Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » פרסום דף נחיתה בגוגל – טיפים לפני שיוצאים לדרך!

פרסום דף נחיתה בגוגל – טיפים לפני שיוצאים לדרך!

פרסום דף נחיתה בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

לא מעט נאמר על פרסום דף נחיתה בגוגל, אך עדיין יש כל מיני טיפים חשובים להצלחה. טיפים שונים שחשוב מאוד שהם יהיו מיושמים בכל דף נחיתה שתעשו עבור העסק שלכם. לעסקים שונים יכולים להיות מספר דפי נחיתה שאמורים לסייע להתמודדות עם מצבים שונים. כל דף נחיתה חייב להיות בנויה בצורה המושלמת בכדי שתוכלו להביא ממנו את מירב התועלת. הרי אם הדף לא יהיה מוצלח, זה לא באמת יהיה משנה איך תפרסמו אותו בפלטפורמות השונות.

מינימום גלילה – מקסימום תועלת

אחת מהטעויות הנפוצות ביותר היא לבנות דף נחיתה ארוך, כזה שצריך לגלול בו לא מעט. לפני פרסום דף נחיתה בגוגל, עליכם לוודא כי הדף הוא קצר וקולע. ככל שהדף יהיה ארוך יותר, כך אתם תמצאו את עצמכם במצב שבו תאבדו את האפקטיביות שלו. דף נחיתה בשונה מאתר אינטרנט חייב להיות קצר, אך עדיין תדאגו שהוא יעביר את המסר.

טופס יצירת קשר פשוט אך יעיל עבורכם

אחרי פרסום דף נחיתה בגוגל  יתחילו להגיע לא מעט גולשים שירצו להשאיר פרטים בדף עצמו. עוד טעות מאוד נפוצה היא שאתם מקשים מאוד על הגולשים להשאיר פרטים. הסיבה לכך היא שהטופס עצמו מאוד מסובך, ובשלב מסוים הוא פשוט מייאש את הגולשים. תשתדלו לבנות טפסים פשוטים, אך בו בזמן הטופס חייב להיות מספיק יעיל בכדי שתוכלו להשתמש בו.

פרסום דף נחיתה בגוגל רק אחרי התאמה למובייל

כמה פעמים יוצא לכם להיכנס לאתרים שונים דרך המכשיר הנייד? ככל הנראה שלא מעט. זוהי סיבה מספיק טובה שתחייב אתכם להגיע למצב שבו תדאגו כי הדף נחיתה שלכם מותאם למובייל. לפני שאתם בכלל מתחילים לפרסם אותו, מוטב כי תוודאו כי הוא מותאם למובייל. אחרת לא מעט מהגולשים שייכנסו אליו, פשוט לא יוכלו להשתמש בו כמו שצריך.

התוכן חייב להיות שיווקי ומעניין

בעוד באתר האינטרנט שלכם אתם דואגים כי יהיה גם תוכן שיווקי וגם תוכן אינפורמטיבי. לפני פרסום דף נחיתה בגוגל עליכם לוודא כי כל התוכן בדף יהיה כמה שיותר שיווקי. הסיבה לכך היא שהתוכן אמור להניע לפעולה, ותוכן אינפורמטיבי לא יכול לבצע את הפעולה הזאת. כך שאם חשבתם להכניס תוכן אינפורמטיבי לדף הנחיתה, מוטב כי תשקלו זאת בשנית.  

אל תשכחו להשקיע בכתיבה איכותית

פרסום דף נחיתה בגוגל מחייב אתכם לדאוג לכתיבה איכותית לסיוע בקמפיין שלו. זוהי הדרך היעילה שבאמצעותה תוכלו להפוך גולשים ללקוחות. כאלה שהגיעו אליו בזכות כתיבה שיווקית מנצחת שעובדת באמת וממיר. בלי כתיבה איכותית יהיה לכם קשה מאוד לפרסם את הדף, וגם להביא ממנו תועלת מרבית.  

הדרך היחידה שבאמצעותה תוכלו להפוך דף נחיתה ליעיל הוא כאשר יגיעו אליו גולשים. מנועי החיפוש יאפשרו לכם לפרסם את הדף שלכם בפני לא מעט גולשים. גולשים שבקרוב מאוד יהפכו להיות לקוחות, כך שלא מדובר על עניין שאתם יכולים להקל בו ראש.

לא מעט בעלי עסקים ממהרים עם פרסום דף הנחיתה החדש שלהם. אך בפועל דף נחיתה יהיה יעיל רק כאשר הוא יהיה בנוי בצורה מושלמת. לכן ההמלצה היא לא למהר עם הפרסום של דף הנחיתה, עד שלא תדעו שהוא נמצא במצב שבו הוא יכול להביא גולשים למצב שבו הם ישאירו בתוכו פרטים.

פרסום דף נחיתה בגוגל מחייב אתכם לפעול בצורה מאוד סיזיפית בכדי להגיע להצלחה. כך שאם תנסו לפרסם את הדף בעצמכם, ככל הנראה צפוי לכם כישלון חרוץ. מוטב כי תפנו לאנשי מקצוע מנוסים שיסייעו לכם לקחת את דף הנחיתה כמה שיותר גבוה.

חשוב שתבינו כי הפרסום של דף הנחיתה במנועי החיפוש הוא הדחיפה החשובה ביותר. אך בפועל בכדי שהדף יוכל להיות מצליח ויעיל עליו להיות בנוי בצורה נכונה. רק כך הפרסום של הדף יביא איתו בסופו של יום גם תוצאות מעולות. 

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה