Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » טלי רוקני | פרסום בפייסבוק

טלי רוקני

טלי היא מעצבת אופנה ישראלית, בוגרת שנקר. עיצוביה של טלי עדכניים ומקוריים, מחברים בין סגנון החיים העכשווי ובין קווים קלאסיים וגזרות מחמיאות. הסגנון השולט בעיצוביה הוא סגנון בוהו-שיק עדכני ומעודן שמתחבר באופן ישיר לגזרות המחמיאות ולבדים האיכותיים שבהם היא משתמשת. לרוקני שתי חנויות – בתל אביב ובגבעתיים ובגדיה נמכרים בבוטיקים נבחרים בכל רחבי הארץ. אתר האינטרנט שלה משמש גם כחנות וירטואלית לעיצוביה.

פרסום בפייסבוק

מיתוג שתמיד מנצח

GENESIS MEDIA

מיתוג עסקי

תהליך בחירת לוגו

פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק
מיתוג עסקי
מיתוג עסקי

בניית אתר ודף נחיתה

בחרנו להציף את הדגמים המובילים של טלי רוקני בעמוד הראשי, תוך שימוש בקולאז' תמונות. בנוסף, הדגשנו את הלוגו החדש, שמחבר בין תחכום אורבני ובין תחושה משוחררת יותר, עם אלמנט קישוטי נשי מאד של פרח אדום. השתמשנו בגווני ירוק להדגיש אלמנטים חשובים בדף הבית.

אתר המובייל שומר על עיצוב נקי וקו זהה לאתר הבית. שמנו דגש על הדגמים של רוקני ועל צבעוניות עדינה עם רקע לבן שמבליט את העיצובים.

עיצוב דף ומודעות פייסבוק ומודעות

בחרנו לשלב בעיצוב הפרופיל תמונה של טלי עצמה יחד עם הלוגו, הפעם בשחור מתוחכם ונקי שמאפשר גיוון בדף. תמונת הקאבר מציינת את שנת ה-20 של רוקני כמעצבת אופנה בעלת מותג משלה ושמה דגש על הסטיילינג והדגמים הרלוונטים לעונה זו.

פרסום באינטרנט

סיכום

האתגר מאחורי מיתוג טלי רוקני היה לייצר דרך הלוגו והשפה הויזואלית ביטוי לערכים שמאחורי העיצובים. האלגנטיות, הנשיות, התחכום, האורבניות לצד התחושה הטבעית והזורמת, לכל אלו נתנו ביטוי בבחירת הצבעים, בשמירה על ניקיון העיצוב וביצירת חיבור בין המיתוג לבין תמונות הקולקציה של המעצבת.

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה