Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » איך כתיבת תוכן שיווקי תקדם אתכם

איך כתיבת תוכן שיווקי תקדם אתכם

כתיבת תוכן שיווקי ואיך זה מקדם אתכם באינטרנט?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

איך כתיבת תוכן שיווקי תקדם אתכם? – אין מי שלא נכנס לאינטרנט על בסיס יומי, שכן זהו המוח הנוסף שלנו, החנות שלנו לאין סוף מוצרים, השוק שלנו, הרפואה שלנו, הרדיו והטלוויזיה שלנו, ועוד ועוד, האינטרנט עמוס במיליוני אתרים מרשימים, מי יותר ומי פחות.

כשועלי אינטרנט וותיקים אנחנו מרגישים מיד בכל כניסה לאתר חדש, האם זהו אתר איכותי, מעניין המספק חווית משתמש איכותית לגולש ובאתר כזה אנחנו נמצאים בדרך כלל זמן רב יותר ע"י כתיבת תוכן שיווקי שעובד.

מה הופך אתר לאטרקטיבי יותר עבור הגולשים ?

אתר אטרקטיבי, הוא אתר המשדר מקצועית החל במבנה האתר, בעיצוב הגראפי שלו, בחווית המשתמש שהוא מספק והחשוב ביותר, בתוכן שאותו הוא מספק לנו, ובצורה ובנגישות בה הוא מספק את התוכן והמידע. אין זה משנה לאיזה אתר אתם נכנסים, כשהתוכן על רמה אתם מרגישים שאתם באתר איכותי ומקצועי וממשיכים ומחפשים בו את מה שאתם מבקשים.

אז אם תהיתם אי פעם מה הופך את האתר שלכם לאיכותי, התשובה היא ללא ספק התוכן !

כמובן שרוב האתרים מפרסמים גם תמונות, סרטונים ועוד. אבל ללא תוכן איכותי המספק מידע אמין ומדויק לגולשים אתם מחוץ למשחק. אתר איכותי ומקצועי הוא כזה המשלב בין תוכן אינפורמטיבי שיווקי איכותי, לתוכן ויזואלי שכולל עיצוב, גרפיקה תמונות וסרטונים, וכך מייצר תדמית חיובית ואטרקטיבית לכל גולש בצורה מושלמת .

כיצד תוכן שיווקי מייצר עניין בקרב הגולשים ?

על מנת לייצר עניין בקרב הגולשים בתוכן האתר שלכם כדאי שהתוכן יהיה כתוב ומעוצב באופן רהוט ומקצועי וניתן כמובן להיעזר לשם כך בשירותיהם של כותבי תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט. 

בנוסף לכך וחשוב אף יותר, כדאי לזכור כי כשהתוכן השיווקי כתוב בצורה חכמה ולא ישירה ובוטה, ומתובל לדוגמא בסיפורים אישיים, ויוצר הזדהות, ואף רגש, הוא מושך את הגולש להישאר ולהתעניין בו, מכיוון שברגע זה הגולש לא באמת מרגיש שאתם משווקים לו כרגע מוצר אלא יותר משתפים אותו בחוויה.

התוכן באתר שלכם צריך להיות כתוב באופן רהוט וברור וגם קליל וידידותי, על מנת למשוך את תשומת ליבו של הגולש. 

להלן טיפים שיכולים לסייע לכתיבת תוכן מעניין ואטרקטיבי לאתר האינטרנט בכל תחום בו הוא עוסק כך שהתוכן יקדם אתכם :

  1. כוונו את התוכן בדיוק לקהל היעד, היכנסו לנעליו של הגולש ודברו אליו בשפתו וכך תהפכו לאטרקטיביים ביותר עבורו. אל בני נוער כדאי לכתוב בשפה העכשווית שלהם ואל בני גיל הזהב כדאי לכתוב בשפה גבוהה יותר.
  2. מקדו את התוכן – כדי שהתוכן ייראה ויתקבל כאמין, אתם צריכים להפגין בקיאות ודיוק מרבי באינפורמציה הכתובה. תוכן שגוי או פגום עלול להטעות גולשים ולפגוע באמינות האתר.
  3. חשוב ליצור הזדהות – הדהות ניתן לייצר על ידי שילוב סיפורים מהשטח, עובדות מעניינות וכל שובר שגרה שניתן על מנת לסייע לגולשים להתחבר אל התוכן ולהפכו לנגיש וקליל.
  4. כותרות מעניינות – פרט לתוכן שיהיה מרתק ומעניין, כדאי להוסיף כותרות אטרקטיביות וקומוניקטיביות לגולשים. הכותרות הראשיות תפקידן לגרום לגולשים להקליק ולהיכנס למאמרי התוכן . כותרות משניות תפקידן לסקרן את הגולשים ולגרום להם לקרוא את התוכן כולו. על כן מומלץ לשלב כותרות מסקרנות המשדרות לגולש תועלת מקריאת התוכן.בנוסף הכותרות מחלקות את מאמרי התוכן לפסקאות ומאפשרות לגולש קריאה נוחה יותר.
  5. הדגישו יתרונות שיועילו ללקוח – בנוסף לפירוט יתרונותיו של המוצר או השירות אותו האתר מספק לגולשים, חשוב ביותר להדגיש איך היתרונות של המוצר או השירות יועילו ללקוח, מה שייתן לו הנעה לפעולה לצרוך אותו.

אנשים שקראו את המאמר התעניינו גם ב: קידום ממומן בגוגל | פרסום בפייסבוק

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page