שירות קידום אורגני + אתר במבצע קורונה
Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » פרסום בגוגל – פלטפורמת הפרסום הכי דומיננטית בעולם!

פרסום בגוגל – פלטפורמת הפרסום הכי דומיננטית בעולם!

פרסום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פרסום בגוגל – פלטפורמת הפרסום הכי דומיננטית בעולם!

גוגל היא פלטפורמת הפרסום הכי דומיננטית בארץ. מומחי הפרסום של חברת ג'נסיס מדיה מעניקים לכם עצות נכונות לפרסום בגוגל. זה נכון שכל אחד יכול, אבל לא כל אחד יכול להצליח. בסופו של דבר צריך להבין דבר אחד או שניים על הרשת כדי להפוך קמפיין פרסום בגוגל לסיפור הצלחה ולידים חיוביים. בכל זאת מדובר ברשת לא בעיתון. ולפניכם ההשוואה.

קמפיין מיידי – פרסום ברשת האינטרנט יכול להיות מיידי וזמין. זה לא כמו שפעם היה צריך לחכות שמערכות העיתונים יפתחו. היום תהליך הקמפיין לא תלוי בכלום הוא מיידי ונגיש בכל רגע ושעה.

קהלי יעד- אם בעבר המפרסמים היו לוקחים פרסום של מודעות או שלטי חוצות, היה קשה להם לפלח את קהלי היעד אליהם הם כיוונו ואת החזר ההשקעה ROI. פרסום דיגיטלי עובד ומתומחר מול כל גולש. הרבה יותר קל בפרסום הדיגיטלי מאשר בקמפיין בעיתון להבין מי הפונים ומה מידת העניין שלהם עפ"י הביצועים והכלים שיש למשל לגוגל אנליטיקס לבחון מדדים ועניין. החשיבות היא גדולה יותר כאשר עוסקים בתהליך של מיתוג מחדש ורוצים לפנות לקהל המדוייק ביותר.

בחינת קמפיין- בפרסום המסורתי של קמפיין בעיתונים, ברדיו או בטלוויזיה, לוקח הרבה מאוד זמן לבחון את יעילות הקמפיין. כאשר מדובר על פרסום דיגיטלי יש יותר גמישות לשיפורים ושדרוגים עד ביטול מיידי של קמפיין ללא התחייבות.

שיווק לכולם-  קמפיין רימרקטינג בהחלט יכול בהחלט לקלוע לקהלי היעד השונים, אבל אם מדובר על חשיפה של חברה או מוצר חדש שעשוי לעניין קהלים שונים, הרי שאין כמו קמפיין ברשת שפונה לכולם, מגיע להמון אתרים ומאידך גם להמון גולשים.

אין כמו סרטון- השימוש בסרטונים כמנוף לקמפיינים מעולם לא היה כדאי יותר (וכמובן יותר מכל מודעה בעיתון). העובדה שניתן לפנות אל קהלי היעד בצורה אינטראקטיבית ולרוב גם לקבל משוב, יוצרת תקשורת שעולם הפרסום המסורתי מעולם לא הצליח לייצר באמצעים של דפוס.

פרסום בערוצים שונים- להבדיל מהפרסום המסורתי בעיתונות, הפרסום הדיגיטלי מציע כמה ערוצי פרסום מרכזיים כמו: פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, פרסום בטוויטר, פרסום בלינקדאין, פרסום בפינטרסט, פרסום באמצעות מיילים, פרסום באנרים, פרסום ביוטיוב, פרסום במובייל ועוד.

הקריאטיביות חוגגת- שימוש בערוצים השונים של פרסום בגוגל או בערוצים דיגיטליים אחרים מחייב את המפרסמים להיות כמה שיותר יצירתיים, מעניינים, מקוריים וחכמים. יש תחרות סמויה בין מודעות, סרטונים ועל פרסום אחר ואין ספק כי לצד הטכנולוגיה והחדשנות, גם הקריאטיביות חוגגת בכמה ערוצים ביחד בשיתוף כלים מרשימים מאוד, לא פחות משכנעים מהמילה הכתובה.

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page