Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » להשיג לידים באמצעות פרסום באינטרנט!

להשיג לידים באמצעות פרסום באינטרנט!

פרסום באינטרנט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כל הרעיון סביב הקמת אתר, קמפיין פרסום בגוגל או בפייסבוק הוא לייצר כמה שיותר לידים. בעולם הדיגיטלי של פרסום באינטרנט, לעומת העולם המציאותי, ההתקשרות של הגולשים איננה מיידית מסיבה מובנת, שגם אחרי שהם נתקלים באתר שמעניין אותם, הם בדרך לעוד אתר מעניין. זוהי הדינמיקה התוססת של הרשת והיא גורמת לכך שגולשים משאירים פרטים שלכם בהרבה אתרים, כי הם מתעניינים, הם רוצים לשאול משהו, הם רוצים לקבל עוד מידע או שבאמת הם יכולים להפוך ללקוחות פוטנציאליים וזה אומר שהם ליד איכותי. חברה שמתמשת בתהליכי פרסום באינטרנט הפונים ללקוחות שלה בצורה מדוייקת קולעת בול למטרה שלהם ובכך משיגה לידים, ולא סתם לידים.. לידים איכותיים!

ההבדל בין לידים איכותיים ללידים "מבלבלי מוח"?

ההבדל בין לידים איכותיים ללידים שמבלבלים את המוח זה בדיוק כמו מה שקורה בחנות במציאות. יש אנשים שנכנסים רק כדי לשאול, יש את הלקוחות האלה שקודם רוצים לראות, יתכן שהם גם מודדים, אבל הם יבואו מחר (או שלא!). יש את אלה שמצלמים וממשיכים הלאה כדי לעשות סקר שוב ולראות אם הם יכולים למצוא את זה במחיר נמוך יותר. ויש את הלקוחות האלה שנכנסים, מתאהבים וקונים ואלה הם הלידים האיכותיים ברשת. איך אתה יודע שהליד שלך איכותי ולא סתם ליד? שאתה משקיע באתר הלקוח רואה זאת, שאתה משתמשת בפלטפורמת פרסום באינטרנט כדי להגיע לקהל יעד שלך בצורה הטובה ביותר הלקוח מעריך את זה, וזה מה שהופך את אותו ליד לאיכותי, לליד שהוא לא שאלה הוא יותר מכך, הוא תהליך של עסקה.

עד שהליד לא איכותי הוא סתם שם!

תחביב מצאו הם גולשים. הם מאוד אוהבים להתכתב עם הרשת ולא רק בלייקים, אז הם גם נכנסים לכל מיני דפי נחיתה, משאירים פרטים באתרים. לחלק מהם יש כוונה אמיתית והם מגלים עניין אמיתי ולחלק מהם זה פשוט עניין של "התעניינות על הדרך". הם גלשו, ראו פרסום באינטרנט, נתקלו באתר, השאירו פרטים ואי אפשר לדעת מה יצא מזה.

העבודה האמיתית של בעלי האתרים היא לדעת מה לעשות עם הלידים שלהם. אין ספק שכאשר חברה משקיע בתהליך מיתוג היא תקבל לידים, וכאשר הם מגיעים עם מוקד שירות ואנשי שיווק נכונים הם בהחלט יכולים להפוך כל ליד להזדמנות שיווקית, הכול שאלה של יכולת, שירות ורצון.

פרסום באינטרנט בצורה אפקטיבית מביא לידים איכותיים!

אין ספק שיש קשר בין לידים איכותיים לאופן של פרסום באינטרנט. אם למשל אתם חברה של מוצרי ספורט לצעירים אבל שמתם מודעות באתר של הגיל השלישי, סביר להניח שהלידים שלכם לא יהיו איכותיים. אבל אם ידעתם היכן לפרסם את המודעות שלכם וגם באיזה זמנים, סביר להניח שהתוצאות הטובות והלידים האיכותיים לא יאחרו לבוא.

מעבר לפרסום באינטרנט יש גם משמעות לעיצוב הבאנרים או המודעות ואלה חייבים להיות מקצועיים, קליטים ומפתים. מודעות או באנרים שאין בהם שום אקשן אמיתי של פרסום לא יכניסו לידים איכותיים ובשביל הגולשים הם יהיו סתם סוג של מודעות שמייצרות קליקים לא איכותיים והפסדים כספיים.

כדי לבנות מיתוג באינטרנט וקמפיין שמכניס לידים איכותיים, אל תנסו לעשות את זה לבד, זה עניין של מקצועיות ושליטה ברשת, ואצלנו כפי שראוי אצל משרד פרסום שבונה מותג יש אנשי שיווק שכבר סופרים את מאות הלידים של הקמפיין האחרון…

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page