Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » אופטימיזציה לאתר – איך עושים את זה נכון?

אופטימיזציה לאתר – איך עושים את זה נכון?

אופטימיזציה לאתר- איך עושים את זה נכון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

בימנו אנו, אתר שלא נעשית לו אופטימיזציה, ולא נעשה בו כל הליך קידומי – יהיה אתר חסר מבקרים. האם אתם מעוניינים באתר חסר מבקרים? אנו בטוחים שלא, אבל אנחנו כן סבורים שמגיע לכם הסבר מדוע זה כך, ובמה שונה האינטרנט של שנת 2020 מזה של שנת 2006 (לדוגמה).

ובכן, ראשית התהוות האינטרנט במתכונתו החדשה – בחסימת הרשתות החברתיות את הדרך לפרסם עסקים בחינם. החסימה הזו לא התבצעה כהחלטה אסטרטגית אלא כחלק ממדיניות רחבה שכיום מורגשת ביתר שאת. רוצה לומר – אם אדם מסוים היה מעלה בשנות האלפיים המוקדמות אתר אינטרנט או סרט ביו טיוב, היה זה עניין של שבוע עד חודש – עד שנכתבו תגובות, נרשמו מבקרים ופורסמו ביקורות בספר האורחים, ואילו היום? ספר האורחים יכול להיוותר מיותם גם שנים רבות: כל הרשתות החברתיות של גוגל או של הפרסום פייסבוק (שהן – כידוע השולטות בכל תחום המדיה החברתית, ועל כן שולטות גם באתרים) הפכו מכלי של יודעי דבר בלבד, לכלי של העם. אם יש 20,000 מפרסמים מתוך 6 מיליון אזרחים – ניתן לספק פרסום חינמי לכולם, אבל היום המצב הוא שלפחות 3 מיליון אזרחים מפרסמים באינטרנט, ואז מורגשת ביתר שאת המדיניות החדשה של הרשתות החברתיות: העדפה הטובים בלבד. ומי הם הטובים?

  •        בעלי עסק מוכשרים שמצליחים לעורר עניין ומיתוג עיסקי.
  •     בעלי עסק שעבדו שעות נוספות על הפרסום שלהם, כלומר על אופטימיזציה לאתר שהם בנו.

דרכים לבצע אופטימיזציה לאתר

נדרשות אסטרטגיות שונות לביצוע האופטימיזציה לאתר, כך שהאתר ייחשף ברבים ויהיה ידוע ומוכר לכלל. לא כל הדרכים מתאימות לכל בעלי העסקים, אבל לכל בעל עסק תימצא לפחות דרך אחת לקדם את עניינו ולדאוג שתתבצע אופטימיזציה לאתר המייצג אותו.

דרך מס' 1 – תיעוד של רגעים בהם זכית להכרה רשמית או פורסמת במדיה להמונים

הופעה מוצלחת בטלוויזיה או ברדיו, ראיון למראיין מפורסם בתחנות הרדיו הגדולות, או כל נקודת ציון בה זכית לחשיפה להמונים. גם תעודה רשמית ממוסד יוקרתי ומפורסם יכולה לשמש תיעוד שכזה. כמובן שדרך זו לא מתאימה לכולם, כי לא כולם הגיעו לטלוויזיה, לרדיו ולבתיי הספר היוקרתיים, אבל פרסום כזה לא מצריך כמעט ידע בקידום אתרים. עצם העלאתו תביא לך לקוחות, תלמידים וציבור מעריכים מכל סוג אחר.

דרך מס' 2 – קידום אורגני באינטרנט

ריבוי כתיבת מאמרים והעלאתם לרשת, והקפדה על כתיבתם מדי תקופה קבועה. יש לעבוד עם חברת קידום אתרים או מקדם אתרים פרטי הבקיא ברזי המקצוע. אם אינך סומך על הכותבים שבארגון, היעזר בכותבים מטעמך ושלח את המאמרים שכתבו לחברת הקידום על מנת שתשתמש במאמרים אלו לביצוע אופטימיזציה לאתר. במקרה כזה מומלץ לשדך בין הכותב לבין החברה על מנת שהאחרונה תנחה אותו אלו ביטויי מפתח לשלב במאמרים ובאלו אופנים לעשות זאת.

דרך מס' 3 – קידום ממומן

בדרך זו אינך נדרש להעסיק כותבי מאמרים כלל אלא רק את חברת הקידום. הפרוצדורה היא – תשלום על הקידום, כאשר הכסף משולם על ידי החברה לטובת קמפייני PPC(תשלום פר קליק) ברשתות החברתיות. אם נקטת בדרך מספר 1 – העלאת פוסטים ממומנים עם ראיונות ברדיו והופעות יכולה להזניק באחת את האתר בלי צורך לכתוב מאמרים כמעט.

דרך מס' 4 – שילוב של קידום אורגני עם קידום ממומן (מומלצת)

זו הדרך הכי בטוחה והכי מומלצת לכל מי שמבקש לעשות אופטימיזציה לאתר ולפרסם בגוגל. מדוע? הקידום הממומן יוצר את התשתית, והקידום האורגני שומר על הגחלת, כלומר – שומר על רלוונטיות האתר. גם אם אתה מפורסם ומקושר למדיות הגדולות כפי שמתווה דרך מס' 1 – והשתמשת בזה לקידום ממומן בלי לכתוב מאמרים – ההיסטוריה הקצרה של האינטרנט הוכיחה שזה טוב רק לטווח הקצר. אובדן הרלוונטיות עלול להתרחש מהר משחשבתם אם לא תשמרו על הישגכם באמצעות מאמרי מידע וקידום.

 

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page