Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בפייסבוק: קדם את הדף העסקי שלך!

פרסום בפייסבוק: קדם את הדף העסקי שלך!

פרסום בפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

היום בעידן האינטרנט כל בעל עסק וכל חברה כבר מזמן מבינים את המשמעות של פרסום ושיווק באינטרנט. שלטי חוצות באיילון או פרסומות בטלוויזיה כבר לא רלוונטיים כמו פעם, כי האינטרנט הפך להיות החלק המהותי והחשוב ביותר בחיינו. רוב האנשים מבלים חלק גדול מזמנם הפנוי באינטרנט, וברשתות החברתיות בפרט. הפייסבוק למשל, נחשב למקור התנועה הכי גדול באינטרנט הישראלי, לכן מי שמתכנן להקים קמפיין פרסום, כדאי לו להשקיע את הכסף היכן שיש תנועה שוטפת של גולשים. פרסום בפייסבוק נחשב לאפקטיבי ביותר, היות ומדובר ברשת חברתית עם מיליוני גולשים ומנגנון המאפשר לפלח את קהל היעד על מנת לאפשר חשיפה רק ללקוחות הפוטנציאלים.

פרסום בפייסבוק – כל הדברים שבאמת חשוב לדעת

פרסום בפייסבוק מכיל אלמנטים שונים, חלקם יותר אגרסיביים ודורשים יותר זמן והשקעה, ואילו מהלכים אחרים יהיו מעודנים יותר ולא ידרשו מכם מאמצים מיוחדים. המהלכים האגרסיביים כוללים למשל פתיחה ועיצוב דף עסקי בפייסבוק, השקעה בתמונה פנוראמית, הקפדה על עדכונים שוטפים, פרסום של טיפים והמלצות ועוד. אך חשוב לזכור כי לא כל החברים בעמוד העסקי יזכו לראות את העדכונים והפוסטים השונים, היות והדבר תלוי לחלוטין בהחלטה של פייסבוק. אם העמוד אינו עומד בקריטריונים של פייסבוק לעמוד מצליח, הגולשים לא יוכלו לראות את רוב הדברים המצויים בעמוד ב'פיד' הפרטי שלהם. לכן יש צורך כל הזמן לתחזק את העמוד, לענות על הקריטריונים הספציפיים של פייסבוק ובכך לגרום לחשיפה מתמדת של הגולשים עם המותג של העסק. פייסבוק מציע כלי אפקטיבי הנקרא Facebook Ads, אשר מציע את הפתרון המושלם עבור קידום ושיווק העסק. הכלי מאפשר פילוח חד ומדויק של אוכלוסיית היעד לפי גיל, מין, תחומי עניין, מיקום בארץ ועוד. פילוח זה מאפשר הקמת קמפיין פרסום מדויק יותר, היות ומראש הפניה מתבצעת רק לקהל היעד הרלוונטי למוצר או לשירות שאנו מנסים למכור. ניתן להתחיל עם תקציב נמוך, למדוד את התקדמות הקמפיין והרווחיות שלו ועם הזמן להגדיל את התקציב בהתאם לתוצאות.

לסיכום, אין ספק כי פרסום בפייסבוק מהווה את אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם את העסק או החברה. ניתן להשקיע בדף עסקי מושקע, אשר מתעדכן בצורה שוטפת ומלא בפוסטים וסטטוסים מעניינים שמושכים את הגולשים. אופציה נוספת היא להשתמש כמובן בכלי של פייסבוק Facebook Ads אשר מאפשרת מיקוד רב יותר וחשיפת המודעה הפרסומית רק לקהל היעד הרלוונטי. התשלום מתבצע עבור הקלקה בלבד, בדומה לקמפיין הפרסום בגוגל ובשונה מקפיין פרסום באינסטגרם.

ג'נסיס מדיה מציעה שירותים כגון הקמת דף פייסבוק עסקי וקידום בפייסבוק.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page