Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » כל מה שצריך לדעת על מיתוג עבור עסקים פרטיים

כל מה שצריך לדעת על מיתוג עבור עסקים פרטיים

כל מה שצריך לדעת על מיתוג עבור עסקים פרטיים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עסקים פרטיים כמו שלכם צריכים לשאוף תמיד להיות הראשונים בגוגל. יש שמגיעים לכך באמצעות פעולות אינטנסיביות, סבוכות ומתישות, על בסיס כתיבת מאמרים מרובה והוצאת עשרות אלפי שקלים על קמפיינים ממומנים שלא באמת עובדים. לעומתם, יש שהבינו מזמן שהסוד להצלחה עובר בתשתית של מיתוג עסקי. תשתית מיתוג טובה מאיינת את הצורך בפעולת שיווק כה אינטנסיבית ומאפשרת לכם לשגשג פרסומית גם כשפעולת השיווק שלכם תהיה בינונית. אחרי הכל, לא בכל יום אתם מבטיחים לעצמכם שתצליחו לעבוד, לגייס כותבים או להיות מסוגלים לשלם לחברות הקידום, אבל השוק צריך לזכור מי אתם. אז מה צריך לעשות בשביל להקים תשתית מיתוג?

חיבור לוגו קבוע לבית העסק

חיבור הלוגו הקבוע מאפשר לבית העסק שלכם להיות ידוע בציבור, מוכר ומזוהה תוך פחות מ- 2 שניות כאשר מסתכלים על המיצג. הוא צריך להיות מבוסס על 2 אלמנטים של מיתוג: מסר כתוב ומסר גראפי. המסר הגראפי, למרבה ההפתעה, לא חייב להיות אייקון או ציור. הוא יכול להישאר בגבולות הפונטים, תוך גיבוש צבעים וצורות-גופן מיוחדות. ניתן אפילו להיעזר בתוכנה שמייצרת פונטים חדשים על פי עיצוב שלכם (למשל פלאג אין יצירת הפונטים של פוטושופ). ואולם, גם אייקון או איור הוא צורת ביטוי. מומלץ לקחת מכשיר, אובייקט או כלי מרכזי בעבודתכם שמראהו קליט ולשלבו בלוגו, בצירוף שם העסק בפונטים מעוצבים. חשוב להקפיד כי צבע הפונט ייראה בולט, קריא וברור ביחס לצבע הרקע גם בעת בניית באתר. טיפ: אם יש לכם עוד ספייס בלוגו, נצלו אותו להטמעת משפט סלוגן, מאין "אני מאמין" של העסק בפונטים קטנים ביחס לשם העסק: "הראשונים בישראל", "מאמינים במצוינות" וכד'.

יצירת משפטים המייחדים את העסק שלכם

בסוף הפרק על הלוגו עודדנו אתכם לייצר סלוגן עליו שמבטא את האני מאמין שלכם ומייצר לכם ייחודיות לעומת עסקים אחרים. ניתן לפתח ז'אנר זה של קופירייטינג ולחשוב על משפטים נוספים שיוכלו אולי לשמש למודעות בפרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם, בגוגל אדוורדס, בגוגל אדסנס, ועוד. אם אתם ראשונים בישראל בתחום העיסוק שלכם, בשל היותו נדיר וידוע למעטים ניתן לציין כך: "(שם העסק) הראשונים בישראל בתחום (שם התחום)". אם אתם ראשונים בשיטת עבודה מסוימת או שיטת הוראה אם מדובר בבית ספר להוראה פרטית, ניתן לציין זאת במשפטי מיתוג: "הראשונים בישראל בשיטת (שם השיטה)". אם אתם ממוקמים בסביבה כפרית ניתן להשתמש במשפט "לחוות את החוויה בסביבה פסטורלית ושקטה". בדרך זו ניתן למצוא משפטים ייחודיים נוספים. גם משפטים המדבירם על העבודה המקצועית שלכם יכולים להיות ייחודיים. לדוגמה: "עתירי ידע וניסיון, עשרות לקוחות מרוצים מעידים".

תוכלו לקרוא מידע נוסף באתר חדשות עשר

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page