Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » קבוצת נבון גילרון | פרסום באינטרנט

קבוצת נבון גילרון

קבוצת נבון גלרון מתמחה בהשקעות בנדל"ן וביצירת קשרים עם גופים ויזמים בכל הארץ לקידום פרויקטים של בנייה. החברה מורכבת מיועצי נדל"ן בעלי ניסיון רב, שיוצרים עבור הלקוח פתרון מותאם אישית תוך שמירה על האינטרסים שלו ויצירת תוכנית עבודה שתוביל להשקעה איכותית. האתגר שלנו: ליצור שפה ויזואלית שמביאה לידי ביטוי את היוקרה, האמינות והשרותיות – ערכיה המובילים של החברה.לקוחות החברה מצפים לקבל מידע רב, באופן מפורט וממוקד. רמת התחכום והמורכבות של מוצרי החברה, מחייבים עיצוב נקי, ברור ואפקטיבי – באתר, בברושור ובניירת העסקית.

פרסום בפייסבוק

מיתוג שתמיד מנצח

GENESIS MEDIA

פרסום באינטרנט

תהליך בחירת לוגו

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

צבעוניות

הצבעוניות שבה עסקנו מהרגע הראשון הייתה אמורה להביע יוקרה לצד אמינות, מקצוענות לצד נגישות ושירות כולל. בחרנו בצבעים שמשדרים את כל אלו – מכחול דרך שחור ועד לזהב עדין, שאוסף את כל המרכיבים הללו לכדי שפה אחת.

מיתוג offline

בניית אתר ודף נחיתה

בחרנו להשתמש באותם צבעים שהניעו אותנו מלכתחילה כדי להדגיש את היוקרתיות. הרקע השחור והנקי מאפשר להבליט את התמונות ואת המסרים השיווקיים.

במובייל ביקשנו ליצור חוויית גלישה נוחה במובייל באמצעות עיצוב נקי שמותאם לעיצוב שנבחר לאתר האינטרנט הראשי.

פרסום באינטרנט

עיצוב דף ומודעות פייסבוק

בחרנו לשים דגש על לוגו החברה בתמונת הפרופיל, תוך משחקי רקע עם המוטיב הגרפי של הלוגו, שיוצרים הבלטה שלו. תמונת הקאבר מייצגת את הערך החשוב שמעניקה החברה ללקוחותיה ועושה שימוש בתמונה שמחדדת את המסר.

פרסום באינטרנט

סיכום

תהליך המיתוג הויזואלי של קבוצת נבון גלרון היה תהליך מרתק שבמהלכו התמודדנו עם הצורך לחבר בין קהל יעד מלא בחששות ובשאלות ובין חברה בעלת רגליים יציבות על הקרקע, ניסיון רב, שירות מעולה וידע רב בתחום ההשקעות. יצרנו את החיבור באמצעות שפה ויזואלית שמייצגת יוקרתיות, אמינות ורצינות.

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page