Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

דף הבית » 5 טיפים לכתיבת תוכן שיווקי 

5 טיפים לכתיבת תוכן שיווקי 

5 טיפים לכתיבת תוכן שיווקי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

 

מקצוע כותב התוכן נהפך בדור האינטרנט למקצוע מבוקש, אז קיימים סוגי כתיבה שונים, אחד המוכרים שבהם היא הכתיבה השיווקית. כתיבה זאת היא מאמרים ספציפיים, הנכתבים לאתר של לקוח מסוים, והמטרה העיקרית של כתיבת תוכן שיווקי היא בעצם לגרום לגולשים להכיר את המוצר להגיע אל גולשים שיכולים להתעניין במוצר אן בשירות ולשכנע אותם לבחור במוצר שלכם. בנוסף תמיד בסוף הכתיבה ניתן יהיה ליצור קשר עם בעל העסק, על ידי מגוון דרכים. הכתיבה הזו היא אחרת ומצריכה מקצועיות, שכן היא אינה דומה למאמרי קידום, שניתן לראות ברשת ברוב הפעמים, אלא היא חייבת להניע לפעולה. על מנת להצליח במשימה זו חשוב לקבל טיפים ממומחים, שהתנסו בכתיבת תוכן שיווקי. המאמרים ניתנים לפרסום בפייסבוק, ובאתר. 

5 טיפים לכתיבת תוכן שיווקי

  • הקפידו על תוכן ממוקד 

ניתן לראות אתרים רבים, המכילים תכנים איכותיים בנושאים שונים, אך התכנים הללו הם רבים וארוכים, ולא תמיד יש זמן לקרוא אותם, משום זה לעיתים נדמה לבעלי האתרים, על ידי עומס של נתונים על הגולש, הוא יבחר בשירות שלכם, אך כיום ניתן לראות כי קוראים רבים מעדיפים לקרוא תוכן ממוקד ותמציתי, כזה שמדבר בדיוק על המוצר או השירות שלכם. חשוב להקפיד על כתיבה איכותית, אבל גם ממוקדת, כמו כן כאשר מדובר על כתיבה איכותית, אין המדובר בכתיבה בשפה גבוהה, שאינה מובנת לפשוטי העם, אלא חשוב לכתוב בשפה עממית המדברת לגולש בגובה העיניים.

  • חשיבה על הצורך של הגולש וכתיבה תקנית 

חשוב מאד בכתיבה שיווקית לבצע סיעור מוחות לפני הכתיבה, ולחשוב מה הגולש יכול לקבל מכם, שאין לאחרים, וכן מה מייחד אתכם מבעלי מקצוע או נותני שירותים אחרים. על מנת לענות את התשובה לשאלה היחסית מסובכת הזו, עליכם להיכנס אל תוך נעלי קהל היעד שלכם, ולהכיר אותו הכירות מעמיקה. לאחר היכרות זו תוכלו לדעת מה קהל היעד מחפש, ובנוסף הקפיד שהכתיבה השיווקית תהיה ללא שגיאות כתיב, עם הקפדה על דקדוק נכון, כמו סימני פיסוק ותחביר, כך הלקוח הפוטנציאלי יכיר את השרות, באופן ברור ומהיר.

  • השתמשו במילות מפתח וביטויים מתאימים 

על מנת שהכתיבה השיווקית אכן תצליח להגיע ללב של קהל היעד, וכן להתקדם במנוע החיפוש, חשוב להכניס בתוכן מילות מפתח מתאימות, אשר יקדמו את התוכן האיכותי בצורה נכונה ומתאימה.

  • הוסיפו דוגמאות ומשפטים להנעה לפעולה

 כתיבה שיווקית שונה מסוגי כתיבה אחרים, בכך שהיא לא צריכה להיות סתמית, אלא היא צריכה להיות מעניינת ומושכת. על מטרה זו חשוב להקפיד, כמו כן היכולת ליצור עניין בקורא היא, על ידי נתינת דוגמאות מחיי היום יום, אז איך השירות או המוצר שלי יכול לשנות את שגרת החיים. כמו כן ככל שתשקיעו באתר הבית שלכם ויהיו בו תכנים שיווקיים מעולים, אשר יגרמו לקורא להתעניין בו, כך אתם תוכלו להגיע ללב שלו, והוא בסוף ירכוש את המוצרים או השירותים שלכם. ניתן להשתמש במשפטים מיוחדים לצורך כך שמטרתם להניע פעולה, כמו ההנעה לפעולה בפונט שונה או במסגרת שונה, ולהבליט אותה מתוכן אחר של האתר, וכן משפטי הנעה לפעולה כמו משפטים: מחיר משתלם , מבצע מוגבל בזמן, פגישה יעוץ ללא עלות.

  • השתמשו בתוכן עדכני 

חשוב מאד להתעדכן בנושא בו כותבים, כדי לשלוט בעובדות. עובדות שגויות מבריחות את הגולשים מהאתר, כמו כן חשוב להקפיד על עובדות נכונות, על מנת ליצור התעניינות של הגולשים באתר. 

אלו 5 הטיפים לכתיבה שיווקית מוצלחת, שתגדיל את המכירות של העסק שלכם. 

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page