Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » פרסום בגוגל » קמפיין באנרים – GDN

קמפיין באנרים – GDN

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

טירגוט לפי קהלים

אפשרות אחת ברשת המדיה היא לטרגט את המודעות לפי קהלים (גולשים) – רשימות רימרקטינג של גולשים שביקרו כבר באתר שלנו או לפי קבוצות "אינטרס" של גולשים בישראל שהן מאד לא מדויקות – הכוונה לגולשים שגוגל מגדירה אותם בצורה מסוימת כמו "חובבי קניות", "בעד איכות הסביבה" וכו' ולכן זאת עוד שיטה נהדרת של פרסום בגוגל. שיטה שעובדת ומצליחה.

פרסום לפי אתרי אינטרנט

אפשרות שנייה ברשת המדיה היא פרסום לפי אתרי האינטרנט – הטירגוט מתבצע או דרך חיפוש של אתרים שרלוונטיים לתחום הפרסום שלי או שבהם אני רוצה להופיע ולבחור אותם באופן ספציפי כמו MAKO YNET ועוד רבים וטובים. דרך נוספת של פרסום באינטרנט היא לפי "מילות מפתח לרשת המדיה" אותן גוגל מזהה בנושא העמוד של האתר או בתוכן העמוד ומפרסם שם. לצורך הדוגמה אם אכתוב "כדורגל" וב-MAKO תהיה כתבה על כדורגל – הפרסום שלנו יכול להגיע לעמוד הספציפי הזה.

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page