שירות קידום אורגני + אתר במבצע קורונה
Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » פרסום באינטרנט לעסקים קטנים

פרסום באינטרנט לעסקים קטנים

פרסום באינסטגרם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כל מה שצריכים- מחפשים באינטרנט!

פרסום באינטרנט מאפשר חשיפה גדולה שמקבלים כל מיני עסקים קטנים ובין השאר נותני שירותים. היום כל אדם במדינת ישראל (חוץ מעולה חדשה בת 102 מאוזבקיסטאן) שמחפשים ניקוי ספות, פרקט, משווק נפט וגנן נכנס לאינטרנט ומוצא אותם. הוא לא מחפש אותם בעיתונים והוא גם לא שואל את השכן הוא רוצה למצוא אותם לבד והוא גם יודע למה. כי פרסום באינטרנט עובד!

הכול שקוף- גם השיפוצניק שהרס חצי מטבח ונעלם!

האינטרנט שקוף ושלא כבעבר נותני השירותים כבר לא יכולים לחמוק ממחדלים. היום כל שיפוצניק שהשאיר לך חצי מטבח ונעלם, מתועד ברשת (ע"י לקוח אחר שיושב בחצי סלון…). כל מדביר שעשה עבודה מחורבנת ומאז ההדברה שלו הבית הפך למערת מקקים, יקבל תגובה ברשת. כל חברה שלא גילתה תודעת שירות, כל התנהגות לא הולמת מצד בעלי עסקים וחברות. מחדלים, פשלות, חוסר אחריות ופגיעה בזכויות, מזמינים תגובת צרכנים וזו מגיעה בצרורות. הצרכנים מתעדים, כותבים ומגיבים בפורומים שונים, מגובים בשמות אמיתיים, נחשפים זה אחר זה ועושים עבודה מצוינת לטובת זכויות הלקוחות. גולשים נחשפים לתגובות האלה, קוראים אותם ומגיבים בהתאם. ככה זה פרסום באינטרנט. הוא מועיל גם לטובת העסק וגם לטובת הלקוח.

בדרך כלל התגובה תהיה לחפש איזה נותן שירות שעושה עבודה יותר טובה ושאפשר לסמוך עליו. מה שקורה הוא שנותני השירותים יודעים שהם במעקב, ולכן הם משתפרים כדי לקבל תגובות טובות מצד הצרכנים. חלק מהם אפילו שואף לדרג את עצמו גבוה באתרים שמדרגים שירות, והחלק השני- הבינוני והחובבני לא יחזיק מעמד הרבה זמן בעידן בו אנשים רוצים לא רק דעה, אלא גם המלצה ולא אחת אלא כמה. עדיין שואל את עצמך מה החשיבות של פרסום באינטרנט כבעל עסק ולמה עסקים רבים פונים אל משרד פרסום מקצועי? 

עסקים קטנים מרוויחים מהשוואת מחירים ברשת!

בעל מכולת לדוגמה תמיד יגיד לך שאין ספק שהוא לא יכול להשוות מחירים עם רשתות גדולות, כי הם קונים בכמויות שמוזילות להם את המחיר.

מצד שני בעל עסק קטן למשל שמעסיק 2 עובדים ואין לו משרד ומזכירה וצוות עובדים, ומוכר לדוגמא "Electric scooter"חוסך הרבה כסף בהתנהלות שלו והכסף שנכנס, הוא נטו שלו ולכן גם התמחור שלו יכול להיות יותר קטן כי להבדיל מחברות נותנות שירותים בתחום שלו אבל יותר גדולות, ההוצאות שלו הרבה יותר פחותות.

העניין הזה של מחירים משחק היום תפקיד מאוד חשוב בפרסום באינטרנט. אם אתה בעל עסק קטן ובגלל זה שאתה קטן ולא ענק, אתה יכול לגבות מחיר נמוך מאחרים על השירות שאתה נותן, אתה הולך לטרוף את כל הקופה כי הדבר הראשון שצרכנים עושים היום לפני שהם מזמינים איש מזגנים זה ראשית לבדוק מחירים (ואחר כך הם בודקים אותו).

ואם אתם עסק קטן ואתם עדיין לא מבינים מהו הכח של פרסום באינטרנט לעסקים קטנים בפרט, אתם מוזמנים לשאול אותנו על סוגי השירותים האינטרנטיים שאנחנו יכולים להציע לכם כדי להפוך אתכם לסיפור הצלחה.

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page