרנט מגניב, תמצא איזה סלוגן מקפיץ "הגפילטע פיש של חמותי הכי אחי", והנה לך הצלחה מסחררת ובלי מילה אחת ביידיש. הכל תלוי איך עושים את התהליך של שיווק באינטרנט, ושהוא עובד…הוא מרקיע ומצליח.

כל מה שצריך לשנות זה לא את הגפילטע אלא את הראש של הבשלן שיבין שכל דור צריך לקפוץ לנעליים של הדור שאחריו כי להם כבר אין זמן לקרוא את האותיות הקטנות של המודעות, הם כבר שקועים עמוק בעולם הדיגיטלי ועושים הרבה כסף מגפילטע פיש פחות טעים אבל כזה שיודע למכור את עצמו גם בפרסום באינטרנט וכמובן פרסום בפייסבוק.

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה