שירות קידום אורגני + אתר במבצע קורונה
Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » פרסום בפייסבוק באמצעות קמפיין ממומן – למי זה טוב?

פרסום בפייסבוק באמצעות קמפיין ממומן – למי זה טוב?

פרסום בפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פרסום בפייסבוק באמצעות קמפיין ממומן – למי זה טוב?

בעוד הפייסבוק הולך ומתעצם בחיינו מדי יום, אין פלא כי רבים מבעלי העסקים מוצאים את פייסבוק כאחת מפלטפורמות הפרסום המובילות באינטרנט ובכלל כיום. ניתן לפלח את קהל היעד אליו מפרסמים באמצעות גיל, מגדר, מקום מגורים, תחומי עניין ואפילו סטטוס יחסים (רווק/ה, מאורס/ת, נשוי/ה וכו'). אפשרויות אלה מקנות לנו הזדמנות לפרסם לקהל יעד ממוקד למוצר/שירות שאנו רוצים לקדם כמו שלא ניתן לעשות בשום מקום אחר.

מבנה מודעה תקין

כל מודעה מורכבת מארבעה פרמטרים: כותרת, גוף מודעה, קישור ותמונה כמובן. כל אחד מהם עשוי להיות גורם משפיע ומכריע בהעלאת אחוזי ההמרה של הקמפיין ובסופו של יום גם שיפור הרווחיות של הקמפיין עצמו.

כותרת המאמר – קריטית מאוד להצלחת הקמפיין שלכם. הכותרת יכולה להיות באורך של כמה מילים (עד 25 תווים) וצריכה להיות מעניינת מספיק כדי שילחצו עליה, רלוונטית למה שאתם מפרסמים כדי שהקהל לא יתאכזב בעת הלחיצה על המודעה ומעבר לדף המכירה/אתר שלכם וכמובן לבלוט בתוך התכנים הרבים שאנשים רואים בפייסבוק. איך היא תבלוט? באמצעות שימוש במילים שאי אפשר להישאר אדיש אליהן, כמו: "מדהים!", "הזוי!", "לא הגיוני!", "מבצע!", "לזמן מוגבל" וכד'. מילים אלו מעירות את תשומת ליבם של האנשים לקרוא במה מדובר ועיניהם תהיה נשואות לעבר המודעה שלכם.

גוף המודעה – מכיל עד 127 תווים (שזה בדרך כלל מספיק לשורה – שורה וחצי) ולכן יש לחשוב על כתיבה שיווקית שמיועדת בדיוק לקהל הרלוונטי בקמפיין זה. בשורה זו אתם צריכים לתת מפרט רחב ככל האפשר על היתרונות של מה שפרסמתם בכותרת כדי לשכנע את האנשים בעצם ללחוץ על המודעה, להתעניין בפרטים נוספים ואולי ישר להשאיר את פרטיהם כדי להתעניין במוצר שלכם. כמובן שתוכלו להוסיף כמה מילות הנעה לפעולה כדי לבדוק אם זה משפר את אחוזי הלחיצה על המודעה ומניב יותר תוצאות בפחות כסף.

קישור – הקישור היוצא מהמודעה יהיה בדרך כלל הקישור הישיר לאתר שלכם/דף הנחיתה שלכם. השתדלו לא להשתמש באתרי קיצורים שונים אלא אם כן אין ברירה כיוון שאנשים כבר מזהים קיצורים אלו כיום ומפחדים ללחוץ על קישור שאינם יודעים מה המקור שלו.

תמונה – התמונה יכולה להשפיע באופן משמעותי על רמת העניין שהמודעה שלכם תיצור, על תשומת הלב של הגולשים בין התכנים הרבים שהם רואים בעמוד הפייסבוק בזמן הגלישה שלכם וכמובן ליצור עניין אשר עשוי לשפר את אחוזי הלחיצה על המודעה.

לסיכום; פרסום בפייסבוק הנו חשוב עבור כל עסק לצורך בנייה של נוכחות וכן הרחבת מעגל הלקוחות הקיים. הפרסום הממומן בפייסבוק מתאים כמעט לכל בית עסק כיום וחשוב להיוועץ עם משרד פרסום או חברת שיווק באינטרנט בנוגע למקסום התוצאות של הפרסום שלכם בפייסבוק.

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה