שירות קידום אורגני + אתר במבצע קורונה
Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » קידום בגוגל – להיות במקום הראשון!

קידום בגוגל – להיות במקום הראשון!

קידום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

קידום בגוגל!

מעל 65% מהחיפושים באינטרנט בארץ ובעולם מבצע מנוע החיפוש גוגל. נתון זה בלבד אמור לגרום לכל מי שרוצה לראות ולהיראות ברשת, לחשוב על הדרך בה הוא יכול בעבודה מקצועית ונכונה, להופיע במקומות גבוהים במנוע החיפוש כאשר גולשים מקלידים לגביו מילות חיפוש רלבנטיות.

להופיע גבוה פירושו- להופיע בעמוד הראשון בגוגל או למעלה או בין עשרת המקומות הראשונים. גם מיקום למטה בדף הראשון הוא הישג משמעותי למקדמים, אבל יש הבדל של שמיים וארץ בין החלק העליון שלה דף הראשון בגוגל לבין סוף העמוד.

להופיע למשל בתוצאה הראשונה בעמוד סטטיסטית מכוון כ-20-50% מהגולשים לאתר שלכם. המקום השני יפנה כ-10-20% מהגולשים, המקום השלישי יפנה 5-15% מהגולשים. אתרים במקום הרביעי יקבלו כ-5-9% מהגולשים, המיקום החמישי יעמוד על 4-7% גולשים השישי יקבל 2-5% ושאר המקומות בדף יניעו בין 1-4% מהגולשים.

יש לדעת: כ-90-95% מהגולשים נשארים בעמוד הראשון ולא יעברו לדף השני בגוגל, 5% מהם יעברו לדף השני ורק 1% לדף השלישי.

קידום בגוגל שעובד פירושו לא רק להיות במקום בעמוד הראשון של גוגל, החוכמה היא להגיע לדף הראשון עם מילות החיפוש הקשורות לאתר.

מה זה SEO ולמה התוכן הוא תמיד המלך ?

SEO הן ראשי תיבות של Search Engine Optimization. קידום אורגני. מומחיות שיפור הדירוג לפי מילות מפתח במנוע החיפוש.לתהליך הזה שקרוי בעברית: אופטימיזציה, יש השפעה על תוצאות מילות החיפוש, אך זהו תהליך הדרגתי שגם לוקח זמן.

נכון שגוגל לא מדבר עברית אבל הוא מבין בקודים שלו מתי תוכן מקורי, רלבנטי וענייני ומתי לא. איך הוא מבין את זה? מאוד פשוט! גולשים מגיבים, ואם הם עפים מהאתר שלכם, סימן שהם לא מצאו שום דבר מעניין לקרוא בו. גוגל מבין את זה מההתנהגות שלהם ולכן הוא גם לא ידרג אתכם גבוה בגלל תוכן. פרסום בגוגל שנעשה בצורה נכונה מזניק את האתר של קדימה!

כאשר גולשים נשארים באתר, יוצרים קשר, רוכשים שירות או מוצר ומשתהים באתר, זה סימן לגוגל שמשהו טוב קורה פה, והוא מבין את זה, וזה חלק משיקולי הקידום האורגני שלו.

תוכן טוב חייב להיות לא רק מקורי אלא רלבנטי, מעודכן, מיוחד לאתר וקשור לנושא שלו.

הטמעת מילות המפתח בתוכן לא יכולה להיראות כמו עבודת טלאים, כי עבודת טלאים נשארת עבודת טלאים. אתם חייבים קופירייטר טוב ויצירתי שידע בדיוק איך ליצור משפטים נכונים ומדויקים שמילות המפתח ישתלבו בהן כאילו והן נוצרו לתוכן בטבעיות הכי גדולה.

ולא פחות חשוב- שגיאות כתיב ותחביר גרוע מבריחים גולשים וגם את גוגל…

מאמרים נוספים

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם

סטורי באינסטגרם מה הסטוריז שלכם באינסטגרם? הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של

קרא עוד »

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה