Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום ממומן בגוגל – למי האפשרות הזאת מיועדת?

פרסום ממומן בגוגל – למי האפשרות הזאת מיועדת?

פרסום ממומן בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

לא מעט דובר על פרסום ממומן בגוגל, וככל הנראה גם לכם יש דעה מאוד מוצקה בנושא. אך עדיין לפני שאתם מתחילים להוציא סכומי כסף אדירים על פרסום, מוטב כי תעשו זאת בתבונה. המטרה הסופית שלכם תהיה שהכסף שאותו אתם תוציאו על פרסום, יחזור אליכם בצורה כזאת או אחרת. אם תוציאו את הכסף ללא בקרה, לא בטוח כי תוכלו להחזיר אותו אליכם בתקופה כל כך קצרה. במאמר הבא אנו הולכים להסביר לכם בדיוק למי כדאי לבצע קידום ממומן, ולמי כדאי ללכת על קידום אורגני.

כאשר תסתכלו לאחור תוכלו להבין עד כמה ההחלטות שקיבלתם היו משמעותיות. אם לא תבחרו את אפיק הפרסום המתאים לכם, לא בטוח שתוכלו להניב ממנו את התועלת. כעת יש לכם אפשרות לבחור את אפיק הפרסום שהכי מתאים לכם, ומוטב כי תעשו זאת בתבונה. אחרי שתקראו את כל המאמר תוכלו לדעת האם פרסום ממומן בגוגל יכול להתאים לכם. אולי דווקא אפשרות אחרת תתגלה בתור אפשרות שהיא רלוונטית עבורכם.

עסקים חדשים אשר זקוקים לחשיפה ראשונית

אחת מהמשימות הקשות ביותר של כל עסק חדש היא להשיג את החשיפה הראשונית. אחרי שהחשיפה הראשונית תהיה מוצלחת, יהיה ניתן להתחיל לחשוב על כל מיני מטרות אחרות. לא מעט בעלי עסקים שלא עשו את הבחירות הנכונות, מצאו את עצמם מדשדשים במקום. כדי שתוכלו להשיג את החשיפה הראשונית הנדרשת בטווח זמן קצר, יהיה עליכם ללכת על פרסום ממומן בגוגל. בשונה מאפיקים אחרים, כאן תוכלו להשיג חשיפה גבוהה במיוחד מבלי שתצטרכו לחכות זמן רב.

השקת מוצר או שירות חדש בעסק

יש לכם מוצר שאתם מוכרחים לפרסם אותו? אתם עובדים על שירות חדש? כדי שהלקוחות יכירו את כל הדברים החדשים, יהיה עליכם לבצע פרסום ממומן בגוגל. באמצעות פרסום ממומן תוכלו להשיג חשיפה גבוהה, אפילו אם מדובר על עסק קיים שיש לו לקוחות. המטרה שלכם תהיה להכות על הברזל כאשר הוא עדיין חם, כי כל זמן שעובר עלול לפגוע ברלוונטיות של השירות או המוצר החדשים.

עסק שיש לו רלוונטיות זמנית

ישנם עסקים שהרלוונטיות שלהם לא תהיה לכל אורך השנה, ויהיו תקופות מסוימות שהן החזקות ביותר. כדי שתוכלו לעבוד בתקופות הללו ממש חזק, יהיה עליכם לשלב ביחד עם פרסום אורגני גם פרסום ממומן בגוגל. כי אם לא תוציאו את המקסימום מהתקופות שבהן העבודה היא בשיאה, תתקשו להשאיר את הראש מעל למים. לשמחתכם כל בעל עסק יוכל לבצע קידום ממומן בגוגל – קידום שיכול להביא תוצאות.

פרסום ממומן בגוגל לעסקים שרוצים מעקב צמוד

אתם תמיד רוצים להיות עם יד על הדופק? יש לא מעט אפיקי פרסום שלא יאפשרו לכם להיות עם יד על הדופק. אך קידום ממומן בגוגל יאפשר לכם לשלוט בכל מה שקורה במסגרת הפרסום. כך תוכלו לדעת כי הפרסום ישרת את הצרכים שלכם, ויביא אתכם למצב שבו תוכלו להיות רגועים. יש לא מעט בעלי עסקים שאם הם לא מעודכנים במה שקורה, הם מרגישים שהם מאבדים שליטה. 

בעלי עסקים שלא רוצים ללמוד דברים חדשים

אין לכם זמן או רצון ללמוד דברים חדשים? מוטב כי אתם תתרכזו במה שאתם עושים הכי טוב. פרסום ממומן בגוגל לא מחייב אתכם ללמוד שום דבר חדש, וגם ללא ידע תוכלו לבצע את הקידום. בנוסף אם לא בא לכם כי האחריות תהיה על הכתפיים שלכם, תוכלו לפנות לחברה חיצונית שתבצע אותו עבורכם. פתאום החיים שלכם יהיו פשוטים במיוחד.

פרסום ממומן מאפשר לבעל העסק לשלם ישירות לגוגל כדי שהם יפרסמו מודעה לאתר העסקי בתוצאות החיפוש הראשונים. הפרסום הזה מוצג גם בתוצאות החיפוש וגם ברשתות המדיה השונות. כך שהעסק יוכל לקבל חשיפה גבוהה במיוחד. חשיפה שעד לא מזמן אולי הייתה נראית כחשיפה שהיא בגדר הבלתי אפשרי.

ישנם הבדלים מהותיים בין פרסום אורגני לבין פרסום ממומן בגוגל. הפרסום האורגני מתבצע בצורה טבעית ולוקח לו זמן רב, בעוד פרסום ממומן מתבצע בצורה יזומה ומביא תוצאות מהירות. בנוסף על הקידום האורגני לא תצטרכו לשלם לגוגל, ועל הקידום הממומן כן תצטרכו לשלם לגוגל. כך שיש לא מעט הבדלים שתוכלו לשים עליהם את האצבע לפני שתתחילו לפרסם.

באופן עקרוני אין שום סיבה שלעסק שלכם לא יהיה רלוונטי לפרסם בצורה ממומנת. הפרסום הזה מביא לתוצאות מיידיות, וגם מאפשר לאתר לקוחות פוטנציאליים שאולי לא מכירים את העסק שלכם. כך שאם עד כה חשבתם שהקידום הממומן בגוגל איננו מתאים לכם, שווה לכם לשקול את הנושא הזה פעם נוספת.

האמת היא שאתם תוכלו להוציא את הסכום שאותו אתם רואים לנכון, לא אמורה להיות מגבלה. תוכלו להשקיע מאות שקלים בחודש או אלפי שקלים בחודש. כל אחד יכול לקבוע את מגבלת התקציב שלו, ולפעול על פיה. כך שלפני שאתם מתחילים לפרסם באופן ממומן מוטב כי תקבעו תקציב. פתאום תוכלו לראות איך הדברים מתרחשים על פי התקציב שלכם.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page