Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בפייסבוק » הקמת דף פייסבוק עסקי

הקמת דף פייסבוק עסקי

פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם אשר מונה מעל מיליארד משתמשים. כיום יותר ממחצית תושבי ישראל הינם בעלי עמוד פייסבוק. יתרה מכך, הישראלים נמצאו בתור הגולשים האינטנסיביים ביותר בפייסבוק והינם גולשים ברשת החברתית יותר מכל שאר המשתמשים ברשת החברתית בעולם! כיום לא מספיקה נוכחות וירטואלית של אתר אינטרנט, מודעה בעיתון או קמפיין ברדיו. דף פייסבוק עסקי הינו חלק מהשם ומהחבילה שמרכיבה את שלמות המותג. כלומר – כל עסק צריך דריסת רגל חברתית ונוכחות וירטואלית "בכל מה שטרנדי, חם ונכון".
הקמת דף פייסבוק עסקי

דף הפייסבוק העסקי מקשר בעצם את העסק שלך לעולם החברתי ברשת וזוהי הדרך לחזק את הקשר עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי. חשוב לזכור – הגולשים באתר העסקי יכולים להכנס, להתרשם ולא לחזור יותר, לעומת זאת, לדף הפייסבוק הם נכנסים קבוע, הם מחכים לעדכונים וזו הדרך שלך להשאר איתם בקשר לאורך כל הדרך.

הדרישה של אנשים לעמודי פייסבוק עסקיים הולכת וגדלה עם התעצמות הפופולריות של רשת הפייסבוק. כיום לפי סקרים שהתקיימו ניתן לראות שפייסבוק אף עברה את גוגל וממשיכה לגדול ולהתעצם!
אין היום אדם שאינו רוצה להיות מחוץ לעניינים, כולם רוצים להיות מעורבים, לדעת כמה שיותר ולהיות חלק מטרנד.

כפתורי הלייק היום הינם כוח בלתי ניתן לעצירה. הלייק הוא יותר מכפתור אלא הוא תשומת לב, ככל שגדלה כמות הלייקים כך מתעצם כוחו של העסק, גם כלפי חוץ, ברגע שרואים שישנו עמוד עסקי עם מספר רב של לייקים או עוקבים, מבססים עליו דעה של מנהיג ברשת או של כוח חברתי גדול.

החברות/ העסקים / המותגים השונים אינם יכולים להפסיד הזדמנות עסקית ברמה כמו של חשיפה ולכן עוד ועוד חברות דורשות עמוד פייסבוק עסקי וממותג כיאה לתהליך של מיתוג העסק. הקמה של עמוד פייסבוק הינה מאד פשוטה, אך הניהול השוטף דורש התמדה, יצירתיות, עקביות אחר טרנדים והבנה מיטבית של קהל היעד.

עמוד הפייסבוק העסקי צריך לתת כמה שיותר אינפורמציה אודות העסק באמצעות פוסטים שונים. יש להעלות מבצעים אטרקטיביים, מידע אודות מוצרים חדשים, התייחסות לחגים/ מועדים והתמדה בעידוד העוקבים לשתף פעולה עם הפוסטים השיווקיים ובכך לעלות את המודעות והאהדה למותג.

מעוניינים לדעת עוד על התהליכים של פרסום בפייסבוק? כנסו עכשיו להמשך קריאה >>> פרסום בפייסבוק

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה