Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרץ בוני הנגב

פרץ בוני הנגב

חברת פרץ בוני הנגב היא אחת החברות הותיקות בתחום הבנייה בישראל. החברה סיפקה ומספקת לאלפי משפחות מגורים נוחים בדירות ובבתים בכל רחבי הארץ. פרויקטים בניצוח החברה משלבים בין תכנון איכותי וגימור יוקרתי, ליווי אישי של הלקוחות ובטחון אמיתי בכל שלבי התהליך. האתגר שלנו: ליצור שפה שמשקפת ערכים כמו אמינות, ותק וניסיון לצד חיבור למשפחות, שהן קהל היעד העיקרי של החברה.

פרסום בפייסבוק

מיתוג שתמיד מנצח

GENESIS MEDIA

פרסום בפייסבוק

מיתוג offline

עיצוב דף פייסבוק ומודעות

בניית אתר ודף נחיתה

נאמנים לקו שהותווה, גם האתר משקף את השילוב שבין חברת תוכנה שמחוייבת לפתרונות ברמה הגבוהה ביותר לבין האווירה הנוחה והנעימה שבה פועל הצוות. האתר בהיר ונקי, קל להתמצאות ומעביר באופן ברור ואפקטיבי את יכולות החברה, מחויבות הצוות ואווירה כללית של אמינות, אחריות ויצירתיות.

אתר המובייל ממשיך את הקו העיצוב תוך שמירה על חווית משתמש קלה ונוחה והעברת המסר הנעים, יצירתי ונוח של עבודת החברה.

פרסום בגוגל

peretzbh.co.il

מעבר לאתר

פרסום באינטרנט

סיכום

תהליך המחשבה שהוביל את יצירת השפה הויזואלית עבור פרץ בוני הנגב עסק בחיזוק הקשר בין החברה ובין המשפחות הנעזרות בה למצוא את בית חלומותיהן. הדגשנו את הותק והניסיון של החברה באמצעות הדגשת הפרויקטים של החברה מאז ועד היום, יצירת אלמנטים ויזואלים בולטים וקריאים מאד, שנותנים את כל האינפורמציה על החברה ומדגישים את הבידול שלה.

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה