Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » אפליקציית פרסום בפייסבוק לניידים

אפליקציית פרסום בפייסבוק לניידים

פרסום בפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פרסום בפייסבוק למובייל, גדל הכי הרבה כמו כל שוק הפרסום למובייל. ב-2015 30% מההשקעה בפרסום באינטרנט הייתה במובייל. עד 2018 אומרים מומחים ממשרד פרסום דיגיטלי שוק הפרסום למובייל מעריכים יעמוד על כ-63% מכל תקציב הפרסום.

השינוי הזה לטובת הפרסום במובייל חל בעיקר בשנתיים האחרונות. עד אז היה פער עצום בין הזמן הרב שהשקיעו בעלי הסלולר, לבין השקעת המפרסמים בסלולר. (עיקר התקציב הלך לרשת). עכשיו ניתן לומר הפער הזה מצטמצם משמעותית, וזה קורה בגלל התפתחות של מודעות המותאמות למובייל ומודעות וידיאו ((native advertising .

בארה"ב לבדה עמד תקציב הפרסום במובייל ב-2014  על 19 מיליארד דולר ובשנת 2015 על 30 מיליארד דולר.

הפרסום במובייל נשלט רובו בידי חברת גוגל והיא ופייסבוק שולטות ביותר ממחצית משוק המובייל בארה"ב. חצי מהרווחים של פייסבוק מגיעים מפרסום בסלולר.

עם נתונים כאלה זה לא פלא שיש אפליקציית פרסום בפייסבוק המיועדת למובייל.

פרסום בפייסבוק לניידים!

כדי לעשות קמפיין פרסום בפייסבוק לניידים, היה על פייסבוק ללמוד את הלך הרוח והתנהגות הגולשים בכל מה שקשור לפרסום במובייל.

על התנהגות שיווקית של הגולשים ברשת, כבר מבינים הרבה, ונעשו גם הרבה מאוד מחקרים שעוזרים היום למפרסמים ביצירת קמפיין פרסום בפייסבוק וגם פרסום בגוגל. עכשיו היה על גוגל ופייסבוק למצוא את האסטרטגייה לניצול השימוש המוגבר במובייל לטובת קמפיין הפרסום הנכון ביותר.

כדי לייצר אינטראקציה עם משתמשי המובייל היה צריך ללמוד על הרגלי הקניות שאנשים עושים דרך הסלולר, כמה הם משתמשים באפליקציות ואיזה? מהם הבדלי השימוש בדסקטופ וסמארטפון, טאבלט ומובייל. היה צורך גם להבין האם קהלי היעד של מכשירי אפל שונים מקהלי יעד אחרים. (האם אפשר לנתח לפי סוג הסלולר מי אתה ומה אתה). פילוח וטירגוט של קהל יעד בהתאם לכל מיני קריטריונים של מיקום, נתונים דמוגרפיים ועוד.

מחצית מהגולשים בפייסבוק הם מהסלולר

כמחצית ממשתמשי הפייסבוק, עושים זאת דרך הניידים. למעלה ממחצית רווחי הפייסבוק מגיעים מהפרסום למובייל. מבחינת המפרסמים פרסום בפייסבוק במובייל עדיף על פרסום בניוזפיד או למשתמשי דסקטופ.

אבל כדי לעשות פרסום בפייסבוק, צריך להיות מספיק חכמים לא רק כדי לקבל לייק, אלא ליצור קמפיין פרסום שיוצר אינטראקציה וגורם לגולשים להגיב ואפילו ליצור קשר ולא רק לעשות לייק.

כדי לעשות את זה צריך לדעת שאתם נמצאים בתחרות עולם על כל פוסט ועל כל מודעת פרסום בפייסבוק, לא רק מול קמפיין פרסום בפייסבוק של משרדים אחרים, אלא גם מול הגולשים שחלק מהם בטעות עובדים בסופר פארם במקום להיות ארט דיירקטורים בחברת פרסום.

האפשרויות של עריכת סרטונים, יבוא תמונות וסלפי, מייצרים אין סוף פוסטים משעשעים, בוטים, סוחפים וגם ויראליים וכל משרד פרסום בפייסבוק צריך לשאול את עצמו, איך אני מתעלה מכל לכל אלה ומקבל תשומת לב ראויה. חשבו עוד מעט על תקופת החגים. כל משרד מחפש מתנות לחג לעובדים. פרסום בפייסבוק שימשוך את הקהל הרלוונטי יכול להוביל ללקוחות פוטנציאלים לחברה אשר מתמחה במתנות לחגים.

מי יודע מה גולשים אוהבים?

כל משרד פרסום בפייסבוק היה שמח לדעת מה גולשים בפייסבוק אוהבים, כדי ליצור קמפיין פרסום שיגרום להם להגיב, להפוך את הקמפיין לויראלי ולגרום לכך שידברו על זה. זה מספיק למפרסמים.

קמפיין פרסום טוב, הוא לא רק תכל'ס המספרים בנקודת המכירה, הוא גם החשיפה, השם, המוניטין ומה שזה עושה למותג ברמת ההיכרות שלו עם הגולשים.

הרבה פעמים גולשים מגיבים על קמפיין פרסום בפייסבוק ולא בטוח שהם יהפכו להיות לקוחות של המותג הזה, אבל הקמפיין כל כך מוצלח שהוא גורם להם להגיב. יותר מזה, הם אולי לא צריכים כרגע ספה של ניקולטי אבל כשהם יצטרכו הם יזכרו בקמפיין פרסום בפייסבוק שקשה לשכוח, ואז הם בדרך לאולם התצוגה.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page