שירות קידום אורגני + אתר במבצע קורונה
Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » פרסום בגוגל- קמפיין אורגני!

פרסום בגוגל- קמפיין אורגני!

פרסום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פרסום בגוגל- קמפיין אורגני!

אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות לאתר אינטרנט, כדי שהוא יהיה נוכח וקיים ברשת, זה לקדם אותו בקמפיין אורגני.

קמפיין אורגני מתבצע ע"י פרסום באינטרנט של מאמרים עם קישורים מתחלפים באתרים ובפורטלים שונים, המכוונים כולם אל אתר הלקוחות של חברת ג'נסיס מדיה.

הקמפיין מזמין את הגולשים דרך המאמר, להגיע אל האתר, דרך לחיצה על קישורים. ככה האתר מצליח עוד יותר בתהליך של פרסום בגוגל וכמובן מתברג כמה שיותר גבוה בתוצאות הדירוג על פי מילות המפתח הרצויות.

אחד הדברים החשובים שהם חלון הראווה של כל קידום אורגני, הוא רמת התוכן והניסוח של המאמרים. הם פניו של הלקוח, פניו של האתר ויש לכם ערך מוסף לחיזוק תדמית ובמקרים הפוכים- הם עלולים ליצור נזק תדמיתי.

קישורים הם חלק מהדירוג של גוגל!

למנוע החיפוש של גוגל יש כ-200 פרמטרים (כך טוענים המומחים של ג'נסיס מדיה) לדירוג אתרים. קשה מאוד לדעת מהם כל הפרמטרים אבל דבר אחד ברור- קישורים הם חלק משמעותי בדירוג של גוגל. בנוסף יש לגוגל גם יחס חם לתכנים מקוריים, אורכם והאיכות שלהם. גוגל גם מודד את הדומיין והקשרים החיצוניים של האתר, שנתונים עליהם גם משפיעים על הדירוג כאשר מדברים על התהליך של פרסום בגוגל לאתר.

אורגניות אבל כמה?

יש כמה דברים שאפשר להגיד על שילוב של מילות מפתח במאמרי קידום. ראשית גוגל לא סובל עודף אופטימיזציה, כלומר שימוש יתר במילות מפתח אותם הוא מזהה כמיותרות וחוזרות על עצמן. שילוב של מילות מפתח צריך להיעשות ברצף של ניסוח הגיוני ובמידה הנכונה. כמו כן חשוב מאוד לשלב את מילות המפתח בכותרת האתר. בעניין זה נדגיש כי חשוב לייצר גם כותרת טובה, ולא רק כזו שמשולבים בה מילות המפתח. ככה פרסום בגוגל עובד, וכך צריך לעבוד כאשר מדברים על קידום אורגני

תוכן מקורי- אבל גם מעניין!

נכון שבסופו של דבר מה שחשוב למקדמי אתרים הוא שילוב של קישורים במאמרי קידום, אבל אצלנו בחברת ג'נסיס מדיה מקפידים על תוכן מקורי ומעניין בכל מאמר, גם אם הוא נוצר לצורך קישור. תוכן איכותי מעיד על הלקוחות שלנו, משאיר עליהם את הרושם הנכון ומחזק תדמית של לקוחות. לא משנה האם התוכן מדבר על קלנועית מתקפלת, וילונות, סטנדאפ או כל נושא אחר..

איש התוכן חייב לאתר ולמצוא נושאים חדשים, זווית כתיבה חדשה ולייצר על בסיס מילות התוכן איכות חדשה ומקורית כל פעם מחדש כדי שהגולש הבא שיכנס לאתר דרך פרסום בגוגל ישאר באתר וכמה שיותר זמן.

תוכן וחיבור לאקטואליה!

מאמרי קידום לא חייבים להיכתב רק סביב הנושא המקצועי של האתר, כדי לייצר עניין הם בהחלט יכולים לתפוס זווית חדשה של כתיבה. אנחנו בחברת ג'נסיס מדיה חושבים למשל מה חברת תלמה הולכת לעשות עם מותג "האלופים" אחרי כל הסלמונלה. למה שנחשוב על זה? הם הרי לא לקוחות שלנו?

נכון! אבל מומחי התוכן של ג'נסיס מדיה יודעים לחבר בין תוכן טוב שמעניין את הגולשים עכשיו וזה תמיד יהיה קשור לאקטואליה. חוץ מזה מיתוג זו המומחיות שלנו, אז איך עושים למותג כמו אלופים מיתוג מחדש, כזה שיגרום ללקוחות לשכוח את המקרה? אז בין אם זה קידום אורגני בגוגל או כמובן קידום ממומן בגוגל. את עבודת הקידום תשאירו כבר לנו…

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה