Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בפייסבוק » ניהול דפי פייסבוק

ניהול דפי פייסבוק

ברוכים הבאים לפלטפורמה המודרנית ביותר לקידום העסק שלכם. היום אפשר להגיד זאת בפה מלא – הרשת החברתית תופסת נדבך נכבד (בלשון המעטה) בפרסום ומיתוג עסקים רבים ברחבי העולם וכפי שזה נראה עכשיו, הדבר רק ילך ויתעצם. אני שם משמע אני קיים: בדיוק כמו שהכותרת מרמזת, בעידן של היום – אם אין לכם עמוד פייסבוק פעיל הדבר עלול להעיד על העסק שלכם שני דברים לא מחמיאים: 1. האנשים שמנהלים את העסק מיושנים ולא מקדמים אותו בצורה מודרנית מספיק. 2. אם הם לא מיושנים -אז עצלנים. עמוד הפייסבוק חייב להיות פעיל, עשיר ומגוון בתכנים רלוונטיים שיסקרנו וימשכו את הקוראים. אחרת אין טעם לתהליך של פרסום בפייסבוק.
ניהול עמוד פייסבוק עסקי

ניהול עמוד פייסבוק עסקי – מיתוג העמוד

עיצוב הדף חייב להיות אטרקטיבי ככל הניתן על מנת "לתפוס" את עיני הקוראים, למשוך את תשומת ליבם ולגרום לכך שיקראו גם את המלל המלווה עם הויז'ואלים. זהו הערך הגדול של פרסום בפייסבוק. פרסום של תמונות הנושא, תמונות הפרופיל והתמונות ככלל שמועלות בעמוד. זיכרו: התמונה מעולה? הרווחתם קורא.

ניהול עמוד פייסבוק עסקי – תוכן העמוד 

אתם רוצים ליצור קהילה ייחודית שתצעד אתכם באש ובמים, באינסטגרם ובפייסבוק ובעוד איזו דוגמה נחמדה של זוג האוחז ידיים. איך עושים זאת? בחוכמה וברגש: נסו לדבר אל הקוראים כאילו הם עומדים ממש מולכם – כך השפה האמיתית ביותר תצא מכם ואף תלווה ברגש, והאמינו לנו, הקוראים מרגישים בזאת.

דבר נוסף, תגרמו למעורבות של אוהדים בתכיפות גבוהה. הרי בסופו של דבר המטרה היא ליצור ערך מוסף לעמוד העסקי ולא רק למלא אותו בתוכן לשם עדכונו בלבד. פרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם..תהיו מעודכנים! תהיו עם הקהל שלכם!

ניהול עמוד פייסבוק עסקי – תדירות העלאת התכנים

אין איזשהו קונצנזוס לגבי כמות הפוסטים שיש להעלות בעמוד עסקי. הדבר תלוי בהרבה משתנים כמו: תחום העסק, מטרת העסק בעמוד הפייסבוק (מכירתי/ העשרתי), תקציבי הקידום שיועדו לפוסטים וכו'.

לכן, כמות של 3 פוסטים בשבוע הינה האופטימלית מכולן. היא איננה מעטה מדי ואיננה מוגזמת. רצוי לזכור שבשורה התחתונה המטרה היא ליצור סקרנות, עניין ו"תשוקה דיגיטלית" לתכני העמוד, עד כדי כך שהאוהדים המושבעים יכנסו לעמוד וירפרשו עד שיחשפו אל הבשורה המשמחת: עלה פוסט חדש בעמוד.

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page