Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בגוגל אדווארדס – טיפים חשובים לפרסום נכון

פרסום בגוגל אדווארדס – טיפים חשובים לפרסום נכון

פרסום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פרסום בגוגל אדווארדס הוא אחד הכלים העוצמתיים ביותר באינטרנט להשגת לקוחות חדשים לעסק. היתרון העיקרי בשיטת פרסום זו היא השגת תוצאות מהירות יחסית ליתר טכניקות הפרסום המוכרות. נכון, העלויות גבוהות יותר ביחס לטכניקות פרסום לטווח ארוך, אבל זה המחיר שצריך לשלם כדי לקבל תוצאות לטווח הקצר. עבור עסקים רבים מדובר בערוץ הפרסום היחידי.

בשל הקלות שבה ניתן להרים קמפיין פרסום בגוגל אנשים נוטים לוותר על עלויות חברת הפרסום ומנהלים את הקמפיין בעצמם. הבעיה היא שלרוב הקמפיין לא משיג את התוצאות הרצויות ואז בעל העסק עשוי לבזבז כסף רב על ניסוי וטעיה שאצל חברת הפרסום כבר ניתן לעבוד נכון החל מהשקל הראשון. להלן מספר טיפים חשובים לפרסום נכון בגוגל אדווארדס:

1 – תוספי מודעות:

באמצעות תוספי מודעות תוכלו להוסיף קישורים לעמודים פנימיים לאתר שלכם מתחת למודעה. תוכלו להוסיף כפתור "התקשר" ליד המודעה שלכם גם כן, עם מס' הטלפון שלכם, עבור לקוחות המעוניינים לחסוך זמן ולהתקשר ישירות לבית העסק. תוכלו להראות לגולשים את כתובת בית העסק ועוד. תוספים אלו ניתנים להוספה למודעות שלכם על ידי חברת בניית אתרים שתוסיף לכם את התוסף במיקום האידיאלי ביותר עם עיצוב מותאם אישית.

2 – קמפיין נפרד לכל ביטוי מרכזי:

על מנת שקמפיין קידום בגוגל יהיה אפקטיבי ורווחי יש הצורך להעלות את הרלוונטיות של המודעה כמה שאתם רק יכולים. העלאת הרלוונטיות תעזור להשיג גולשים איכותיים יותר וקליקים זולים יותר. מודעות רלוונטיות יעזרו להעלות את אחוזי הלחיצה על המודעה גם כן. הקימו קבוצת מודעות לכל ביטוי מפתח מרכזי אותו אתם מקדמים ותוכלו גם לבחון תוצאות בצורה מדויקת יותר ולראות אילו מהביטויים מניבים יותר תוצאות.

3 – בצעו קמפיין רימרקטינג:

רימרקטינג (או שיווק מחדש בעברית) הוא בעצם טכניקת פרסום איכותית שבאמצעותה ניתן לנתב פרסומים שונים שלכם לאותם אנשים שכבר ביקרו פעם אחת באתר שלכם. זה מתבצע באמצעות שתילת קוד שנית לכם על ידי מערכת הפרסום של גוגל. את הקוד אתם שותלים בעמוד בו אתם רוצים שהקוקי יושתל אצל הלקוח. כל מבקר באתר שלכם שיושתל אצלו קוקי יוכל להיחשף למודעות שלכם פעמים רבות נוספות באמצעות קמפיין הרימרקטינג.

4 – מעקב אחר המרות:

כמות לחיצות גדולה על המודעות שלנו זה נפלא. גולשים רבים באתר שלנו זה אפילו טוב יותר. אבל מה קורה לגבי ההמרות? אין כמעט מכירות ואיננו יודעים מהיכן הגיעו אלה שכן רכשו. כאן נכנס מעקב אחר המרות של גוגל. בדומה לרימרקטינג, הוא נותן לנו קוד אותו נוכל להשתיל ב"עמוד התודה" שלאחר הרכישה ובכך יכניס את נתון ההמרות לקמפיין.

בנוסף כמובן לפרסום בגוגל יש את האפשרות לשלב גם תהליך של פרסום בפייסבוק ובכך להגיע לעוד קהל יעד רלוונטי שרק מחכה לעשות פעולת רכישה וממתין לשירות או מוצר אשר פוגע בול בתחומי העניין שלו.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page