Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בפייסבוק עובד הכי טוב באמצע השבוע

פרסום בפייסבוק עובד הכי טוב באמצע השבוע

פרסום בפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פרסום בפייסבוק עובד הכי טוב באמצע השבוע, כך עלה ממחקר שעשתה חברת קלאוט מסן פרנסיסקו העוסקת בפרסום ושיווק בפייסבוק.

הנתונים הללו עלו מניתוח שעשתה החברה האמריקאית שמעניקה ציונים למשתמשיה עפ"י התגובות והלייקים שמקבלים הפוסטים שלהם בפייסבוק ובטוויטר.

חברת קלאוט בדקה 144 אלף פוסטים וכן 1.1. מיליארד תגובות של משתמשי הפייסבוק ומצאה כי הזמן בו אנשים מגיבים יותר (17%) מאשר בכל הימים הוא אמצע השבוע גם בפייסבוק וגם בטוויטר (4%).

הגל הראשון בין 9:00-15:00 השני בין 19:00-20:00

אף פעם לא נדע למה גולשים מעדיפים פוסט זה על פני אחר ולמה פוסט שלכאורה נראה בנאלי זוכה פתאום בהמון לייקים. יש המון סיבות לזה והן לא קשורות מסתבר רק לבעל הפוסט ולאישיותו האהודה אלא גם להרגלי השהייה בפייסבוק.

כך עלה כי גל התגובות המואץ הראשון מתרחש ביום באמצע השבוע במהלך שעות העבודה בין 9:00-15:00 ואחר כך מגיע גל נוסף של תגובות בין השעות 19:00 -20:00. דבר נוסף שמוכיח הנתון הזה הוא כי הפסקה שלוקחים לעצמם מהפייסבוק אנשים מתרחשת בדרך כלל בין 15:00- 19:00 שעות בהם אולי הם גולשים אך לא ממש מגיבים ופעילים.

הנתונים הללו בהחלט אמורים להשפיע על תכנון קמפיין פרסום בפייסבוק ובהחלט יילקחו בחשבון כשיקולים מתי לפרסם קמפיין.

מה עושים הניו יורקים והפריזאים בפייסבוק?

עוד עלה מהמחקר כי דפוסי ההתנהגות למשל של תושבי סן פרנסיסקו דומים ואלה נוהגים להגיב בפייסבוק כבר בבוקר. הפריזאים לעומתם דווקא מתחילים להגיב רק בצהריים. הלונדונים כמו לונדונים מתעוררים רק לקראת סוף יום העבודה (יש להם זמן כי מזג האוויר בחוץ מעונן…).

טוקיו היא הכי מעניינת מבחינת ההתייחסות והתגובות לפייסבוק. מסתבר כי אנשי טוקיו מגיבים בעיקר אחרי שעות העבודה וגם מחוצה לה וזה אומר הרבה על המשמעת ומוסר העבודה שלהם, אבל גם כנראה על המוגבלויות שחלות עליהם בשעות העבודה (שאגב חלות גם בארץ על העובדים אבל מי ישמע?….).

פרסום בפייסבוק תחת מדידה און ליין

מעבר לכלים של פייסבוק שעומדים לרשות כל מי שעושה פרסום בפייסבוק, עוזרים כל המחקרים המתפרסמים על הרגלי השימוש בפייסבוק כדי לכוון לקמפיינים פרסומיים בימים ובשעות שיעניקו את הכי הרבה חשיפה, תגובה ועוד.

יש היום בפרסום בפייסבוק המון כלים של מיקוד, פילוח וקליעה למטרה שכל מה שצריך לעשות, זה למצוא חברת פרסום דיגיטלית שמתמחה בפרסום בפייסבוק ולראות איך הלייקים מתורגמים אצלכם לכסף. כי חשיפה בפייסבוק זה חתיכת פרסום שאף אחד היום לא מעז להתעלם ממנו.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page