Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » מיתוג מסעדות יוקרה- לאכול את הלוגו…

מיתוג מסעדות יוקרה- לאכול את הלוגו…

מיתוג
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

יש יותר מדי אנשים בארץ שאוהבים לאכול. יותר מדי שפים שפותחים וסוגרים מסעדות, יותר מדי תוכניות בישול ואמת אחת: אם אתם חושבים לפתוח מסעדת יוקרה, כדאי מאוד שתפנו לחברת ג'נסיס המתמחה במיתוג מסעדות יוקרה כי זה יותר טעים…

תפיסת המיתוג עברה מזמן כבר מפסי הייצור למנות האוכל. מסעדות לא חסר בארץ, אבל כמה מסעדות יוקרה שגם נתפסות כך יש? לא הרבה. מה שבטוח הוא שמסעדת יוקרה לא יכולה להיתפס ככזו אם היא לא עוברת תהליך של מיתוג. גם אם האוכל בה יהיה הכי טעים, המקום יהיה הכי נוח ומשוחרר, והכול יהיה מאוד קלאסי ונפלא, מישהו צריך לדעת על זה, ומי שידע על זה יספר לחבר שלו שיספר לחברים שלו, ככה עובד מיתוג מסעדות יוקרה.

חובה: לוגו וקמפיין פרסומי

פרסום תמיד עובד נכון ומי שלא עושה אותו, וסומך על המזל הטוב שלו, לא ישרוד. מומחי המיתוג של ג'נסיס מדיה טוענים כי אם המסעדות שנסגרו בארץ, היו עוברות תהליך נכון של מיתוג, הן לא היו נסגרות. ההשקעה במיתוג מסעדות יוקרה הוא כמו להשקיע בתכנון התפריט. יש לזה משקל רב בעיקר אם רוצים שקהל היעד ישלם על מסעדת יוקרה. הוא לא ישלם עליה אם הוא לא ייחשף ליוקרתיות שלה וזה חלק מהמיתוג.

מסעדת יוקרה חייבת ראשית שיהיה לה לוגו. לוגו הוא חותמת של איכות, סוג של אישור ובידול. מה שהופך אותך למותג עם סמל ומומחי המיתוג של ג'נסיס יצרו כבר הרבה מאוד תהליכי מיתוג של מסעדות יוקרה ובראש ובראשונה יצרו להם לוגו (סמליל) שילווה אותם כל הדרך מהמנה הראשונה עד האחרונה.

הדבר הנוסף בתהליך של מיתוג מסעדות יוקרה, זה יציאה בקמפיין פרסומי שמעביר את המסרים שרוצים להעביר, משקף את סגנון המסעדה, המנות, יוצא בתהליך של השקה והוא חלק מהתדמית שרוצים ליצור למסעדת יוקרה בין אם זה באמצעות שיווק בגוגל או בכל אמצעי פרסומי אחר ברשת.

אתר טוב שעושה תיאבון!

ג'נסיס היא אחת מחברות הפרסום הדיגיטלי שמלוות כל לקוח מתהליך בניית אתר, עיצוב לוגו, מיתוג ועד קמפיינים פרסומיים. אתר נכון ומדויק למסעדת יוקרה הוא מחויב המציאות ברשת הצפופה. צריך לדעת איזה אתר הכי מתאים למסעדה (ולא איזה אתר יהיה הכי יפה…) מהם הצבעים שמלווים את המיתוג של המסעדה (ולא מהם הצבעים שיפים לאתר), מה הקונספט של המסעדה ומכאן גם איזה אתר הכי נכון לבנות לה. מיתוג מסעדות יוקרה הוא תהליך ארוך אבל משתלם. אנשים אוהבים מסעדות יוקרה אבל הם רוצים לדעת למה? המיתוג עושה להם את החיים קלים ועוזר להם לקבל החלטות וגם האוכל נראה להם הרבה יותר טעים. עיצוב לוגו ומיתוג, זה תמיד עובד.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה