Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בגוגל בתקציבים נמוכים!

פרסום בגוגל בתקציבים נמוכים!

פרסום באינטרנט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

היום זה ברור יותר מכל, כי האינטרנט הפך לזירת הפרסום החדשה והגועשת וכל מי שלא עושה איזה שהוא קמפיין ברשת, יצלול בסופו של דבר לקרקעית ממש כמו אותם מאות אתרי "פיל לבן" שלא עושים קידום או שיווק באינטרנט בשום דרך ומן הסתם גם לא שקופים לשום גולש. (אלא אם כן יש אחד שאיבד את דרכו באוקיינוס…).

היום לעשות פרסום בגוגל זה לא מותרות, זה חובה. כל חברה קטנה כגדולה וכל עסק יודעים בוודאות שאם הם לא יצעידו את עצמם קדימה ברשת, הם לא יהיו בה. הם לא יכניסו לידים לאתרים שלהם, ובעצם הם לכאורה לא קיימים בכלל. ואפשר בהחלט גם לעשות את זה בתקציבים נמוכים או איך לומר בפשטות- עדיף לעשות את זה בתקציב נמוך מאשר לא לעשות את זה בכלל כי פרסום בגוגל עובד גם בתקציב נמוך. השקעה קטנה גם בבחירה של חברות ייעוץ אסטרטגי שעובדת עם משרדי פרסום תעזור לכם להגיע להחלטה הטובה ביותר בנוגע לסוג הפרסום שלכם בגוגל.

קמפיין פרסום בגוגל

אחת האפשרויות הטובות בשביל קמפיין פרסום בגוגל היא סדרה של באנרים ומודעות של העסק או החברה שלך. זה יכול להיות קמפיין למוצר אחד, לחברה, לשירות חדש, מבצע, לא חשוב מה הכותרת אבל הקמפיין חייב להיות טוב.

בקמפיין פרסום בגוגל התמחור נעשה לפי קליק PPC, כאשר כל הקלקה על באנר או על מודעה שלכם חושפים אתכם בפני גולש שיתכן וממש בקרוב הופך להיות לקוח נאמן שלכם.

אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיו תוצאותיו של קמפיין פרסומי אבל מה שבטוח אם לא תעשו קמפיין כזה לא תדעו מה נכון לכם ברשת במיוחד כאשר אנחנו מדברים על קמפיין קידום בפייסבוק.

גוגל האקינג- כל הפעולות המתקדמות בגוגל!

כשאומרים גוגל האקינג מתכוונים לכל הפעולות המתקדמות שאפשר לעשות בגוגל כדי להגיע לתוצאות חיפוש ממוקדות. לא תמיד המידע הזה עולה בחיפוש רגיל והאקינג זה פעולות נוספות שגם גוגל מקדמת אותן כדי לעזור לכל גולש להגיע לתוצאות ולא דרך מנועי חיפוש אחרים. תחרות, כבר אמרנו!

מה קורה בעמוד החיפוש המתקדם?

רוב הגולשים עוצרים בעמוד החיפוש הרגיל של גוגל, אבל דווקא עמוד החיפוש המתקדם כולל פונקציות יעילות ושימושיות נוספות. בעזרת גוגל האקינג אפשר להגיע להרבה מאוד עמודים שהאלגוריתם של גוגל סורק אבל מציג לגולשים רק חלק מזערי מהם.

עבודה על שיווק בגוגל בשימוש בגוגל האקינג מאפשרת להורות לגוגל להציג רק עמודים עם כותרת מסוימת, להציג טבלאות, נתונים, מחקרים ועוד. להציג דפים עם רצף אותיות כחלק מכתובת של אתר וגם להגביל את החיפוש לאתר או אתרים מסוימים.

מה הקשר בין גוגל האקינג ופרסום?

אצלנו בחברת פרסום ג'נסיס מדיה מתמחים בתהליך של מיתוג ופרסום וכמובן משתמשים בכל הכלים המתקדמים שיש בגוגל, כדי לבצע אופטימיזציה ובקרה אחר קמפיינים פרסומיים של לקוחות שלנו. אנחנו יכולים לבקש מגוגל לקשר אותנו לטקסטים שמחוברים ללינק מסוים וכך אנחנו יכולים לעקוב אחר ביצועי קמפיינים באתרים מקבילים ולבנות ארכיטקטורת קישורים שתשרת את הלקוחות והקמפיינים שלנו.

מנתונים שפורסמו במאמר בגלובס עולה כי כ-87% מהישראלים גולשים באינטרנט. הנתון הזה לבדו אמור לגרום לכל המפרסמים להרים את הכפפה ולצאת עם קמפיין ממומן או קמפיין PPC בגוגל ובגלל זה הצורך בעובדים במשרד פרסום גדל וישנן מודעות רבות של "דרושים משרד פרסום" ברחבי הרשת, יש צורך בקידום ממומן בפרט ועובדים בעולם הדיגיטלי בכלל.

אנחנו נתכנן לכם קמפיין פרסום בתקציב נמוך!

חברת פרסום דיגיטלי כמו שלנו תתאים לכם קמפיין פרסומי בגודל התקציב שלכם וגם בתקציב נמוך, זה פשוט צריך להיות מדוד ומתוכנן יותר. למשל- הבאנרים שלכם לא חייבים להופיע בכל מקום, אלא רק באתרים שיש להם זיקה או קשר למוצר שלכם. אפשרות נוספת היא לייחס לכם מילות מפתח מדויקות וכך לא תשלמו על קמפיין שמילות המפתח שלו יוצרות הרבה מאוד קליקים אבל לא איכותיים. כלומר- אפשר היום לעשות קמפיין פרסום בתקציב נמוך אבל רק חברת פרסום דיגיטל כמו שלנו עם כל הניסיון והחוכמה יכולה להתאים את הקמפיין לכיס שלכם באמצעות קידום אורגני בגוגל שעובד נכון ונותן תוצאות.

קמפיין פרסום בפייסבוק

מאז שפייסבוק הפכה גם לפלטפורמת פרסום היא הבמה הכי רותחת ברשת. אם לקחת בחשבון שיש בפייסבוק 6 מיליון גולשים ישראלים, הרי שסביר להניח שאם יוצאים בקמפיין של פרסום בפייסבוק הרי בטח, איזה שהוא גולש, מתי שהוא צופה בכם ונחשף למידע הפרסומי שלכם. זה משתלם וכדאי לעשות את זה וזה בהחלט עוזר בתהליך מיתוג העסק.

פרסום בפייסבוק דורש המון רבים ואנחנו נדע להתאים לכם את הכניסות הנכונות, בשעות הנכונות בהם קהלי היעד שלכם רק מחכים לפרסום כמו שלכם. נציב אתכם על הבמה המרכזית שלה הגולשים, נכוון אותם לדף העסקי שלכם ונתאים לכם קמפיין שיווק בתקציב נמוך עם תוצאות גבוהות במיוחד. מתחילים?

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page