Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בגוגל

פרסום בגוגל:
השיטה שתשים אתכם לפני כל המתחרים!

לראשונה בישראל! פרסום בגוגל באמצעות מערכת מהפכנית שממקסמת את תקציב הפרסום שלך בכל זמן נתון. צור איתנו קשר ונדאג לשים אותך לפני המתחרים שלך, באחריות>>

פרסום בגוגל

ג'נסיס מדיה

5/5
פרסום בגוגל
פרסום באינטרנט
0

כרטיס עסק

ישראל ישראלי

0
פניות חדשות
0
פניות חדשות

פרסום בגוגל:
למה נועדנו זה לזה ?

01

פרסום בגוגל - התחייבות לתוצאות

כן אנחנו יודעים שזה נשמע גדול! אבל יש לנו ניסיון של 7 שנים בתחום, מעסיקים אצלנו עובדים לשעבר בגוגל, מפרסמים למעלה מ 150 לקוחות, חתומים על מספר מטורף של הצלחות, וכן אנחנו מתחייבים לתוצאות וכן אתם תראו אותן תוך זמן קצר.

02

פרסום בגוגל - עליה מהירה לאוויר

זמן זה כסף , לא צריך לחכות שבועות או חודשים בשביל להופיע בגוגל- המטרה של כולם זה להביא לקוחות – ולהתחיל לעבוד! אנחנו מומחים בפרסום בגוגל- תוך 21 יום יש לכם קמפיין באוויר!

03

פרסום בגוגל - שליטה בתקציב

שקיפות זה שם המשחק, כל מערכת יחסים מבוססת על אמון, אצלנו תקבלו כלים טכנולוגים מתקדמים שיאפשרו לכם לנהל את התהליך של פרסום בגוגל בחוכמה- במטרה אחת להביא לקוחות חדשים.

04

סיירת מטכ"ל של עולם הפרסום

22 לוחמי מקלדת שמכורים לעבודה שלהם! חיים ונושמים פרסום בגוגל, הלקוחות שלנו יודעים שזאת מלחמה ואנחנו לא ניתן למתחרים שלכם לעקוף אתכם! בקיצור בוא תרוויחו כסף מהשריטה שלנו.

פרסום בגוגל

העסק שלך יבלוט כאן!

אל תתנו למקום למתחרים.

פרסום בגוגל

ג'נסיס מדיה בשיתוף עם גוגל ישראל מעניקה לכם שובר של 300 ש"ח לקידום ברשת

*מותנה בפתיחת קמפיין חדש - ללא התחייבות

פרסום בגוגל:
תוצאות החיפוש עובדות בשבילך!

בעידן הטכנולוגי של היום זה כבר ממש לא סוד – ניתן למצוא באינטרנט שלל שיטות פרסום יעילות ואפקטיביות, החל מפרסום בגוגל, פרסום באינסטגרם ועד למערכות שיווק דיגיטלי.

מה שיכריע את הכף בין הצלחה לכישלון בפרסום שכזה הוא ניהול נכון של הקמפיין. אז איך עושים את זה? טוב ששאלת! חשוב מאוד לדעת לבחור את השילוב הנכון בין סוגי הפלטפורמות, שיטות הפרסום וניתוח מדויק של הקמפיין, תוך התאמה אופטימלית לתקציב הפרסום העומד לרשותכם.  

רוב הגולשים מתחילים את מסע החיפוש שלהם במנועי החיפוש ברשת, הדרך שלהם לאתר שלכם לא חייבת להיות ארוכה! כבר הוכחנו לרבים מלקוחותינו שעבודה נכונה ועקבית בגוגל תשפר את האפקטיביות בפרסום ותוביל לתוצאות הרצויות, בדרך הטובה והיעילה ביותר. במהלך השנים צברנו ניסיון אדיר בשיווק עסקי ברשת בכלל ופרסום בגוגל בפרט. שיטת העבודה שלנו דוגלת בהתאמת סוג הפלטפורמה לאופי הלקוח וצרכיו העסקיים. התוצאות שאנחנו משיגים עבור מאות לקוחותינו מראות כי שיטת העבודה שלנו בתהליך הפרסום בגוגל עובדת!  

ההצלחה שלנו נובעת מהיכולת לשלב נתונים מבוססי מחקר עסקי מפורט, ניתוח שיווקי מעמיק ופילוח מדויק של קהל היעד.

זה הזמן להצעיד את העסק שלך קדימה על ידי מהלך שיווקי חכם באינטרנט!

באמצעות ניצול מנוע החיפוש של גוגל ושיטת השיווק הדיגיטלי של ג'נסיס מדיה – אנו מפיקים תוצאות אמיתיות המגדילות את היקף הפעילות העסקית שלכם!

יומן שיחות

ישראל ישראלי

21/05/20
052-7020***
21/05/20
21/05/20
052-2482***
21/05/20
21/05/20
052-9224***
21/05/20
21/05/20
052-2781***
21/05/20

+ הצג עוד

פרסום באינטרנט

ישראל ישראלי

[email protected]

ממוצע שיחות

0
דקות
0
בחודש

+ הוספת ליד חדש

פרסום בגוגל:
בריף קצר עם מסרים ברורים

כאשר מתחילים במסע פרסום בגוגל או בכל ערוץ דיגיטלי אחר, חייב משרד הפרסום הדיגיטלי לקבוע ולהגדיר מראש מהם המסרים הכי חשובים של המוצר אותם רוצים להעביר במסע הפרסום. מוסכם כי לכל מוצר יש תכונות חשובות, אולם, יהיה קשה מאוד לכלול כמה מסרים בקמפיין פרסום אחד, זה עלול לבלבל את הלקוחות ולפגוע בהשגת המטרה. לכן חשוב להחליט מבעוד מועד מהו המסר החשוב ביותר אשר ייצג את חזון החברה וכיצד ניתן להעביר אותו לקהלי היעד בצורה הנכונה ביותר על ידי בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה ופרודוקטיבית שתניב תוצאות גבוהות ומהירות.

קביעת תקציב ומדד הקלקות

הצלחת קמפיין פרסום בגוגל תלוי בגורמים רבים וחשובים, תקציב המדיה הוא גורם חשוב ומשמעותי וחשוב מאוד לקחת אותו בחשבון כאשר בונים אסטרטגיה שיווקית. כאשר אנו ניגשים לבנות מסע פרסום בגוגל ישנה אפשרות להגדיר מראש תקציב יומי לקמפיין ולא לחרוג ממנו. מדוע אתם שואלים? ובכן, כאשר בוחרים מילים וביטויי מפתח יש לקחת בחשבון שלכל ביטוי שכזה יש מחיר שנקבע על ידי מערכת גוגל ולכן כל הקלקה על מודעה תרד מתקציב המדיה שלכם. חשוב לדעת שהחיוב מבוצע רק כאשר מתבצעת הקלקה על המודעה, במידה והגולש לא הקליק על המודעות שלכם, לא תשלמו.

לרוב, תקציב המדיה מחושב מראש כאשר מתבססים על מחיר הקלקה על מודעה (CPC) היכולת למדוד מראש מהו הערך של מילות המפתח או של המודעות. חישוב שכזה מאפשר ליצור קמפיין יעיל וכמובן מאפשר לנו להפסיק בכל זמן נתון את הפרסום המסוים ולהתחיל אחר תוך התייחסות לנתונים ולתוצאות המתקבלות בשטח.

לפרסום באינטרנט יש כמה יעדים, הראשון שבניהם הוא למעשה להפגין נוכחות ברשת. המון חברות ועסקים הבינו מזמן את הכוח האדיר הטמון בפרסום באינטרנט והיכולת ליצור חשיפה אמיתית ואפקטיבית של מוצר חדש או עסק חדש, היכולת למשוך לקוחות ולחזק את תדמית המותג.

שמירה על ראש פתוח והתנסות בתהליכים חדשים יכולה להצעיד את העסק שלך קדימה ולהגדיל את החשיפה, ההכרה והתדמית שלך בעיני הלקוחות הפוטנציאלים שמחפשים אותך, מדובר בשיטה חכמה שהוכיחה עצמה לא פעם ואנו רואים זאת מול עינינו בכל יום ואנחנו מכירים את השיטה הזאת מצויין, בוא להבין על מה כולם מדברים, בוא להצעיד את העסק שלך קדימה!

מושגים חשובים בעולם הפרסום הדיגטלי

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

פרסום בגוגל באמצעות חבילה ייחודית הכוללת

פרסום באינטרנט

רימרקטינג

באנרים שממשיכים עם הגולש גם לאחר שעזב את האתר

פרסום באינטרנט

יצירת לידים

מערכת מתקדמת לניהול וניטור לידים

פרסום באינטרנט

קידום ממומן בגוגל

תמיד להופיע ראשון לפני המתחרים

פרסום באינטרנט

פרסום ב-waze

שמים אותך על המפה, עוזרים ללקוחות למצוא אותך

פרסום באינטרנט

קידום אורגני

מתחייבים לעמוד הראשון תוך 90 יום!

פרסום בגוגל

שיווק sms

יצירת מועדון לקוחות על מבצעים חמים

בעל עסק? שאלת את עצמך פעם מה זה פרסום בגוגל? בקליק אחד תבין עד כמה הוא נחוץ לעסק שלך

במאמר זה נסביר את חשיבות פרסום בגוגל לבעלי עסקים, וכן הסבר קצר על אופן עבודתם של מנועי החיפוש, כולל סקירה עדכנית. כמו כן נפרט לגבי איך פרסום בגוגל תורם לקידום העסק שלך.

מה זה SEO – הסבר למתחילים:

 Search Engine Optimization או בעברית אופטימיזציה למנועי חיפוש. זו היא הפרקטיקה של שיפור המיקומים של עמוד אינטרנט עבור ביטוי חיפוש מסוים במנוע חיפוש. או במילים פשוטות לקחת עמוד אינטרנט ולגרום לו להופיע בדירוג גבוה עבור מילת חיפוש מסוימת. הכוונה היא שמנועי חיפוש הינם למעשה אלגוריתמים ממוחשבים, ולכן אם נדע לעשות לאתר שאנו מקדמים אופטימיזציה נכונה, אזי האלגוריתם יקדם אותנו למקומות גבוהים עבור מילות החיפוש שאליהן אנו מכוונים. 

כיצד גוגל עובד: 

האלגוריתם של גוגל בנוי מהמון פרמטרים. חשוב לדעת  שאף אדם (למעט עובדי גוגל או מנוע חיפוש אחר), לא יודע בדיוק איך הקוד עובד, וספק גם אם עובד בודד יכול להבין את התמונה המלאה וזאת מכיוון שתוצאות חיפוש מורכבת ממאות תהליכים שונים המתרחשים במקביל. דבר נוסף, מנועי החיפוש משתנים לעיתים תכופות, כלומר ישנם במהלך תקופה מספר עדכונים/שינויים באופן הפעולה של מנועי החיפוש (ישנם מקורות שמדברים אפילו על עדכונים קטנים בתדירות יומית של מנוע החיפוש של גוגל), ולכן עלינו לדעת שפרסום בגוגל יכול להיות דינמי מאוד, דברים שהיו נכונים לאתמול, לא בהכרח נכונים היום. מטרת העל של גוגל הינה שהתוצאות יענו בצורה הנכונה ביותר לחיפוש של המשתמש, ועלינו ליצור את העמוד שלנו בצורה הזאת שיראה לגוגל שהוא נותן את התשובה הטובה ביותר לחיפוש שבוצע.

פרסום בגוגל כמקפצה לעסק שלך:

פרסום בגוגל כיום הוא למעשה "עורק ראשי" של תנועה\פרסום עבור בעלי עסקים, הצלחה או כישלון בו יכולים בקלות לחרוץ דינו של עסק. השיווק היום עובר לדיגיטל, כמעט בכל החלטה צרכנית שנעשת כיום, הלקוח מעדיף לחקור את הנושא באינטרנט וברוב המקרים גם יבצע את הפניה\רכישה באופן ישיר בצורה מקוונת. ולכן הופעה של העסק במקום גבוה, עבור ביטויי החיפוש המתאימים לעסק הרלוונטי יכולה להיות ממש ההבדל בין הצלחה מסחררת שתביא אליו לקוחות לבין כישלון מהדהד שיגרום לקשיים עסקיים. 

 

פרסום בגוגל נכון לשנת 2019: 

מגמה בולטת נוספת לאורך השנים במנוע החיפוש של גוגל, הינה הגדלת שטח התוצאות הממומנות, מה שאומר שאחוז ההקלקה (CTR) שמקבלות התוצאות האורגניות הולכות ופוחתות, ולכן תוצאות שמדורגות במקומות נמוכים, מקבלות תנועה פחות מבעבר. לכן עלינו לשאוף לא רק להופיע בדף הראשון, אלא להיות בחמשת המקומות הראשונים- אלו המקבלים בפועל תנועה מהותית.

 

10 טיפים מנצחים לקידום האתר בגוגל: זנק למעלה בתוצאות החיפוש, גם אתה יכול! 

במאמר זה נסקור 10 טיפים מנצחים, שיעזרו לכל בעל עסק עם נוכחות אינטרנטית בקידום אתרו. הטיפים מחולקים ל-3 קבוצות: הראשונה הינה היסודות עליהם מושתת קידום האתר, השניה מדברת על אמצעי המעקב המודדים את הצלחת הקידום והאתר באופן כללי, והקבוצה השלישית סוקרת טיפים וכלים נוספים  להצלחה.

מבנה העמוד, התוכן והקישורים – יסודות ההצלחה

On-Page optimization: בניית עמוד בצורה נכונה, בחירת כותרת המניעה לפעולה ועטיפתה ב-TAG מתאים. אותו הדבר לגבי תתי כותרות, שימוש בתגי META ועוד. מבחינת המשתמש ככל שהאינטראקציה והמעורבות עם התוכן גבוהה יותר, וככל שהוא נשאר באתר זמן רב יותר, אזי חווית המשתמש אותה הוא חווה תהיה טובה יותר וגוגל ידרג את האתר שלנו גבוה יותר.

Links: לינקים הינם פרמטר מרכזי של גוגל להעריך את איכות האתר, לכן חשוב מאד שנחזק את האתר בלינקים. הלינקים מתחלקים לשתי קבוצות- הראשונה היא לינקים מתוך האתר, כלומר יצירת קישורים פנימיים בתוך האתר, המבטאים קשר לוגי וקשר שיעזור למשתמש לדפדף בצורה נכונה. השנייה היא לינקים הבאים מאתרים אחרים אל האתר שלך. בראש ובראשונה חשוב שהתפלגות הלינקים תהיה "התפלגות טבעית" באופן כזה שגוגל לא יחשוד שאנו עושים מניפולציות כאלה ואחרות. נשים דגש על לינקים הבאים מאתרים איכותיים ומוכרים וכן מאתרים שקרובים לתחום שלנו. 

תוכן איכותי ועדכני:

הפרמטר המשפיע ביותר (לצד לינקים) הינו שהתוכן שלנו יהיה הרלוונטי ביותר. תוכן רלוונטי פירשו שיהיה המקיף והאמין ביותר, כמו כן שיהיה עדכני כמה שיותר, וכן שיכתב ע"י מישהו בעל סמכות בתחום (ראה E-A-T).

מחקר מילים ומעקב ביצועים – כלים הכרחיים: 

מחקר מילות מפתח: בעזרתו נוכל לדעת באילו נושאים כדאי לנו להתמקד כדי לקבל את התנועה הכי איכותית לאתר ומהן ההזדמנויות הטובות ביותר לקדם את האתר בלי להשקיע מאמץ גדול מדי בתחרות מול אתרים אחרים. 

התקנת מערכת סטטיסטיקות: על מנת לעקוב אחרי ביצועי האתר חובה להתקין מערכת סטטיסטיקות. המערכת הממולצת הינה Google Analytics.

Google Search Console: מאפשר מעקב מפורט ומדויק על אופן הופעת האתר בגוגל. מטרתו של כלי זה היא לאפשר לבעלי האתרים "לתקשר" עם מנוע החיפוש ולדעת אם הם עומדים בכל הקריטריונים הידועים השונים. 

 ועוד כמה טיפים – ישירות מהמומחים:

התקנת פלאגינים מתאימים: למשל התקנת הפלאגין המוכר YOAST, אשר משדרג את WP כלפי מנועי החיפוש.

התקנת תקן אבטחה מוכר: גוגל מיחס משקל רב לאתר מאובטח, ואתר שאיננו מאובטח יקבל דרוג נמוך יותר באופן יחסי. 

מהירות האתר: כיום מהירות עליית דף הינה פרמטר מרכזי עבור גוגל, לכן עלינו לבדוק שאין לנו בעיות (שרת, עומס בדף וכו') אשר גורמות לאתר לעלות במהירות איטית.

כפתורי שיתוף לרשתות החברתיות: שיתוף של כתבות מהאתר שלנו בערוצי הסושייל ע"י משתמשים אמיתיים נותן לגוגל אינדיקציה ברורה על איכות ואמינות התוכן שלנו, ולכן יעזור בדרוג שלנו.

שגיאות SEO נפוצות של מקדמי אתרים בשנת 2019: בדוק את עצמך 

במאמר זה נסביר על מספר טעויות נפוצות שמונעות מבעלי אתרים להתקדם במעלה התוצאות בגוגל, המאמר מנסה לסרוק את הטעויות הנפוצות ביותר כיום בקרב בעלי אתרים.

 

התוכן באתר לא מתעדכן בתדירות מספקת: 

כאשר יש לנו עסק ואנחנו לא מעדכנים באתר את המוצרים החדשים שאנו מוכרים, או בכל מידע רלוונטי שהתחדש, הדבר יוכל לפגוע ביכולת להצליח בתהליך הקידום האורגני.

 Poor Social Media Presence: 

הרשתות החברתיות משמשות מעין מסנן איכות לכמויות העצומות של התוכן. לכן גוגל מסתמכת על הרשתות החברתיות כדי שיהיה לה אפשרות לשמוע מה אנשים אומרים על התוכן, מהי השיחה סביבו, מי אוהב, מי משתף ועוד איתותים חברתיים שיאמרו משהו על איכות התוכן. לכן נרצה להשקיע משאבים בהגברת הנוכחות ברשתות החברתיות.

 Not ready for mobile: 

פעם בנו אתרים ברוחב קבוע כי זה התאים, היום כבר לא. יש כל כך הרבה גדלים של מסכים שאתר בעל רוחב קבוע פשוט לא יראה טוב. קרוב ל-50% מהתנועה מגיעה מהמובייל, וגוגל שם דגש שהאתר יהיה נגיש למשתמש גם שם. לכן חשוב מאד להתאים את האתר למובייל, אחרת גוגל לא ידרג אותנו גבוה בתוצאות החיפוש. 

 העדר השקעה בתגיות META: 

תגיות אלו הן למעשה, שער הכניסה של הגולש לאתר, ומהוות מרכיב חשוב בהחלטה של הגולש האם ללחוץ על הקישור ולצפות בתכני האתר. לכן חשוב שהתגיות יספרו לגולש מה הוא עתיד למצוא בעמוד אליו מוביל מנוע החיפוש,  ומהו הערך המוסף שיקבל ממנו. אי השקעה בתגיות ה-META עלולה לגרום לשיעור הקלקות נמוך של הגולשים, מה שיכול בעצמו להשפיע על הדירוגים של האתר ולפגוע בתהליך הקידום. 

 הסבר על אופן החשיבה של כותרות H1 : 

הסבר H1- שימוש בשאלות של גולשים

שאלה פשוטה שרבים מן המתעניינים היו שמחים לקבל עליה תשובה פשוטה. אם הם ימצאו מאמר שזו הכותרת שלו, הוא יהיה סופר רלוונטי מבחינתם. בנוסף ישנה כאן פנייה אישית הגורמת ללקוח להיות מעורב יותר בצריכת התוכן. סימון פיסוק נקודתיים מסייע לגולש לחלק את הכותרת למקטעים ומקל על צריכת התוכן.

 

הסבר H1- שימוש במספרים גדולים (תווי מספרים – 10) בכותרת המאמר 

יחזק משמעותית את איכות הכותרת. בנוסף השתמשתי בתאריכים ובמצייני זמן (רלוונטי לשנת 2019). שימוש בסקרנות הקורא, שימוש בסימן פיסוק נקודותיים, פנייה אישית והנעה לפעולה.

הסבר H1- יצר הסקרנות של הקורא

נשתמש ביצר הסקרנות של הקורא בכותרת משפט שיגרום לו לרצות ולקרוא עוד (שגיאות). שימוש בתאריכים (2019), סימן פיסוק נקודותיים, פנייה אישית והנעה לפעולה – "בדוק את עצמך".

ידע זה כוח

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל עם Similar Audiences

המונח טרגוט החל להיות מדובר לפני שנה בערך ומאז המהלך הזה רק מתפתח. זה נוגע לקמפיין פרסום בגוגל, יכולת זיהוי קהלי יעד והכוונה מגמתית. הפרסום

עם פרסום בגוגל תוכלו להופיע באופן מיידי בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ולקבל לידים בזמן הקצר ביותר. 
 
הכל תלוי בצרכים שלכם ובמה שדרוש עבור העסק שלכם, יחד איתכם נבנה תקציב ותוכנית אסטרטגית שתוביל להצלחת הקמפיינים. 
יש לנו 22 לוחמי מקלדת שמכורים לעבודה שלהם וחלקם עבדו בגוגל! אנו מפרסמים למעלה מ150 לקוחות מרוצים. 
עכשיו זה הזמן המתאים ביותר, כולם שם והגיע הזמן שגם אתה תהייה שם.
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page