Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » חברות פרסום באינטרנט: מה חשוב לדעת לפני שפונים אליהן?

חברות פרסום באינטרנט: מה חשוב לדעת לפני שפונים אליהן?

חברות פרסום באינטרנט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אם יצא לכם כבר לחפש חברות פרסום באינטרנט ככל הנראה יצא לכם לראות כי יש לא מעט חברות רלוונטיות. חלקן מפורסמות יותר וחלקן כמובן מפורסמות פחות, אך לרוב ההבטחות שלהן יהיו אותן ההבטחות. אז מה חשוב לדעת לפני שאתם בכלל פונים לחברה כזאת או אחרת? הרי הדבר האחרון שאתם תרצו זה שתשלמו לא מעט כסף, ובפועל לא באמת תקבלו את התמורה הנדרש. 

אז עצרו הכל! אנו מזמינים אתכם לקחת נשימה עמוקה, ולקרוא את המאמר הבא שיהפוך את כל סימני השאלה לסימני קריאה ברורים מתמיד. כי ברגע שתדעו מה חשוב לדעת לפני שפונים לחברה כזאת או אחרת, יהיה לכם גם קל יותר לדעת מה לדרוש. כי בסוף ההצלחה של האתר היא האלמנט החשוב ביותר, אלמנט שאתם מהצד שלכם לא יכולים להתפשר עליו.

חברות פרסום באינטרנט לא יכולות להבטיח תוצאות מראש

כמעט כל חברת פרסום שתפנו אליה תבטיח לכם הרים וגבעות, אך בפועל אף אחת מהן לא יכולה לדעת מה יקרה בעתיד. החברות כן יכולות להעריך פחות או יותר לאיזה מקום אתם תגיעו, אך מדובר על הערכה בלבד – וכך אתם צריכים להתייחס לזה. אם יש חברה מסוימת שמבטיחה לכם הבטחות חד משמעיות, זה אמור להדליק לכם את כל הנורות האדומות.

השקעה כספית נמוכה לא תביא לתוצאות משמעותיות

כאשר אתם פונים אל חברת פרסום באינטרנט השאיפה שלכם תהיה להשיג את התוצאה המושלמת. אך אם עומד לרשותכם תקציב נמוך, אין שום סיכוי שתוכלו לראות תוצאות מורגשות. כך שאם חברת פרסום מבטיחה לכם שגם עם תקציב נמוך אתם תצליחו, תבינו כי לא כך היא המציאות. מוטב כי תחסכו כסף, ותשקיעו את הסכומים הדרושים כאשר יש לכם סכום מספיק גדול להצלחה.

כמות גדולה של הקלקות זה לא אומר הרבה

אתם לא אמורים להיות אלה שמנתחים את התוצאות של הקמפיין, אך חשוב שתבינו כי כמות גדולה של הקלקות זה לא בהכרח אומר שהקמפיין מצליח. עליכם לנתח את הקמפיין בצורה הרבה יותר יעילה, ולהבין מה קרה לכל אותם גולשים שהקליקו. כך שאם חברת פרסום מתהדרת בכמות גדולה של הקלקות על המודעות שלה, תבינו כי זה לא אומר הרבה.

פרסום עם ברירות מחדל הוא לא אפקטיבי

הכי קל להתחיל קמפיין פרסום עם הגדרות ברירת המחדל של גוגל או פייסבוק. אך כל עוד הקמפיין מתבצע עם הגדרות ברירת מחדל הוא לא יגיע לתוצאות. עליכם לדרוש מכל חברת פרסום שתתאים את קמפיין הפרסום לאופי של האתר שלכם. כך תוכלו לדעת כי הקמפיין יביא את התוצאות הטובות, ולא תצטרכו לשלם על כך ביוקר מבלי לראות תוצאות אמיתיות.

דף נחיתה גרוע לא יביא אתכם לתוצאות

בכדי שתוכלו להשיג את התרומה הגדולה ביותר מהקמפיין שאותו אתם מריצים, יהיה עליכם לדאוג כי האתר מיוצג על ידי דף נחיתה איכותי. אם הקמפיין לא מצליח למרות כמות כניסות גדולה לדף, ככל הנראה שהדף לא באמת יעיל. כך שאל תעבדו רק על הקמפיין, תדאגו לעבוד גם על דף הנחיתה שבאמצעותו תוכלו להביא את התועלת הכי גבוהה שיש. לא מעט חברות פרסום באינטרנט מציעות לבנות עבורכם דפי נחיתה בכדי שכל קמפיין יהיה הכי יעיל שיש.

כמובן שאם תחפשו חברות פרסום באינטרנט, מוטב יהיה לפנות לחברות פרסום גדולות ככל האפשר. אך צריך להבין כי גם חברות גדולות לא בהכרח מביאות איתן תוצאות. כך שתיקחו את הנושא בפרופורציות, ואל תחשבו כי חברה גדולה זה הכי בטוח שיש.

לכל חברת פרסום יהיו את הסטנדרטים שלה, ולכל קמפיין יהיו את הצרכים שלו. כך שקשה מאוד לתת הערכת מחיר מדויקת, ולרוב היא גם משתנה בהתאם לתוצאות בפועל. אך תיקחו בחשבון כי כל קמפיין אמור להתחיל מכמה מאות שקלים להשקעה בכל חודש.

כאשר ניגשים לבחור חברת פרסום באינטרנט, מוטב לחפש חברה עם תוצאות מוכחות. אל תבחרו חברה שלא מראה לכם קבלות על קמפיינים שאותם היא ביצעה. רק כך תוכלו לדעת כי אתם בידיים הכי טובות שיש, בידיים של חברה שמבינה עניין.

העלויות של הפרסום הן לא קטנות, הסיבה לכך היא שיש הוצאות גם על הפרסום באינטרנט וגם עלויות לחברת הפרסום. אך בכדי שתוכלו להצליח יהיה עליכם לקחת בחשבון כי העלויות הן חלק בלתי נפרד. אם לא תשלמו מספיק לא תוכלו להביא את האתר לקדמת הבמה.

כל עוד תבחרו לעבוד עם חברות פרסום באינטרנט מנוסות, כל התהליך יהיה מאוד משתלם. אתם אומנם תוציאו לא מעט כסף על הפרסום, אך בפועל מדובר על כסף שאמור לחזור אליכם. כך שעליכם לקחת את הנושא בפרופורציות הנכונות בכדי שתהיו בדרך הבטוחה להצלחה.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page