Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » 3 דרכים פשוטות להרמת קמפיין מושלם באינסטגרם

3 דרכים פשוטות להרמת קמפיין מושלם באינסטגרם

פרסום באינסטגרם

3 דרכים פשוטות להרמת קמפיין מושלם באינסטגרם

כמו שאתם מבינים, הפרסום באינסטגרם תפס בצורה יוצאת דופן בעולם הדיגיטל. עבור סוגים שונים של עסקים, אינסטגרם הוא הזדמנות משמעותית כדי ליצור לקוחות חדשים או כדי להחזיר שוב את הלקוחות הקיימים. המון מותגים גדולים בינהם חברות אופנה ואבטחת מידע אימצו אסטרטגיות רציניות של פרסום באינסטגרם (86% מהמותגים הגדולים נמצאים בסנאפצט), ובניגוד אליהם המון חברות גדולות לא הרימו קמפיין בודד בכלי שעושה פלאים ומקפיץ עסקים בצורה בלתי רגילה.

בהשוואה לפלטפורמות אחרות, מותגים שמפרסמים תוכן באינסטגרם מקבלים 15 פעמים יותר מעורבות מאשר תוכן משותף בפלטפורמות כמו פייסבוק וטוויטר.

משווקים שמוכנים להשיק מסע פרסום רציני אינסטגרם הפוסט הזה במיוחד בשבילכם.
להלן 3 נקודות חשובות לפני הקמת הקמפיין הפרסומי הראשון שלך באינסטגרם.

1. המתן להפעלת מסע הפרסום באינסטגרם עד לתזמון הנכון


כמו ברוב מסעות השיווק האחרים, עיתוי נכון הוא הכל. לעולם אל תשגר קמפיין אינסטגרם רציני עם תקציב מוגזם עד שהתזמון יהיה מיושר עם תוכניות והמטרה העיקרית של החברה.

אפל היא דוגמה מצוינת לכך. במשך שנים לא היה לחברה פרופיל של אינסטגרם. כחודש לפני שהחברה השיקה את ה- אייפון 8 ואייפון X , כאשר השיקה אפל את מסע הפרסום באינסטגרם, התוצאה הייתה בהתאם – תנובה של מאות אלפי עוקבים בתוך שעות. נסה זאת בעצמך ותבחר את זמן ההשקה שלך כאשר אתה מוציא מוצר או שירות חדש וכך תבנה את הקמפיין המוצלח ביותר.

 

2. הגדר יעדים ברורים שניתן למדוד לפני הרמת הקמפיין


יצירת יעדים מספריים מוגדרים מראש של מסע הפרסום ייתן לך ולצוות המדיה החברתית שלך משהו מוחשי לשאוף אליו. היא גם תעודד את כולם לבצע אופטימיזציות שוטפות על מנת להבטיח את השגת המטרה או חריגה ממנה. כמובן שאת כל המידע שאוספים בדאטה שומרים במרכזיה בענן לצורך רימרקטינג.

משווקים שאינם מקשרים מסע פרסום באינסטגרם עם יעדים מוגדרים יתקשו לקבוע עדיפות לעדכונים או לשיפורים בקמפיין. אם יש לך מטרה מסוימת בחשבון, יהיה לך קל מאוד לתעדף את תהליכי העבודה ובכך להגיע לתוצאות המקסימליות.

3. שאל את קהל היעד שלך על השימוש שלהם באינסטגרם


הבנת הלקוח שלך הוא חלק קריטי כדי לפתח מוצר או שירות טוב, וזה בדיוק החלק החשוב כדי לפתח מסע פרסום מושלם באינסטגרם.

במהלך תהליך פיתוח מסע הפרסום, הקפד לדבר עם חברי קהל היעד שלך כדי להבין כיצד הם משתמשים באינסטגרם. בעזרת מידע חשוב זה, תוכל לפתח אסטרטגיה של מסע פרסום העונה על ציפיותיהם.

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page