מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.
077-2305107
לח"י 25 בני-ברק
חברה חדשנית ופורצת דרך בתחום המחקר הרפואי, המתמחה בייצור מוצרי קוסמטיקה המבוססים על זרעי הקנאבוס ונחשבים חלוציים בתחום זה בישראל
הבחירה הצפויה עבור הלקוח היתה בחירת שפה ויזואלית טבעית וירוקה. מתוך בניית אסטרטגיית מוצר בחרנו להעביר את הלקוח למשחק במגרש של הגדולים ולהוות חלופה איכותית למוצרי קוסמטיקה יוקרתיים.
מתוך מחשבה ותכנון של אריזת המוצר הסופי יצרנו לוגו ממותג שיותאם לאריזות תלת מימד. הצבע הדומיננטי ששולט בלוגו הוא כחול רויאל עמוק, אשר מתכתב עם מוצרי קוסמטיקה צרפתיים יוקרתיים ועלה הקנאביס קיבל הילה יוקרתית בצבע כסוף מלכותי.
נקודת המוצא להחדרת המוצר לשוק התבססה על יצירת תודעת קהל חדשה. על מנת ליצור דעות חדשות בקהלים קיימים ביססנו את האסטרטגיה הפרסומית על יחסי ציבור רחבים. את הפעילות העיתונאית השלמנו ביצירת שיח חדש ברשת: כלי התוכן שעומדים לרשותינו: שימוש ב-Outbrain, כתבות ממומנות אשר מאפשרות לנו לצבוע קהלים המתעניינים בתוכן הרלוונטי ולפרסם להם את המוצר לאחר מכן.
השימוש ברשתות החברתיות מהותי, שכן יש לייצר קהילה ולא קהל, אשר מרגישים מעורבות גבוהה לגבי המוצר: לשם כך את עמוד הפייסבוק ילוו מומחים מהתחום, אשר יענו על שאלות, יתנו מענה מקצועי הן לחומרים הפעילים והן להיבטים הקוסמטיים של המוצר. קמפיין ההשקה מתפרס על פני שנה, בארבעה גלים אשר נבנו בהתאמה לעונות השנה ומועדי ישראל השונים בהם הרגלי הצריכה משתנים ומתגברים.
בחירת צבעים היא דרך עוצמתית למתג ולבדל שחקן חדש בשוק עמוס בתחרות. העברנו את היוקרה ופריצת הדרך הטכנולוגית לכדי המוצר ושפת המותג כולה.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם