Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » על אחסון אתרים ודומיין

על אחסון אתרים ודומיין

פרסום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שם מתחם הלא הוא "דומיין" הוא שם של אתר באינטרנט ויש כל מיני דומיינים בעלי סיומות שונות.

שמו של האתר הוא ייחודי והוא רק שלו, ואין אתר ששם הדומיין שלו הוא כמו של עוד אתר.

כאשר גולשים מקלידים בשורת החיפוש של גוגל מילה או ביטוי עליו הם מחפשים מידע, מנוע החיפוש יעלה את כל האתרים ששמות הדומיינים שלהם מכילים את המילים או הביטוי המבוקש.

משום כך בחירת שם דומיין קשורה בדרך כלל לעיסוק האתר או לנושא שלו. נגר יכול לבחור בדומיין שנקרא NAGAR ונגר אחר יכול לבחור בדומיין NAGARIA, כאשר גולשים יחפשו נגרים יעלו להם על האתרים ששם הדומיין שלהם הוא כמו הביטוי שהוקש, או נגזרת של הדקדוק הפנימי שלו.

שם הדומיין לצורך העניין הוא הכותרת של האתר, ואת זה צריך לעשות לפני שפונים לחברת אחסון אתרים כגון חברת בניית אתרים מעולה שמתמחה באחסון אתרים.

מהי סיומת הדומיין? אחסון אתרים!

לכל שם של דומיין יש גם סיומת ויש כל מיני סוגי סיומות המתפרסמות ע"י ארגון ICANN שזהו ארגון האינטרנט העולמי.

היום יש כ-250 דומיינים העוזרים לגולשים להבין מהו מיקומו הגיאוגרפי של האתר. סיומת ORG למשל היא סיומת של אתרי אגודות וארגונים שאינם למטרת רווח.

סיומת Tv קשורה כמובן לטלוויזיה ולפני כ-13 שנה אישר ארגון האינטרנט הבינלאומי שני סיומות שיעזרו לגולשים המחפשים חברות סלולר שקיבלו את הסיומת MOBI מהמילה מובייל כמובן וחברות כוח אדם קיבלו את הסיומת JOBS.

כיוון שבאינטרנט יש מיליוני אתרים, אין ספק שסיומות של כתובת אתר, שיש בהן כדי להעיד על עיסוק האתרים אמור לסייע לגולשים התרים אחר מידע או אתרים מסוימים באינטרנט.

הסיומת אגב הנפוצה ביותר ברשת היא COM ו-47% מהאתרים נושאים את הסיומת הזו, אחריה הסיומת NET שנמצאת ב-7% מהאתרים.

חברת אחסון אתרים מאחסנת אתרים עם כל מיני כתובות וסיומות.

סיומות זיהוי לתחום- אחסון אתרים!

פרסום בגוגל נותן המון אינפורמציה על סיוגי הסיומות לזיהוי אתרים. יש 2 סוגי סיומות לכתובות אינטרנט, סיומות מדינה וסיומות כלליות. סיומות מדינה מכילות שתי אותיות וסיומות כלליות שלוש אותיות.

יש סיומות כלליות שהן בשליטת ממשלת ארה"ב ויש מהן הנתונות לשימוש חופשי.

לסיומות יש משמעות והן רומזות על עיסוק או נושא האתר כמו למשל: TEL (טלפון) ORG (ארגון) NET זה אתרים של רשתות תקשורת, BIZ זה אתרים של עסקים כי זה קיצור של ביזניס. INFO זה סיומת של אתר שיש בו מידע כללי מהמילה INFORMATION.

ויש גם סיומות המעידות על מיקום גיאוגרפי. CO.IL זה ישראל EU זה אירופה.

היום מקובל לצד הסיומת הספיצית גם לרכוש את סיומת COM.

אחסון אתרים

אחרי שלב רכישת הדומיין, יש לאתר כתובת ושם והוא צריך כבר בית, הבית זה אחסון אתרים. בדרך כלל יש חברות בניית אתרים שיש להם גם שירות של אחסון אתרים ומומלץ לאחסן את האתר בשירות שלהם.

חברת אחסון אתרים ישראלית היא הכתובת הנכונה לאחסון אתרים, למרות שיש כל מיני אתרים בחו"ל שמציעים עבור גרוש וחצי שרות של אחסון.

כאשר מדובר באחסון בחו"ל הדינמיקה והתקשורת מול חברת האחסון עלולה להיות מאוד לא סדירה, גם בגלל שקשה לדבר כל הזמן בטלפון כמו עם חברת אחסון אתרים בארץ ואז משתמשים במיילים והם קיבלו או לא קיבלו ובקיצור, התקשורת היא לא רציפה ומסובכת.

דבר נוסף הוא שכדי לנהל את האתר שלכם דרך חברת אחסון אתרים כדאי שתעשו את זה גם בשפה של האתר שלכם וגם בשפה שהכי קל לכם לדבר וזה עברית.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page